Het is klein maar ben er wel blij mij.quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
No offense hoor Niekess, ben blij voor je. Maar... tsja
Laat mij hierbuiten.quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je minstens een begeerlijke MILF gebatst had.
naar wat?quote:
Wauw. Ik ben er stil vanquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Mijn ultiem geluk vandaag: een matchend paar sokken aangetrokken vanmorgen. Ik ben zo trots op mezelf
Wie weet later deze week.quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je minstens een begeerlijke MILF gebatst had.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Mijn ultiem geluk vandaag: een matchend paar sokken aangetrokken vanmorgen. Ik ben zo trots op mezelf
Ik wilde het eigenlijk in HVJJN postenquote:
Dat cijfer had ik niet gelezen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedeel je jezelf nu maar een 5,6 toe?
Doen! Positieve noot!quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk in HVJJN posten
Heb vandaag dus iemand van onze afdeling een doos ijsjes zien eten, en geloof me zijn gezicht zat eronder.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben altijd blij dat anderen mij geen ijsje zien verorberen.
Een hele doos?quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Niekess het volgende:
[..]
Heb vandaag dus iemand van onze afdeling een doos ijsjes zien eten, en geloof me zijn gezicht zat eronder.
Oh, dat is bij mij voorbehouden bij het eten van döner eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Niekess het volgende:
[..]
Heb vandaag dus iemand van onze afdeling een doos ijsjes zien eten, en geloof me zijn gezicht zat eronder.
Hoe weet die mat dat nou?quote:
mss is dat wel zo vanuit zijn gezichtspuntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |