Het móet gemodereerd worden, FOK! is aansprakelijk voor reacties die geplaatst worden. Op het fobo zit niet de mankracht en expertise om dingen in de gaten te houden, daar is het forum wel heel goed in én het is erop ingericht.quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het fobo houden, scheelt moderatie denk ik en makkelijker voor ons ook.
Thanks.quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het móet gemodereerd worden, FOK! is aansprakelijk voor reacties die geplaatst worden. Op het fobo zit niet de mankracht en expertise om dingen in de gaten te houden, daar is het forum wel heel goed in én het is erop ingericht.
Ja, zo ongeveer toch?quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoog tijd dan inderdaad.
Stamt die tekst écht uit 2005 joh?.
Dat was badsloeventijd en nachtbar rebirth.
Als jullie het net zo goed doen als in fobo is er geen/weinig moderatie nodigquote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het fobo houden, scheelt moderatie denk ik en makkelijker voor ons ook.
Ja, en zat zoveel in SC's dat ik bijna m'n baan kwijtraakte.quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer toch?
Jij had nachtdienst toen.
Yep. Helemaal origineel.quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoog tijd dan inderdaad.
Stamt die tekst écht uit 2005 joh?.
Dat was badsloeventijd en nachtbar rebirth.
Dat is toch geen kat naar jou?quote:
Niks tegen jou, maar je hebt gewoon niet de mankracht en expertise van het forum. Dat is niets ergs.quote:
Het is van daarvoor zelfs.quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de tekst nog uit de tijd dat er wat zooi de nek omgedraaid werd
Hier gaan we eens lekker de bezem doorheen halen.
Present!quote:
Tijdelijkquote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Present!
Maar is de feedback nu omgetoverd naar een SC, of is dat tijdelijk
En zo maar slapen... Wekker gaat om 05:00
geldt gewoon de policy voor en netiquette voorquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee er is zo'n foto die tamelijk vaak gepost wordt van een FOK! meet... en ik vroeg me af of dat kon of niet.
Neu.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus, sluit eerst die kutbagger van zovty eens
okay dan kopieer ik zijn baggertopiques wel.quote:
niet als ik er mijn eigen draai aan geefquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef zovty het volgende:
Dan gaan ze toch op slot omdat het kopieen zijn lijkt me?
Dus nu is het ongefundeerde aannames uurtje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef zovty het volgende:
Oh, wacht, je wil natuurlijk kunnen huilen dat jouw topics worden gesloten omdat je niet blauw bent, en jij klein bent, en dat het niet eerlijk is?
Calimero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |