quote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Gert het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Er zijn twee kaartjes beschikbaar gekomen voor de live-uitzending van donderdagavond.
Interesse? Stuur effe een PM naar Pietje .![]()
De studio heeft een eigen parkeergarage en ligt vlakbij een NS-station.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Warkont het volgende:
Laura kan liggen uuuuuuuuuuren volhouden
Tja ze kan ook uren met falex in bed liggen, dan is dit peanutsquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Warkont het volgende:
Laura kan liggen uuuuuuuuuuren volhouden
ah gelukkig ligt dus niet aan mij...quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Stability het volgende:
ze denken dat ze er in moeten zitten....zien ze nou echt niet dat die bakkies veel te klein zijn?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja ze kan ook uren met falex in bed liggen, dan is dit peanuts
quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef IamCurious het volgende:
Deksel erop, kettingen erom, en het zwembad in!!
Whoewhahahaaaa!!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef IamCurious het volgende:
Deksel erop, kettingen erom, en het zwembad in!!
quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Hatseflats89 het volgende:
Maik, nu zeggen dat je voor Johanna gaat terwijl ze opgesloten in een kist ligt
quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Ifa het volgende:
Bewoners! De kist mag pas open als de maden en wormen zelf aangeven het niet langer vol te houden!
Voor de beestjes? Die krijgen al een trauma nu door de dames?quote:
nja als Mo die tank volhuild dan zullen de beestjes het snel opgeven...quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Ifa het volgende:
Bewoners! De kist mag pas open als de maden en wormen zelf aangeven het niet langer vol te houden!
straks kruipen ze er in!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Candyfreak het volgende:
Die beestjes houden wel van Monique haar geur.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Candyfreak het volgende:
Die beestjes houden wel van Monique haar geur.
Nou dat valt best wel mee ja.quote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Omdat de animo zo verschrikkelijk groot is?
inddquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Roguee het volgende:
laura hou die zeikbek van je aub. Ik vind het al jammer dat jij er niet in ligt
tja is ook jammer, maar helaas,, portugese kisten zijn niet zo langquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Roguee het volgende:
Laura had al een "vis" Tong vast!quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Roguee het volgende:
Nou dat kan ze anders dagen volhouden hoor dat liggen en kriebelenquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Roguee het volgende:
Iemand wou Mo al opsluiten in een hondenhok.....bijna goed !!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom gaan die teamgenoten niet gewoon lekker wat anders doen, laat die twee lekker in hun hok zitten
Geen groter vermaak dan leedvermaakquote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom gaan die teamgenoten niet gewoon lekker wat anders doen, laat die twee lekker in hun hok zitten
Hij heet Lauraquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef Vultarian het volgende:
jo: hij kietelt nou al aan mijn linker kleine teen
Brrquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
Er komen vast en zeker zo nog meer beesten
of dood van vervelingquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd hoelang ze het vol houden...
Mo wil zich heel graag bewijzen (ze wou net haar, haar afscheren als haar dat van de stoel af hield) en Jo is ook geen opgever volgens mij... Wie raakt als eerst in paniek...
hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
Nu beide een goede LSD trip en die kist dicht timmeren.... eens zien wie er dan bang is....
quote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
Nu beide een goede LSD trip en die kist dicht timmeren.... eens zien wie er dan bang is....
quote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef Ireth het volgende:
Sneeuwwitjes en de 6 malloten...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laura: dan doen we een rietje tussen jou en mijn mond.quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Ireth het volgende:
"Mag ze wel drinken" Hoe moet ze dat in hemelsnaam doen dan?
dat gat is groot zat voor een blikje met een rietjequote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Ireth het volgende:
laura doet alles liggendquote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
ieuwwwwwwwwwquote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Roguee het volgende:
[..]
Laura: dan doen we een rietje tussen jou en mijn mond.
Gatverdamme!quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Roguee het volgende:
[..]
gatverquote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Roguee het volgende:
[..]
Kamervragenquote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt een bloedbad onder de arme diertjes
quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef rico80 het volgende:
Ik vind dat ze hier maar 2 punten voor moeten krijgen. Al is het maar om Lau en Mo op de kast te krijgen.
haha bij dat zingen voor 5 punten werd ze ook al zo boos hequote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef rico80 het volgende:
Ik vind dat ze hier maar 2 punten voor moeten krijgen. Al is het maar om Lau en Mo op de kast te krijgen.
Maar hoe gaat Flip dat dan doen met de plasemmer?quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
khoop echt dat ze voor straf dezelfde tijd als karim en gerard moeten volhouden..
voor straf omdat ze gisteravond en nacht hebben gelegen en geslapen
quote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef IamCurious het volgende:
Programmamakers, Mo wil graag een spin in d'r bak!
hahaha cathetertje? of zoals laura al opperde....rietje in lauras mond en andere kant van het rietje.........uh.......lamaaquote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hoe gaat Flip dat dan doen met de plasemmer?![]()
Pleur de overlevende maaien maar in de kamer dan, goede daadquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef IamCurious het volgende:
Programmamakers, Mo wil graag een spin in d'r bak!
quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
Gerard beseft ineens dat zijn oordoppen in de gok van Jo zitten....
quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha cathetertje? of zoals laura al opperde....rietje in lauras mond en andere kant van het rietje.........uh.......lamaa
zal wel moeten, ze zit opgesloten hahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef mazaru het volgende:
Joanne blijft de hele nacht liggen zegt ze. Dan heeft ze zeker controle over haar "slaapwandelen"
die spijkerbroek is facing duurquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
mijn fakking spijkerbroek uit italieeeeeee
Ja niet zo.. Meer actie!!quote:
dat zou vet zijn inddquote:Op maandag 11 april 2011 22:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik hoop wel dat ze het nog moeilijker gaan maken, elk half uur er een bak bij ofzo...
Ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik hoop wel dat ze het nog moeilijker gaan maken, elk half uur er een bak bij ofzo...
quote:Op maandag 11 april 2011 22:18 schreef danilel het volgende:
Moet nu denken aan vanochtend.
Was op een crematie en een vrouw 2 rijen voor me had een klein wormpje die van haar jas omhoog klom op haar hoofd tot boven op haar kruin.
Pas na de dienst kon ik haar waarschuwen, die was helemaal bang geworden van een ieniemienie wormpie.
leuk he, !!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef rico80 het volgende:
een paar pissebeddenquote:Op maandag 11 april 2011 22:19 schreef Flashbox het volgende:
Gooi er nu nog een bak met kakkerlakken bij.
tja ik kon slechts die dienst verstoren, maar heb een 20 minuten naar dat wormpie zitten te kijkenquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef Hatseflats89 het volgende:
kan iemand even drinken voor me halen? Ik vind het echt te grappig hier om van mn computer weg te gaan
daar zit gewoon beetje kleurstof in, die zijn niks anders dan die witte hoorquote:
Nee dat valt wel mee, ze worden in steriele vorm ook ingezet om wonden schoon te vreten, alleen dood weefsel als menuquote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als de beesjes honger krijgen dan vreten ze zich een weg naar binnen.
hahahahahahahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Flashbox het volgende:
De stem: bewoners luister nu goed, de overige drie bewoners mogen nu op het deksel van de tegen partij schijten
Ik moet plassen maar wil niks missenquote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef Hatseflats89 het volgende:
kan iemand even drinken voor me halen? Ik vind het echt te grappig hier om van mn computer weg te gaan
ze mochten niet kiezenquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Gamey het volgende:
ik zie dat mo er in ligt
hadden beter laura der in kunnen leggen die had na 5 minuten in slaap gedonderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |