abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95372158
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Edoch, Seven is verre van lelijk. ;)
Oh jij wil wel heel erg graag mee naar Zanzibar :)

Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:26:29 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95374546
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Oh jij wil wel heel erg graag mee naar Zanzibar :)

En hij heeft gelijk!

Maar hij kan niet.
Resistance is futile.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:42:12 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95375044
Damn, leuke dame op mijn werk waarvan mijn gaydar op tilt slaat. Gebeurt niet vaak dat ik zo rap onder de indruk ben van een meisje. Zij komt hier niet zo vaak maar iedere keer denk ik 'verrek, je bent leuk!'. Als ze nog eens langskomt maar eens een peukje gaan roken met haar.

En Knots belde, heb hem afgepoeierd. Of hij niet langs kon komen op mijn werk en of we konden praten. Ik werk late, hij vroeg dus deze week wordt dat niks. ^O^ . En zou leuk zijn. 'Eric, dit is mijn laatste scharrel, Knots'. Eric is mijn baas. :P
Resistance is futile.
pi_95377456
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef brickster het volgende:
Hey maar hoe lang hebben jullie ongeveer contact met een potentieele date voordat je op een afspraak over gaat? en misschien wat tips voor me O~)
Geen idee, van de paar contacten die ik via Rp gemaakt heb was de eerste afspraak al binnen een week geregeld. Ik heb persoonlijk geen trek om weken te mailen en chatten. Mijn ex-vrouw was buitenlandse, en daar heb ik dat al genoeg mee moeten doen dus ik pas er voor. En ik heb het geduld er niet voor.

Het enige nadeel van single moms aanspreken: afspreken duurt langer -- oppas en co-ouderschap en zo *zucht*
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 12 april 2011 @ 07:47:23 #30
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95377807
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe moet je ooit een man aan je binden als je het steeds weer uitspuugt. ;(
Oh, dus dat doe ik verkeerd ;(
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_95378393
Voor den nieuwschierigen mensch: twas gezellig heur, niks gebeurd, hij is net weg. Iedere keer dat ik hem zie denk ik: nee, dit word niks! Maar als ie dan weg is denk ik: hey! kom terug ;(

Ja, ben nog steeds duidelijk een vrouw dus :')
Sarcasme. Herken het.
pi_95378857
Ik kom hier ook weer mee lezen.
Mijn laatste date is zo'n 2 maanden blijven plakken, maar nu twijfelt ze. Dus grote kans dat ik me, na wat rust, weer aanmeld op een datingsite.
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:36:00 #33
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95379591
Hmm. Niet helemaal vrij van twijfels over verpleegstertje, en wellicht is dat de reden dat ze de reservebank warm lijkt te houden op facebook. Een middelbare school vriend van haar informeert wel erg lomp naar haar dating status, en dat probeert ze wat te downplayen. *Gaat goed, derde date ongeveer geloof ik".

Dat is nu ook weer niet de bedoeling. :') (ook niet handig van haar om het openlijk op facebook te doen, ik lees ten slotte ook mee..)
Overal verstand van.
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:37:43 #34
27929 piere
doe mij maar bier
pi_95379656
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef macondo het volgende:
(ook niet handig van haar om het openlijk op facebook te doen, ik lees ten slotte ook mee..)
Of ze doet dat juist bewust... ;)
fok you ja!
pi_95380036
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
Voor den nieuwschierigen mensch: twas gezellig heur, niks gebeurd, hij is net weg. Iedere keer dat ik hem zie denk ik: nee, dit word niks! Maar als ie dan weg is denk ik: hey! kom terug ;(

In ander perspectief:

Leuke date gehad, wat een leuke dame... Maar godver wat wil ze nou, ze laat me telkens gaan maar plots wil ze weer afspreken. Kan ze nou eens een keer niet kiezen...
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:54:51 #36
57047 macondo
pi_95380319
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef piere het volgende:

[..]

Of ze doet dat juist bewust... ;)
Zou kunnen, maar waarom? Aansturen op een breuk? nahh, denk het niet. De jaloerse Macondo in huis halen? nah, weinig voordelen aan. Een soort achteraf-play-hard-to-get spelen? Misschien, misschien..

of optie E) ze wil stiekem graag vriendje/vriendinnetje ("heeft relatie met : ) worden op facebook :')
Overal verstand van.
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:19:00 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95381129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef macondo het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar waarom? Aansturen op een breuk? nahh, denk het niet. De jaloerse Macondo in huis halen? nah, weinig voordelen aan. Een soort achteraf-play-hard-to-get spelen? Misschien, misschien..

of optie E) ze wil stiekem graag vriendje/vriendinnetje ("heeft relatie met : ) worden op facebook :')
Vind het wel raar, ze zal toch niet helemaal achterlijk zijn? Hoeveel 'dates' heb je nu inmiddels al met haar gehad? Superveel toch?
Gourmetten of steengrillen?
pi_95381345
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

In ander perspectief:

Leuke date gehad, wat een leuke dame... Maar godver wat wil ze nou, ze laat me telkens gaan maar plots wil ze weer afspreken. Kan ze nou eens een keer niet kiezen...
Ja hey, het begon er al mee dat we elkaar onmoetten toen hij een vriendin had he, dat zet nou niet bepaald de juiste toon. Maar gister was de vierde keer dat we elkaar zagen en meestal haalt een date dat al niet eens bij mij. Dus das dan wel weer positief :P
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:31:31 #39
27929 piere
doe mij maar bier
pi_95381580
quote:

[..]

Zou kunnen, maar waarom?
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:42 schreef Spirit82 het volgende:

Daarom? :P
fok you ja!
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:59:25 #40
57047 macondo
pi_95382641
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vind het wel raar, ze zal toch niet helemaal achterlijk zijn? Hoeveel 'dates' heb je nu inmiddels al met haar gehad? Superveel toch?
Mja, en hebben elkaars huissleutel.
Overal verstand van.
pi_95383364
Ben van plan me aan te melden. Iemand nog tips?

Welke site(s)? Aanmelden op meerdere tegelijk of niet?
En qua strategie?

Bvd
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:23:38 #42
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_95383640
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef BlakeGriffin het volgende:

En qua strategie?

Bvd
Bepaal voor jezelf heel even wat het doel is van je. Beetje chatten, daten of neuken of weet ik wat. Heb mezelf 3 weken geleden op paiq aangemeld en ik moet zeggen dat alles van bovenstaande reeds *check* is. Dus die werkt wel, al hoor ik anderen erover klagen.

Zorg iig voor een goede foto. Wat gespreksstof en ben jezelf. Het lijkt net het gewone dagelijkse leven dus. Je moet ze wel een beetje boeien hè die ladies. Ze hebben immers keus genoeg.
pi_95383847
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Mja, en hebben elkaars huissleutel.
Lijkt me vrij obvious dat ze dit doet om een reactie uit te lokken bij je. Zou haar dus gewoon vragen wat er aan de hand is? Of is dat geen optie?
Sarcasme. Herken het.
pi_95383883
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef BlakeGriffin het volgende:

En qua strategie?

Bvd
Gratis site: Paiq/Knuz waarvan de eerste naar mijn mening het leukste is.
Betaald: RP/Lexa.. aanbod vaak op betaalde sites serieuzer.

Goed de strategie, tja die is er dus niet. Zorg wel voor een goede foto (liefst foto's), want vrouwen zijn net slagers, ze keuren je net als een slager zijn biefstuk keurt. Daarnaast zorgen voor goede gesprekstof. Ga niet zelf alleen maar lopen ratellen dat werkt niet. Ohw en wees jezelf, en begin niet over typische mannen dingen. Uiteraard als zij er naar vraagt wel... maar ga er niet uren over uitwijden.

Verder tja be yourself, en ook goed je doel te weten: Date, Neuk, Chat etc. etc...
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:35:15 #45
242666 BeamofLight
pi_95384207
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Goed de strategie, tja die is er dus niet. Zorg wel voor een goede foto (liefst foto's), want vrouwen zijn net slagers, ze keuren je net als een slager zijn biefstuk keurt. Daarnaast zorgen voor goede gesprekstof. Ga niet zelf alleen maar lopen ratellen dat werkt niet. Ohw en wees jezelf, en begin niet over typische mannen dingen. Uiteraard als zij er naar vraagt wel... maar ga er niet uren over uitwijden.

Verder tja be yourself, en ook goed je doel te weten: Date, Neuk, Chat etc. etc...
Lol, pik, schrijf je nou precies hetzelfde als ik.
pi_95384352
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Lol, pik, schrijf je nou precies hetzelfde als ik.
Oeps! Ja nu ik je bericht zie lees ik het... :D Ach 2 goede adviezen _O-
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:47:51 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95387334
quote:

[..]

Ik zou er gewoon op reageren. Iets van 'ja, gaat goed. Mine! :P '
Resistance is futile.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:00:31 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95387810
gneh, meiske die interesse toonde in mij via RP is nu ineens niet zo happig meer jammergenoeg ;(. reageert amper op SMSjes, zegt dat ze druk is, maar ze is wel telkens op RP als ik daar 'toevallig' kom op een berichtje van yulia uit russia te inspecteren. ik heb het idee dat ik achter de hand gehouden word.
Ben te schijterig om er gewoon eerlijk over te zijn eignelijk ;) Dus ik doe net alsof ik niets doorheb!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:01:51 #49
242666 BeamofLight
pi_95387866
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Maanvis het volgende:
gneh, meiske die interesse toonde in mij via RP is nu ineens niet zo happig meer jammergenoeg ;(. reageert amper op SMSjes, zegt dat ze druk is, maar ze is wel telkens op RP als ik daar 'toevallig' kom op een berichtje van yulia uit russia te inspecteren. ik heb het idee dat ik achter de hand gehouden word.
Ben te schijterig om er gewoon eerlijk over te zijn eignelijk ;) Dus ik doe net alsof ik niets doorheb!
Das dus sowieso fout. Play hard2get. En laat ze anders de t krijgen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:08:00 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95388161
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Maanvis het volgende:
Slapjanus. Laat het initiatief dan maar van haar komen.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')