Buizen? Moet ik nou na afgelopen weekend weer aan de drankquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef missyB het volgende:
gaat zo langzamerhand eens uit de kleren hier om me naar badkamer te begeven. valt er nog wat te buizen zometeen?
Koffie is ook een drankquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Buizen? Moet ik nou na afgelopen weekend weer aan de drank?
Net boven de OP zit aan de rechterkant als die vol is een knopje Nieuw deel openen. dan ff nummertje ophogen en titel verzinnen en klaarquote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef missyB het volgende:
oke nieuwe openen en dat doe ik hoe?
geen idee hoedat van die borstels gekomen is eigenlijk? ze praat best goed voor dr leeftijd, en ach vind borstels wel lief
quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Net boven de OP zit aan de rechterkant als die vol is een knopje Nieuw deel openen. dan ff nummertje ophogen en titel verzinnen en klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet eerst de wiki gedaan worden toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah, anders so saai telkens dezelfe TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
De OP loopt voor op de wikiquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
moet eerst de wiki gedaan worden toch ?
wel neee.. je kan de OP bijwerken en die kan naar de wiki verplaatst wordenquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
moet eerst de wiki gedaan worden toch ?
ik heb geneens een Wiki accountquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel neee.. je kan de OP bijwerken en die kan naar de wiki verplaatst wordenEn andersom
en quoteknopjes zijn ook vet handigquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef missyB het volgende:
oke zal er aan denken!
een piemel heet hier een piemel alleen dr eigen plasser heeft ze omgedoopt tot bibsielipsie, ook weer zoiets....
ik had het nu juist andersom bedachtquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
CR.. werk ook even de OP bij
maakt het makkelijker om de Wiki bij te werken
Je hoeft geen wiki account te hebben om de OP bij te werkenquote:
Gelukkig heb ik geen ervaring hoe bejaarde piemels klinken.quote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oma noemde het altijd een piepjanknor.
quote:
QFTquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en quoteknopjes zijn ook vet handig
Volgens mij wel?quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Je hoeft geen wiki account te hebben om de OP bij te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |