Voutje, ik dacht dat ik een andere had gekopieerd.quote:
Als dit zo is dan had ik het al gewetenquote:Op maandag 11 april 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Laatste onderdeel? hoe kunnen de Screamers dit dan nog winnen?
Als kinderen spelen zijn ze zoetquote:Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
zijn er een paar in een oude cos aan het spelen
ikikikikikikikikquote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als kinderen spelen zijn ze zoet
Wie houdt t t langste vol?
Ik nok hem, lig bijna met mijn kin op de spatiebalk. Ik duik mijn mand inquote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
truste, niet dromen van beessiesquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik nok hem, lig bijna met mijn kin op de spatiebalk. Ik duik mijn mand in
nou hoor.. ik was de weg kwijtquote:Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
Monique is zo bang om genomineerd te staan. Die gaat echt niet opgeven. Al moet ze Jo jankend smeken om uit die bak te gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ach jij Lauraquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik nok hem, lig bijna met mijn kin op de spatiebalk. Ik duik mijn mand in
mwah ik ben benieuwd naar the spiders......quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Monique is zo bang om genomineerd te staan. Die gaat echt niet opgeven. Al moet ze Jo jankend smeken om uit die bak te gaan.
ja vandaag, flipquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef diditje64 het volgende:
is het geheim van Jo al geraden omdat ze zeggen dat ze niet kan slaapwandelen zo
Zo oud was die niet, een minuut vroeger, maar wel met een verkeerd nummer.quote:Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
Dat zal niet al te moeilijk zijn voor haarquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Monique is zo bang om genomineerd te staan. Die gaat echt niet opgeven. Al moet ze Jo jankend smeken om uit die bak te gaan.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Hatseflats89 het volgende:
Nu moet Gerard bij Monique kijken en keihard gaan gillen en wijzen en zeggen: SPIN!
Nu moet Gerard bij Monique kijken en keihard gaan gillen en wijzen en zeggen: SPIN!
maandag 11 april 2011 @ 21:27:59quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo oud was die niet, een minuut vroeger, maar wel met een verkeerd nummer.
Misselijke opmerking, zeker van iemand die pretendeert psychiater te zijn en zgn, rechtvaardigheid wil verkondigen,quote:Op maandag 11 april 2011 22:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Weer geen opdracht voor Sharon, tja logisch die hadden ze natuurlijk niet in die kist gekregen.
Tsja, portugese tijd he!quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
maandag 11 april 2011 @ 21:27:59
Een uurtje maar
en dat voor een vuurvlieg......quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik doe het Mo en Jo niet na, bah wat een viezigheid
Valt wel mee... je haalt in je hoofd dat het vies is, maar ze doen verder niks. Enkel kruipen en kriebelen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
dat is de tijd van de laatste postquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo oud was die niet, een minuut vroeger, maar wel met een verkeerd nummer.
quote:Op [url= 11 april 2011 22:30[/url] schreef vuurvliegje52 het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef ZaZoe het volgende:
Pletten en pap van maken, kan je er zeker nog een week van eten in de kist
Sollyquote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
maandag 11 april 2011 @ 21:27:59
Een uurtje maar
Je gelooft toch niet, dat hij/zij psychiater is????quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misselijke opmerking, zeker van iemand die pretendeert psychiater te zijn en zgn, rechtvaardigheid wil verkondigen,![]()
![]()
![]()
![]()
en dat kriebelen zijn ze toch onderhand wel gewend?quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt wel mee... je haalt in je hoofd dat het vies is, maar ze doen verder niks. Enkel kruipen en kriebelen.
Monique wel hoor, die heeft toch al geen schaamtegevoel meer.quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Flashbox het volgende:
deze opdracht gaat echt niet lang duren ben ik bang, die twee gaan echt niet in die kist pissen
?quote:Op maandag 11 april 2011 22:29
is het geheim van Jo al geraden omdat ze zeggen dat ze niet kan slaapwandelen zo
Ik geloof veel eerder dat ie patient isquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet, dat hij/zij psychiater is????
quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Hatseflats89 het volgende:
Karim: "de eerste 7 uur gaan heel snel"
Hahaha. ja daar zeg je zoiets. Maar vliegend spul vind ik niet zo erg, evenmin als spinnen. Maar als het kruipt, huuuuu Ik ben ook als de dood voor slangenquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misselijke opmerking, zeker van iemand die pretendeert psychiater te zijn en zgn, rechtvaardigheid wil verkondigen,![]()
![]()
![]()
![]()
bijna...ze laten haar kist zo zakkenquote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef ZaZoe het volgende:
Ik hoor Mo niet, is ze nog steeds down to earth?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
bijna...ze laten haar kist zo zakken
[..]
Ze zit alleen maar te zeiken. Karim wil wat drinken halen, en dan komt ze weer op zo'n zeiktoon er door heen. En dan weer "ohhhh dit gaat echt lang duren, want bla bla bla'quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat doet ze ? heb alleen beeld van jo
[..]
jaaaaa!!!!!!! Dat zou een mooie zijn!quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Lady-night het volgende:
Er is een remedie om Mo snel uit de kist te krijgen...Maik krijgt de opdracht om Jo subtiel te versieren
Ja schatje, zo kan het echt lang gaan duren schatjequote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef 38half het volgende:
Laura: je kan op je zij, je kan op je andere zij en je kan op je rug. Die heeft ook het garen niet uitgevonden.
maar wel het liggen, zij is juist de expert.quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef 38half het volgende:
Laura: je kan op je zij, je kan op je andere zij en je kan op je rug. Die heeft ook het garen niet uitgevonden.
is wel ervaringsdeskundige hoor!quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef 38half het volgende:
[..]
Iedere keer als ik der in beeld zie, wil ik die oordopjes zover mogelijk naar binnen douwen..... Hebben er meer die neiging?quote:
aaah!!!!! grrr daar krijg ik echt nachtmerries van!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef mazaru het volgende:
Het kan best wat spannender
[ afbeelding ]
Kon die nou niet achter een spoilertjequote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
iek!quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daar zit ze dan met dr camouflage streepiesBalen dat ze niet kan slapen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Iedere keer als ik der in beeld zie, wil ik die oordopjes zover mogelijk naar binnen douwen..... Hebben er meer die neiging?
Mo gaat dit niet zo lang volhouden als Jo, excuus is de blaasontsteking en jankjank zal er wel mee wegkomen ook...quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze zit alleen maar te zeiken. Karim wil wat drinken halen, en dan komt ze weer op zo'n zeiktoon er door heen. En dan weer "ohhhh dit gaat echt lang duren, want bla bla bla'
Moet de kist swaffelen ??quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Lady-night het volgende:
Er is een remedie om Mo snel uit de kist te krijgen...Maik krijgt de opdracht om Jo subtiel te versieren
meer om nog een hele grote tussen die botoxlippen te schroevenquote:Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Iedere keer als ik der in beeld zie, wil ik die oordopjes zover mogelijk naar binnen douwen..... Hebben er meer die neiging?
Oh KUT! En bedankt! Hier ga ik dus van dromen....quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
dan blijft dus van allebei niets over plus dat ze bij mo een alkoholvergiftiging krijgenquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, ze worden in steriele vorm ook ingezet om wonden schoon te vreten, alleen dood weefsel als menu
Maar mo is zo blij dat ze eindelijk wat voor de groep kan doen, dus ik denk dat ze wel doorzetquote:Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo gaat dit niet zo lang volhouden als Jo, excuus is de blaasontsteking en jankjank zal er wel mee wegkomen ook...
Ik denk beidequote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Maar mo is zo blij dat ze eindelijk wat voor de groep kan doen, dus ik denk dat ze wel doorzet
Opmerkingen maken als: "dit wordt echt geen remise" (Karim reageert meteen defensief) en gezeur over "IK wil dit echt niet verliezen".quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat doet ze ? heb alleen beeld van jo
Nee sorry, vertel! of moet ik even gaan kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
Zegge Chanel5? Had je mijn laatste reactie nog gelezen in jouw COS??
Je bedoelt joHanna??? Of op het platje?quote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik had van Gerard toch wel verwacht dat hij nu zo rond deze tijd Monique wel even gek zou maken...
Hij moet aan Maik vragen "Dus... wat hebben jij en Joanna nu eigenlijk gedaan toen jullie alleen waren?"
en schorpioenenquote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
dit gaat echt veel te lang duren of zo, gooi er maar wat spinnen, kakkerlakken en kikkers in
is het bekend dat maik en joanna samen zijn geweest bij die missie?quote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik had van Gerard toch wel verwacht dat hij nu zo rond deze tijd Monique wel even gek zou maken...
Hij moet aan Maik vragen "Dus... wat hebben jij en Joanna nu eigenlijk gedaan toen jullie alleen waren?"
quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee sorry, vertel! of moet ik even gaan kijken
Met die zeurderige zeikstem van derquote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
Opmerkingen maken als: "dit wordt echt geen remise" (Karim reageert meteen defensief) en gezeur over "IK wil dit echt niet verliezen".
Nee Joanna maar schiet me nu te binnen dat de bewoners volgens mij niet weten dat zij samen op de geheime zolder hebben gezetenquote:
Wat is de tussenstand dan ?quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef rico80 het volgende:
Iemand de poll al gezien? Het kost je even 30000 stemmen en ongeveer een uur, maar dan heb je ook wat( in ieder geval bewijs voor fraude... want als ik mijn stemmen doorrekenen naar de verschillen die veroorzaakt zijn zouden er echt miljoenen stemmen al gedaan moeten zijn
)
maaien eten alleen rottend vleesquote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef ZaZoe het volgende:
Gelukkig heeft Jo zich nog net gedoucht, Bij Mo voelen de diertjes zich meer op hun gemak lijk(t) me
Ja, ook deze opdracht is veeeel te saai voor haar...quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Roguee het volgende:
[..]
Met die zeurderige zeikstem van der![]()
Sorry mede-fokkers maar ik word gewoon oprecht agressief van Flauwra Luira.
met jou erbij???quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef ZaZoe het volgende:
Kan iemand die kist van Mo in de oven schuiven
Publiek geheim gok ik.quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef suksan het volgende:
[..]
is het bekend dat maik en joanna samen zijn geweest bij die missie?
Lol, ze doet haar best maar helaas de zwakste schakel, tot ziens.quote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Maar mo is zo blij dat ze eindelijk wat voor de groep kan doen, dus ik denk dat ze wel doorzet
Vinden die beestjes vast fijn.quote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
Mo heeft toch blaasontsteking? Die moet dan om het kwartier plassen? Nou wordt een lekkere bende dan.
Ze worden al 6 weken non-stop gekriebeld door een bepaald persoon, dus dit kunnen ze ook wel aanquote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Na een tijdje wordt je ook wel gek van het gekriebel
Ze zegt net ook dat we nog nooit zulke saaie tv hebben gehadquote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Roguee het volgende:
[..]
Met die zeurderige zeikstem van der![]()
Sorry mede-fokkers maar ik word gewoon oprecht agressief van Flauwra Luira.
Gerard 23%quote:
Ik open nooit, zag dat ik de lapo had en dacht ach...laat ik het een keer doen. Weet niet of ik binnen de minuut was. En nee heb geen reaktie gelezen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]Dacht al dat je hem niet had meegekregen
Pietje gooide hem daarna ook gelijk op slot
quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef rico80 het volgende:
Iemand de poll al gezien? Het kost je even 30000 stemmen en ongeveer een uur, maar dan heb je ook wat( in ieder geval bewijs voor fraude... want als ik mijn stemmen doorrekenen naar de verschillen die veroorzaakt zijn zouden er echt miljoenen stemmen al gedaan moeten zijn
)
nah dat zit er ook niet in denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Niki.P het volgende:
Laura is volgens mij wel de enige die nog niet is opgestaan van de rode bank...
quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze zegt net ook dat we nog nooit zulke saaie tv hebben gehad![]()
Dat zal ook wel wonderbaarlijk genezen zijn momenteel.quote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
Mo heeft toch blaasontsteking? Die moet dan om het kwartier plassen? Nou wordt een lekkere bende dan.
Je had de lapo nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik open nooit, zag dat ik de lapo had en dacht ach...laat ik het een keer doen. Weet niet of ik binnen de minuut was. En nee heb geen reaktie gelezen.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was de laatste??
Deze had ik de laatste post [COS#1046] Monique moet weer eens zeiken
Deze had ik daarna geopend [COS#1047] Monique zeikt nog steeds...
quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef rico80 het volgende:
)
quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
nah dat zit er ook niet in denk ik
Ik voel met je meequote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef mangalie het volgende:
Wat een zeurzeikwijf zeg die Laura..Weet alles beter en is zo bang om te verliezen..Ze vergeet ff dat ze zelf niks bijdraagt dan liggen en die lange rotkop van der vastouden als ze niet ligt..![]()
![]()
Ah zo zie ik het graagquote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard 23%
Joanna 15%
Karim 18%
Laura 5%
Maik 1%
Monique 5%
Philip 14%
Sharon 19%
Maik nog steeds 1%quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Hey! Flipje is gezakt!
[ link | afbeelding ]
er kijken waarschijnlijk alleen fokkers? dit zijn 2 fokkers toch>quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Eten met Alex
11 april om 16.22
De winnaars zijn bekend.
Op Twitter hielden we een prijsvraag waarmee jij een diner met ridder Alex kon winnen.We kregen ontzettend veel reactiesen daaruit hebben we niet één, maar twee winnaars gekozen! Wie goed naar Secret Story heeft gekeken, had kunnen weten dat het favoriete gerecht van Alex sushi is. @HenkvdT en @OwenWhiteley waren er het eerst bij en hebben deze bijzondere prijs gewonnen. We wensen jullie veel plezier!
hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef pullup het volgende:
Ik schakel net in en ben onder de indruk van de stoplicht imitatie van Jo.
dat is een mooie stand, mijn top 3 hebben het hoogst aantal %quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard 23%
Joanna 15%
Karim 18%
Laura 5%
Maik 1%
Monique 5%
Philip 14%
Sharon 19%
Wow, team baas stijgt!quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard 23%
Joanna 15%
Karim 18%
Laura 5%
Maik 1%
Monique 5%
Philip 14%
Sharon 19%
ik ben die 2de jaquote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
er kijken waarschijnlijk alleen fokkers? dit zijn 2 fokkers toch>
quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
Ze vonden het zo sneu voor de 2e inzender dat ze die ook maar mee laten eten?quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Eten met Alex
11 april om 16.22
De winnaars zijn bekend.
Op Twitter hielden we een prijsvraag waarmee jij een diner met ridder Alex kon winnen.We kregen ontzettend veel reactiesen daaruit hebben we niet één, maar twee winnaars gekozen! Wie goed naar Secret Story heeft gekeken, had kunnen weten dat het favoriete gerecht van Alex sushi is. @HenkvdT en @OwenWhiteley waren er het eerst bij en hebben deze bijzondere prijs gewonnen. We wensen jullie veel plezier!
Kutquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Hey! Flipje is gezakt!
[ link | afbeelding ]
Onze top 3 dan nog altijd wel he, jij Joanna!quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is een mooie stand, mijn top 3 hebben het hoogst aantal %![]()
Ze deden dit ook echt midden op de dag en wa een vet makkelijke vraag (iedere FOK@erzou dit hebben geweten denk ik) niet zo al die van Aafke van vorige week wa en tuk moeilijker (heb net drinken over mijn toetenbord heen gegooit 1 letter doet het niet meer... gok i welkequote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
Vanavond ging ze ook helemaal uit der lantaarnpaal omdat de anderen 5 punten kregen voor zingen, genietenquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Ifa het volgende:
Nu weer gezeur van Laura over het wel of niet op de grond mogen zitten. Krijg een flash-back van Laura die zo fanatiek tegen het afdoen van de handboeien was.
Eten met Falex hoeft van mij niet maar ik heb wel kaarten gewonnen voor de gewone livshow dus ben heel blijquote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
zal ik doenquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
Serieus? Lachen joh, doe hem de groeten
geen plastic??? dan zitten de screamers goedquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Eten met Falex hoeft van mij niet maar ik heb wel kaarten gewonnen voor de gewone livshow dus ben heel blij
quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef rico80 het volgende:
Maarre ik stop maar ff want Sharon begint nu Baas Geer in te halen haha
Ik dus ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Haha zit me een beetje op te fokken over dat mens. Blij dat je met me meeleeft
ik ook hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Haha zit me een beetje op te fokken over dat mens. Blij dat je met me meeleeft
Daar zit Faalex ook hoor! Is er niemand die hem ff inseint dat Karim zijn vrouw inpikt?quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Eten met Falex hoeft van mij niet maar ik heb wel kaarten gewonnen voor de gewone livshow dus ben heel blij
hier ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef knagsje het volgende:
zien jullie Mo eigenlijk wel, hier alleen maar jo
Volgen mij zijn ze uitverkocht, la ik laatt (een letter doet het nog teed niet orry voor de pel fouten...)quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen meedoet aan de prijsvraag voor die kaarten? die dingen kosten maar 15 euries...
Nee en dat vind ik helemaal niet erg...quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef knagsje het volgende:
zien jullie Mo eigenlijk wel, hier alleen maar jo
quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgen mij zijn ze uitverkocht, la ik laatt (een letter doet het nog teed niet orry voor de pel fouten...)
wedden dat ze straks tegen karim aan gaat liggen en hem gaat kriebelen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Roguee het volgende:
En lau ligt weer in een gemakkelijk standje, zodat ze zo min mogelijk energie verbruikt.
Die rode maden zien er het fanatiekst uit.quote:
Zo grappig ditquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgen mij zijn ze uitverkocht, la ik laatt (een letter doet het nog teed niet orry voor de pel fouten...)
Ja maar toch is het leuk om iets te winnenquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen meedoet aan de prijsvraag voor die kaarten? die dingen kosten maar 15 euries...
Ik krijg er gewoon kippenvel van.quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
[..]
wedden dat ze straks tegen karim aan gaat liggen en hem gaat kriebelen?
ik vind het eigenlijk heel schattig hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Karim haar hand wegslaat.quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
[..]
groot gelijkquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Flashbox het volgende:
Zo dankbaar zijn sommige zeikers op youtube nou.
Weer een saai filmpje kletsen en t Zwembad van 6 April is er zogenaamd niet wel foto s raar hoor en Zaterdag met de foute party geen phillip en jo in t zwembad juist dan stopt t filmpje.Zet dan dat zwembad er ook op dan dat geklets
melkmeisje1973 1 uur geleden.
En dit heeft deze persoon al bij meerdere filmpjes gedaan. Nu is deze persoon dus gelijk geblokt.
gerard staat de hele dag al op 22 proc klopt niks vanquote:
Klopt en het i echt heel iritant! Probeer hier ene tream verlag te chrijven...quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zo grappig dit![]()
Ja ik weeniehoor maar is het de S die het niet meer doet?
Lekker laten lullenquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Flashbox het volgende:
Weer een saai filmpje kletsen en t Zwembad van 6 April is er zogenaamd niet wel foto s raar hoor en Zaterdag met de foute party geen phillip en jo in t zwembad juist dan stopt t filmpje.Zet dan dat zwembad er ook op dan dat geklets
En dit heeft deze persoon al bij meerdere filmpjes gedaan. Nu is deze persoon dus gelijk geblokt.
hij stond net nog op 25 en 24 procentquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard staat de hele dag al op 22 proc klopt niks van
ff allemaal 20x op geer stemmen NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
laat me raden de SSSSSSsssquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wil ik met alle liefde doenquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daar zit Faalex ook hoor! Is er niemand die hem ff inseint dat Karim zijn vrouw inpikt?
Gerard heeft dat helemaal niet nodigquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
of haar een lowkick geeftquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Karim haar hand wegslaat.
Kopieer er 1 met je muis en doe dan elke keer ctrl+v als je een s nodig hebquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt en het i echt heel iritant! Probeer hier ene tream verlag te chrijven...
Karim is niet van het kriebelen..Die gaat dan lachen..Kan kriebelzeik niet hebben..quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook opquote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Sonera het volgende:
maik weet niet zo goed hoe die moet reageren.. moet die nou Jo aanmoedigen of stilletjes toch Mo
nou ik ben er blij mee stuur ze allemaal door naar mijn vriendin die op vakantie is en zo kan ze toch st bijhouden, dus er zijn ook mensen gelukkig wel dankbaar!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Flashbox het volgende:
Ik dacht al... waar blijven de dierenmensenquote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit is toch eigenlijk ook een soort dierenmishandeling
I inderdaad ene goed plan ga denk ik eert even mijn toetenbord choonmaken..quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kopieer er 1 met je muis en doe dan elke keer ctrl+v als je een s nodig heb
Dat stemmen heeft geen zin!!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ff allemaal 20x op geer stemmen NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ja het is zielig dat ze Monique opsluiten...quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
Inderdaad. Gooi er wat spinnen in ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
Er is nog niks in die kisten waar ze echt bang voor zijn. Kan nog lang gaan duren zo.
want ?quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Hatseflats89 het volgende:
Mensen even erg offtopic maar ik ben al een tijdje opzoek naar dat filmpje van Flip met Aafke en haar borsten toen ze zo dronken was... weet iemand waar ik die kan vinden?...
Niet zo beledigend over die dames nu he!quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
ja het is zielig dat ze Monique opsluiten...
neeeee, ik wil Joanna nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Onze top 3 dan nog altijd wel he, jij Joanna!![]()
![]()
![]()
bij opties je cookies blokkerenquote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
hoe kun je stemmen dan zonder je cookies ? moet je die steeds verwijderen en dan ben je al je ww overal weer kwijt?
Die zeikers hou je toch helaas. Ik vind het super al die filmpjesquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Niet zo beledigend over die dames nu he!![]()
Wat is er vannacht gebeurd? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef waterkant het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Karim haar hand wegslaat..
weinig hoop denk ik, niet na vannacht
hahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Roguee het volgende:
Of gewoon roepen: Ok Moneuk, let nu goed op. Er komt zo een spin je kist in. Niet schrikken dus ok! Komt ie!
Bij Jo kruipen ze allemaal in een hoekquote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
de maden doen aan random movement (karim en geer)
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Hatseflats89 het volgende:
Mensen even erg offtopic maar ik ben al een tijdje opzoek naar dat filmpje van Flip met Aafke en haar borsten toen ze zo dronken was... weet iemand waar ik die kan vinden?...
ik heb me stuk gelachen en wil hem graag nogmaals zien?...quote:
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Roguee het volgende:
Of gewoon roepen: Ok Moneuk, let nu goed op. Er komt zo een spin je kist in. Niet schrikken dus ok! Komt ie!
Geen wonder, daar komen ze vandaanquote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef pullup het volgende:
De maden hebben ondertussen het kruis van Mo ontdekt
quote:
week nie, was gewoon benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
ik heb me stuk gelachen en wil hem graag nogmaals zien?...
Waarom zou ik hem anders willen hebben? o_O
Is er ook een filmpje van laura als ze aan het dansen is op het nummer van Jop (jij bent de zon)?quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
ik heb me stuk gelachen en wil hem graag nogmaals zien?...
Waarom zou ik hem anders willen hebben? o_O
Daar heb je Joanna niet mee hoor, maar pannenkoeken daarentegen...quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Sonera het volgende:
Kom op echte actie nu bring in de kakkerlakken, vogelspinnen en sprinkhanen!
Luira mag van mij nu de geheime kamer in! En dat ze haar dan vergeten voor een week of 2quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef 38half het volgende:
Volgens Laura nog 10 minuutjes, dan zal er vast wat bijkomen. Brrr, eng mens.
Duizendpoten, kriebelen ook zo lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Sonera het volgende:
Kom op echte actie nu bring in de kakkerlakken, vogelspinnen en sprinkhanen!
quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hadden dr ouders maar n remise afgeroepen voordat ze verwekt werd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |