En als het niet zo blijkt te zijn is het niet haar leugen geweest, bedoel je?quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo wil alleen horen hoe lief ze is, dat ze nooit wat fout doet...dat soort dingen
Dat is dan ook het enige dat blijft hangen, het positieve commentaar voordat er voorzichtig verbeterpuntjes aan worden gesneden, die laat ze vervolgens van zich af glijden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo wil alleen horen hoe lief ze is, dat ze nooit wat fout doet...dat soort dingen
quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef afca_oc het volgende:
geert vertelt ff dat ie een jongetje uitschold voor rotjoch
ehhh nee ik bedoel echt letterlijk dat zij alleen positieve dingen wil horen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En als het niet zo blijkt te zijn is het niet haar leugen geweest, bedoel je?
Ze zouden toch onderhand het motto van het spel moeten kennen.....quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef beequeen het volgende:
Djoon en Flip: iedereen vindt de puntentelling van de battles raar. Goh.
Ja, zag het net ook. Zeker omdat ze vandaag 2 keer veloren hebben.quote:
preciesquote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
Lekker snel, thnx!
[..]
Dat is dan ook het enige dat blijft hangen, het positieve commentaar voordat er voorzichtig verbeterpuntjes aan worden gesneden, die laat ze vervolgens van zich af glijden.
dat is haar uitstraling. ze kan niet anders...of mond wijd open gapend, of chagerijnigquote:
Als ik jou ga vertellen wat je eens zou moeten doen, is het forum weer te klein, en is het huilie huilie, doe dat dan ook niet naar mij.quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als jij eens lekker stil in een hoekje een zelfanalyse gaat zitten doen.
Idd maar waarshijnlijk is ze moequote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, zag het net ook. Zeker omdat ze vandaag 2 keer veloren hebben.
Ze mag blij zijn dat ze nog steeds voorstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |