En als het niet zo blijkt te zijn is het niet haar leugen geweest, bedoel je?quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo wil alleen horen hoe lief ze is, dat ze nooit wat fout doet...dat soort dingen
Dat is dan ook het enige dat blijft hangen, het positieve commentaar voordat er voorzichtig verbeterpuntjes aan worden gesneden, die laat ze vervolgens van zich af glijden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo wil alleen horen hoe lief ze is, dat ze nooit wat fout doet...dat soort dingen
quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef afca_oc het volgende:
geert vertelt ff dat ie een jongetje uitschold voor rotjoch
ehhh nee ik bedoel echt letterlijk dat zij alleen positieve dingen wil horen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En als het niet zo blijkt te zijn is het niet haar leugen geweest, bedoel je?
Ze zouden toch onderhand het motto van het spel moeten kennen.....quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef beequeen het volgende:
Djoon en Flip: iedereen vindt de puntentelling van de battles raar. Goh.
Ja, zag het net ook. Zeker omdat ze vandaag 2 keer veloren hebben.quote:
preciesquote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
Lekker snel, thnx!
[..]
Dat is dan ook het enige dat blijft hangen, het positieve commentaar voordat er voorzichtig verbeterpuntjes aan worden gesneden, die laat ze vervolgens van zich af glijden.
dat is haar uitstraling. ze kan niet anders...of mond wijd open gapend, of chagerijnigquote:
Als ik jou ga vertellen wat je eens zou moeten doen, is het forum weer te klein, en is het huilie huilie, doe dat dan ook niet naar mij.quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als jij eens lekker stil in een hoekje een zelfanalyse gaat zitten doen.
Idd maar waarshijnlijk is ze moequote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, zag het net ook. Zeker omdat ze vandaag 2 keer veloren hebben.
Ze mag blij zijn dat ze nog steeds voorstaan.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef 38half het volgende:
Mo heeft problemen met MO-RALITEIT.
Mo-raliteit is een verzameling principes of standaards waardoor het individu onderscheid weet te maken tussen wat goed en slecht is.
Hmm, zit wat in, je zou ook inhoudelijk kunnen reageren op de mensen die reageren op jouw posts, dat houdt de discussie wel wat levendiger.quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als ik jou ga vertellen wat je eens zou moeten doen, is het forum weer te klein, en is het huilie huilie, doe dat dan ook niet naar mij.![]()
Mo-raliteit is een verzameling principes of standaards waardoor het individu onderscheid weet te maken tussen wat goed en slecht is.
Je onderschat Fok! Dit is een heel groot forum. en niet gauw te klein, Maar ik kijk even toe...quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als ik jou ga vertellen wat je eens zou moeten doen, is het forum weer te klein, en is het huilie huilie, doe dat dan ook niet naar mij.![]()
Lol, gegeten en gedronken BQ? Fijne avond verder.quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het kijken naar dit toneelstuk weer even zat. Flip die net doet of hij het geheim van Djoon heeft geraden en Djoon die net doet alsof ze het niet gewoon verteld heeft.
Fijne avond allemaal.
Ik ga dat ook volgen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het kijken naar dit toneelstuk weer even zat. Flip die net doet of hij het geheim van Djoon heeft geraden en Djoon die net doet alsof ze het niet gewoon verteld heeft.
Fijne avond allemaal.
Dat heb ik al geprobeerd werkte niet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in, je zou ook inhoudelijk kunnen reageren op de mensen die reageren op jouw posts, dat houdt de discussie wel wat levendiger.
Ga je echt weg BQ, of lurk je nog evenquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal.
Is het nou wel of niet geraden?quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal.
Ze is zo weer terug hoor, de Heintje Davids van FOKquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, gegeten en gedronken BQ? Fijne avond verder.
sharon haar pappie heeft genoeg poen.. dus kan ze best zonder baanquote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef Berenjenafok het volgende:
Sharon en Karim hebben hun baan opgezegd hiervoor? =O
Inderdaad, kun je nagaan wat een bombarie om niets.quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Je onderschat Fok! Dit is een heel groot forum. en niet gauw te klein, Maar ik kijk even toe...
quote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je echt weg BQ, of lurk je nog even
ja ze mag de zon weer inquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat is ze ineens rood?...
[ afbeelding ]
opvliegerquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Hatseflats89 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje verbrandquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Hatseflats89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Hatseflats89 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag van de blinddoek natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Hatseflats89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees vaak over je rete irritante postings heen maar genoeg is genoeg. En nu reageer ik een keer en schiet je gelijk in de defensiequote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Ireth het volgende:
Mo had genoeg laten zien om zo lang vrij te krijgen in haar nieuwe baan... waarschijnlijk waren ze haar daar ook al zat en hebben ze haar blij uitgezwaaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft het toch ook niet verteld, iedereen wist dat geheimquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal.
Mo had genoeg laten zien om zo lang vrij te krijgen in haar nieuwe baan... waarschijnlijk waren ze haar daar ook al zat en hebben ze haar blij uitgezwaaid!En ook nog zeggen dat ze anders makkelijk een andere baan na sst had kunnen vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het secret story verzekeringsprogramma, scary...
Mo had genoeg laten zien om zo lang vrij te krijgen in haar nieuwe baan... waarschijnlijk waren ze haar daar ook al zat en hebben ze haar blij uitgezwaaid!Het kwam ook zo arrogant uiit haar strotje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Bijna net zo rood als de bank!
Sorry ik lees even over je heen, tot je weer iets interessants te melden hebt.quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lees vaak over je rete irritante postings heen maar genoeg is genoeg. En nu reageer ik een keer en schiet je gelijk in de defensie
Mo had genoeg laten zien om zo lang vrij te krijgen in haar nieuwe baan... waarschijnlijk waren ze haar daar ook al zat en hebben ze haar blij uitgezwaaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Bijna net zo rood als de bank broek!
en ze vreet vast de koekjestrommel stiekem leeg.quote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef Candyfreak het volgende:
Straks mag Laura nergens meer oppassen omdat ze te lui is.
En dat is dan maar goed ook als dat zou gebeuren.
voor die kinderen hun neusjes...quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en ze vreet vast de koekjestrommel stiekem leeg.
Lag die uit Alphen soms op jouw stoel vorig jaar?quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Sorry ik lees even over je heen, tot je weer iets interessants te melden hebt.
met alcohol??? wil ik niet eens aan denkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe zou Mo zich gedragen op bedrijfsfeestjes?
Of de vrijdagmiddagborrelquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
en dan nog zo'n mooi slank figuurtjequote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en ze vreet vast de koekjestrommel stiekem leeg.
en bij de kindjes neemt ze ook nog een hap van hun ene koekje af.quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
voor die kinderen hun neusjes...
Qua directie of postkamer? iets specifieker graagquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ha ha ha ha ha ha ha ha, maar niet heusquote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lag die uit Alphen soms op jouw stoel vorig jaar?
Iedereen zet dan zijn biertje op haar hoofdquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
en bij de kindjes neemt ze ook nog een hap van hun ene koekje af.
iets met vinger in keel in wc?quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef waterkant het volgende:
[..]
en dan nog zo'n mooi slank figuurtje
zou je bijna jaloers op worden
quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Gert het volgende:
iBenny maakte me erop attent dat info-tags e.e.a opvallender maken. Dus nogmaals.
[info]Huishoudelijke mededeling:
Er zijn twee kaartjes beschikbaar gekomen voor de live-uitzending van donderdagavond.
Interesse? Stuur effe een PM naar Pietje .![]()
De studio heeft een eigen parkeergarage en ligt vlakbij een NS-station. [/info]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Iedereen zet dan zijn biertje op haar hoofd
Zou me best wel leuk lijken, maar organisatorisch gezien hier niet haalbaar om daar naar toe te gaan...quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Gert het volgende:
iBenny maakte me erop attent dat info-tags e.e.a opvallender maken. Dus nogmaals.
Er zijn twee kaartjes beschikbaar gekomen voor de live-uitzending van donderdagavond.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Ireth het volgende:
Ik heb overigens vanmiddag een vriendin (die absoluut geen sst volgt!) proberen uit te leggen wat er nou zo leuk aan is... nou niets eigenlijk. Het COSsen is leuk terwijl je SST kijkt... ze snapte er geen bal van en verklaarde me net niet voor gek
Omdat de animo zo verschrikkelijk groot is?quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Gert het volgende:
ze sprak het niet uit, maar dacht het wel, bedoel jequote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Ireth het volgende:
Ik heb overigens vanmiddag een vriendin (die absoluut geen sst volgt!) proberen uit te leggen wat er nou zo leuk aan is... nou niets eigenlijk. Het COSsen is leuk terwijl je SST kijkt... ze snapte er geen bal van en verklaarde me net niet voor gek
dat kan jij vast nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Iedereen zet dan zijn biertje op haar hoofd
Ja daar doel ik opquote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
met alcohol??? wil ik niet eens aan denken
Vorige week zette ik iets kracht bij door "echt facking 1000% hoor!" te gebruiken... nou er werd nog net geen busje besteld om me af te voeren! Ik ben echt heel eenzaam in mijn omgeving qua SST...quote:Op maandag 11 april 2011 21:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
Ik voel met je mee![]()
Dat heb ik ook geprobeerd bij vrienden onbegonnen werk want ik werd keihard uitgelachen
Bij mij thuis snapt ook niemand het, mijn zusje wil nog wel eens een uitzending kijken (moet ik der even vertellen hoe het echt is gegaanquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze sprak het niet uit, maar dacht het wel, bedoel je![]()
mijn kinderen moeten ook altijd lachen om mij hoor
Schat laat die lijpo.quote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan jij vast niet![]()
relativeren is je vreemd en zuigen doe je maar al te graag; dat noemen we een Mootje![]()
Flip zingt; het busje komt zo
![]()
Ik vind het best omdat jij het zegtquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan jij vast niet![]()
relativeren is je vreemd en zuigen doe je maar al te graag; dat noemen we een Mootje![]()
Flip zingt; het busje komt zo
![]()
dan gok ik erop dat ze elke vent aanklampt...of die nou met ze vrouw is of niet.quote:
Ik kon me bij DGK ook beter verantwoorden....quote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd een vriend uit te leggen. Hij zette hem even op kanaal 14 (UPC) en toen hebben we een half uur naar Karim en Gerard gekeken (toen ze op die dingen stonden)... Hij keek me erg droog aan en zei: Dus dit kijk jij elke dag?...
En dan niet uitzenden!!! (net als het paintballen)quote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als het zo is vrees ik voor een sl
quote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kon me bij DGK ook beter verantwoorden....
quote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week zette ik iets kracht bij door "echt facking 1000% hoor!" te gebruiken... nou er werd nog net geen busje besteld om me af te voeren! Ik ben echt heel eenzaam in mijn omgeving qua SST...
ik heb er zelf nog twee tegoed, vorige week gewonnen bij sst, maar niets meer van gehoord.quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Gert het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week zette ik iets kracht bij door "echt facking 1000% hoor!" te gebruiken... nou er werd nog net geen busje besteld om me af te voeren! Ik ben echt heel eenzaam in mijn omgeving qua SST...
hahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat komt mogen avond nog welquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En dan niet uitzenden!!! (net als het paintballen)
quote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd een vriend uit te leggen. Hij zette hem even op kanaal 14 (UPC) en toen hebben we een half uur naar Karim en Gerard gekeken (toen ze op die dingen stonden)... Hij keek me erg droog aan en zei: Dus dit kijk jij elke dag?...
We hebben een geheim!quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik voel me net een kluizenaar met het geheim ik kijk Secret Story.
Maar niet over praten hoor
En daarom ben je dus een teringtrollquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Candyfreak het volgende:
Dit zou een goede opdracht voor mo zijn: Breng 24 uur door in een hondenhok.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
screamers zijn ingelopen in de dailyquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
moge allen
Is het de moeite om de updates te lezen, of is het een dag van slapen geweest
Precies dat had nog stoere facettenquote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat probleem ken ikquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik wil echt wel naar de liveshow maar niemand die ik ken wil mee
SSTquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik voel me net een kluizenaar met het geheim ik kijk Secret Story.
Maar niet over praten hoor
Neuh trollen bestaan niet en op mijn leeftijd geloof je niet meer in sprookjesquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En daarom ben je dus een teringtroll
Zou het iets met zn zogenaamde manboobs te maken hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Niki.P het volgende:
Flip is wel heel constant met zijn shirt achterstevoren dragen!
Stoer! Die ziet ook wel in dat Karim en Gerard nu niet zo veel te koop hebben denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Flow3r het volgende:
Flip wil wel ingezet worden als het een opdracht betreft die de hele nacht door moet
Dan zal hij zijn lange tepels waarschijnlijk manboobs noemenquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Zou het iets met zn zogenaamde manboobs te maken hebben?
thnxquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
screamers zijn ingelopen in de daily
18-12 voor fobiacs nu
en geheim jo geraden door flip
Ik eerlijk gezegd nie.. ik zit hier te knikkebollen maar blijf maar kijken.. bij een SL kan ik tenminste legaal mijn nest inquote:
Dat is Maik.quote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Zou het iets met zn zogenaamde manboobs te maken hebben?
Ja mag ik dan de hele dag daar op mijn bed daar liggenquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben een geheim!Zullen we ons opgeven voor SST Part II?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd nie.. ik zit hier te knikkebollen maar blijf maar kijken.. bij een SL kan ik tenminste legaal mijn nest in
Zonder doorligplekken te krijgen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja mag ik dan de hele dag daar op mijn bed daar liggen![]()
doe ik een Laura'tje
Ja, tuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Ransjih het volgende:
[..]
skattie, niet huilie huilie, je hebt ons toch?![]()
I know maar toen dat bekend werd gemaakt zei Philip hetzelfde probleem te hebbenquote:
Ik gebruik www.photobucket.com Heb daar een account die ik gebruikte bij BB6 en die gebruik ik nu voor SSTquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
Pfff ik irriteer me aan Sharon en dat gezing de hele tijd. Ze heeft best een leuke stem maar ze wilt het te graag... Doe dan lekker mee aan Xfactor...
PS: heeft iemand een goede uploadwebsite voor me? Ik word get van tinypic :$
Thx spannende dag dus waar zijn die 5 punten voor gehaald dan, stond 13-2quote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
screamers zijn ingelopen in de daily
18-12 voor fobiacs nu
en geheim jo geraden door flip
Gewoon tegen die kop aan spijkeren.....quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
ze wil zo graag platte oortjes...dan de bandana er maar overheen...
thanks!quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gebruik www.photobucket.com Heb daar een account die ik gebruikte bij BB6 en die gebruik ik nu voor SST
Echt?! Jeetje, ze hebben echt geselecteerd op dubbele geheimen, die wel voor de een maar niet voor de ander tellen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
I know maar toen dat bekend werd gemaakt zei Philip hetzelfde probleem te hebbenWas in de daily
Zelfs dat krijg ik bij hun niet uitgelegd, ik ben zeg maar een soort van zieligquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
SST
Je zit hier in de beste praatgroep die er voor is![]()
Krijgt ze als afscheidskado van Joquote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
ze wil zo graag platte oortjes...dan de bandana er maar overheen...
Kijk, dat bedoel ik... en als er nou gewoon een vette SL in komt.. kan ik mijn nest inquote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
Was net vanplan vroeg te gaan slapen, eerst nog minstens 1 half uur op gesloten zijn, dan de opdracht met SL er over heen, maar ik wil natuulijk weten wat er gebeurt is, dus wacht dat af... wordt het alsnog laat...
quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Ze is "connect the dots" aan het doen
Wat heeft ze dr oortjes raar zitten onder die bandanaquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Ze is "connect the dots" aan het doen
quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat heeft ze dr oortjes raar zitten onder die bandanaHad ze ze niet helemaal plat kunnen doen ipv ze dubbel te vouwen?
+1 en dat ze engels/amerikaans kan praten weten we nu ook welquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
Pfff ik irriteer me aan Sharon en dat gezing de hele tijd. Ze heeft best een leuke stem maar ze wilt het te graag... Doe dan lekker mee aan Xfactor...
quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef Ireth het volgende:
Schermen zijn ook naar benee... kom niet meer bij als ze zo de slaapkamers weer uit mogen zonder dat er een missie of battle is. Hebben ze iets moeten doen qua onderhoud in het huis. Staan ze daar met hun oorlogsstreepie's
Geen idee, ik ben nogal bewegelijk denk dan ook dat ik gek word in zo'n huis waar je niet verder kan dan een tuinwandeling.quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zonder doorligplekken te krijgen?
imageshack en make your own avatarquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Hatseflats89 het volgende:
of Plaatjesupload.nlquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef trollie67 het volgende:
[..]
imageshack en make your own avatar
Haha, idd, Een mens lijdt dikwijls 't meest door 't lijden dat hij vreest.quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef Ireth het volgende:
Schermen zijn ook naar benee... kom niet meer bij als ze zo de slaapkamers weer uit mogen zonder dat er een missie of battle is. Hebben ze iets moeten doen qua onderhoud in het huis. Staan ze daar met hun oorlogsstreepie's
Dat zou erg zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Mylene het volgende:
Het zou me werkelijks niets verbazen als Laura de wildcard krijgt.
haar team is vooralsnog aan de winnende hand, dus nog niet nodigquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Mylene het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat heeft ze dr oortjes raar zitten onder die bandanaHad ze ze niet helemaal plat kunnen doen ipv ze dubbel te vouwen?
Die kutkikker is meteen over de zeik en vind het buiten de policyquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef trollie67 het volgende:
[..]
imageshack en make your own avatar
a ja aub.. misschien dat die leeuw haar meteen opvreet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef IamCurious het volgende:
Sharon gaat eventueel een leeuw knuffelen
Huubquote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die kutkikker is meteen over de zeik en vind het buiten de policy
Ligt er aan hoe ze het bepalen ik denk niet dat de Poll op de SST site er iets mee te maken heeft, die uitslag heeft nog nooit iets bepaald zelfs niet als het over een opdracht ging (ooit heeft Karaoke daar gewonnen en dacht gaan ze dat vast ook doen maar tot nu toe niks....)quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Mylene het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef afca_oc het volgende:
Opgesloten
11 april om 21.44
De bewoners worden weer naar hun kamers gestuurd.
De Stem meldt de bewoners dat ze naar hun slaapkamer moeten gaan en hier niet uit mogen komen. Vol teamspirit bewegen The Screamers en The Fobiacs zich naar hun eigen domein. De teamkleding wordt weer aan getrokken en bij The Fobiacs trekken de teamleden zwarte lijnen onder hun ogen. Karim en Philip bezegelen hun look met een strijdmuts. Nu is het slechts nog wachten op dat wat komen gaat.
er komt dus weer wat aan in ieder geval
quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Mylene het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ze het bepalen ik denk niet dat de Poll op de SST site er iets mee te maken heeft, die uitslag heeft nog nooit iets bepaald zelfs niet als het over een opdracht ging (ooit heeft Karaoke daar gewonnen en dacht gaan ze dat vast ook doen maar tot nu toe niks....)
aan de andere kant is het gezelligerquote:
Dan heb ik geluk, mijn collega volgt het gedeeltelijk en vraagt altijd wat is er gebeurd,quote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij thuis snapt ook niemand het, mijn zusje wil nog wel eens een uitzending kijken (moet ik der even vertellen hoe het echt is gegaan)
dat hopen zequote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Darklight het volgende:
Hoe weten ze dat ze over glas moeten lopen?
weten ze nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Darklight het volgende:
Hoe weten ze dat ze over glas moeten lopen?
Ik sweer t juh 20000%quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die krijgt nog een maagzweer in het huis
ik denk eerder dat lau iets WIL met karim...quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Lauw moet toch "iets" krijgen met Karim volgens het script? Denk dat Geer of Sharon er als volgende uit MOET. Weet niet waarom, zegt mijn gevoel. Maik en Mo zijn een stelletje, Jo en Flip ook en Karim en Lau moeten er 1 worden. Het heet niet voor niks secret LOVE story
dat dus jaquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Mylene het volgende:
Ik wil gewoon dat Laura sowieso genomineerd staat. Laat haar maar even zweten.
Dan is ze misschien wel de grootste sloerie van rls een ooit.quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk eerder dat lau iets WIL met karim...
ze doet sinds ze weet dat hij haar leuk vindt tien keer meer moeite voor hem om op te vallen
straks is echt nog de H*** van sst....haar derde in het spel...en ze is nog getrouwd he
nja dan in dr gezicht, die kan je niet echt verder verkloten... rotkop...quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze zou zelfs 3 piercings door der lijf laten knallen haha
Nee, hier sla je de plank mis, Fok! voorkeur is geen kijkers voorkeurquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard nomineren is goed voor de sms inkomsten.
preciesquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nja dan in dr gezicht, die kan je niet echt verder verkloten... rotkop...
Maar als ze gaat moet Maik zichzelf die maandag al laten nomineren.quote:
En dan zonder verdovingquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef bamby het volgende:
Mo zou zo 3 piersing,s door haar lijf laten gooien nu, yes gooi aafke terug in het huis mag zij het doen
feliiiquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
Yes! Net kaarten voor de liveshow gewonnen bij Pietje!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
Probeer me Flip met een tong-piercing voor te stellen...
Ga je op TV komen? Hoe herkennen we je?quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
Yes! Net kaarten voor de liveshow gewonnen bij Pietje!
Dat is helemaal niet handig, dan raken ze verstrikt.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
Probeer me Flip met een tong-piercing voor te stellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |