Het is klein maar ben er wel blij mij.quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
No offense hoor Niekess, ben blij voor je. Maar... tsja
Laat mij hierbuiten.quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je minstens een begeerlijke MILF gebatst had.
naar wat?quote:
Wauw. Ik ben er stil vanquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Mijn ultiem geluk vandaag: een matchend paar sokken aangetrokken vanmorgen. Ik ben zo trots op mezelf
Wie weet later deze week.quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je minstens een begeerlijke MILF gebatst had.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Mijn ultiem geluk vandaag: een matchend paar sokken aangetrokken vanmorgen. Ik ben zo trots op mezelf
Ik wilde het eigenlijk in HVJJN postenquote:
Dat cijfer had ik niet gelezen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedeel je jezelf nu maar een 5,6 toe?
Doen! Positieve noot!quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk in HVJJN posten
Heb vandaag dus iemand van onze afdeling een doos ijsjes zien eten, en geloof me zijn gezicht zat eronder.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben altijd blij dat anderen mij geen ijsje zien verorberen.
Een hele doos?quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Niekess het volgende:
[..]
Heb vandaag dus iemand van onze afdeling een doos ijsjes zien eten, en geloof me zijn gezicht zat eronder.
Oh, dat is bij mij voorbehouden bij het eten van döner eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Niekess het volgende:
[..]
Heb vandaag dus iemand van onze afdeling een doos ijsjes zien eten, en geloof me zijn gezicht zat eronder.
Hoe weet die mat dat nou?quote:
mss is dat wel zo vanuit zijn gezichtspuntquote:
Wat leef jij toch gezond.quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat is bij mij voorbehouden bij het eten van döner eigenlijk.
Oeh zondag was ik de eerste bij de donerwinkel en ik was ook de eerste op het terras die bier had
Hij is heel slimquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mss is dat wel zo vanuit zijn gezichtspunt
Rokjesdagquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mss is dat wel zo vanuit zijn gezichtspunt
de lijn, we zitten er weer opquote:
Wil je anders ff matten?quote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:Zit mijn positieve deurmat eens niet zo af te zeiken, mispunten
Alleen als het zure matten in aardbeismaak zijnquote:
Wat denk je van een dagobert duck pakhuis-stijl deurmat met "KSST" "scheer je weg" "niets te halen hier" enzo erop?quote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
Zit mijn positieve deurmat eens niet zo af te zeiken, mispunten
quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat denk je van een dagobert duck pakhuis-stijl deurmat met "KSST" "scheer je weg" "niets te halen hier" enzo erop?
Helpt voor deur aan deur verkopers?quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat denk je van een dagobert duck pakhuis-stijl deurmat met "KSST" "scheer je weg" "niets te halen hier" enzo erop?
Mijn mening over haar is gebaseerd op het feit dat ze zei "Ik ga niet helemáál naar Utrecht toe" toen jij haar uitnodigde nadat je haar verdomme helemaal een serenade bracht, alsof jij dat niet waard zou zijn. Elk mens dat een ander op die manier benadert staat in mijn boek niet bekend als vriendelijk. Ik ben me ervan bewust dat ik het meisje in kwestie geheel niet ken en mijn informatie ietwat eenzijdig en gekleurd is.quote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef WinterBreeze het volgende:
L-E, ik wil even terugkomen je opmerkingen. Vóórdat ik de 'serenade' gaf, zei je dat je het zelf benauwend zou vinden. Na het feit en haar latere afwijzing vond je dat ze niet leuk was.
Vanwaar de omslag?
Daar heb ik geen deurmat voor nodig, ik ben blijkbaar heel afschrikwekkend. Vanmiddag nog een weggewerkt, ze protesteren tegenwoordig al niet eens meer, maar druipen meteen af.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
te confronterend, vooral die laatste
No laughing matter, joe, no laughing matterquote:
Bordje voor je raam: HIER WAAKT HET VARKENquote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen deurmat voor nodig, ik ben blijkbaar heel afschrikwekkend. Vanmiddag nog een weggewerkt, ze protesteren tegenwoordig al niet eens meer, maar druipen meteen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |