link ?quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Voor de liefhebber: ik draai weer op ONZ radio
je wilde in KPD SC posten en je bent nu in KSC?quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef nijnja het volgende:
Goed.. Dat ging dus niet zoals geplanned... ofzo
Je kunt ook weggaan zonder die te winnen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik de loterij zou winnen dan ben ik hier weg
Heul wel, want met quoten zie je hetquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef nijnja het volgende:
Goed.. Dat ging dus niet zoals geplanned... ofzo
Nee. Ik wilde rustig aan mee trainen en zelfs toen ging ik al compenseren en gingen ook andere lichaamsdelen klagen.. Dus toen ben ik maar weer gestopt met zwemmen... (schouderblessure)quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilde in KPD SC posten en je bent nu in KSC?
Het lijkt ook zo op elkaarquote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilde in KPD SC posten en je bent nu in KSC?
Maar dan duurt het wat langerquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt ook weggaan zonder die te winnen hoor
niet doen, voor je het weet trouw je en dan zit je met de gebakken perenquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hier thuis, dan ga ik op me zelf wonen
Zo ver is het nog lang nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
niet doen, voor je het weet trouw je en dan zit je met de gebakken peren
Want? Een baan is voldoendequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
niet doen, voor je het weet trouw je en dan zit je met de gebakken peren
samenwonen is net zo duurquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Een baan is voldoende
[..]Je HOEFT niet te trouwen he?
quote:
En wat geld voor de inboedelquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Een baan is voldoende
[..]Je HOEFT niet te trouwen he?
Hee halloquote:
Zelfs dat hoeft nietquote:
ik mis de volgende ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh verdikkie Symph, mis ik net de vorige
nee een tassen en schoenenfreakquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hee hallo
[..]
Zelfs dat hoeft nietOf had je een geweer op je hoofd oid?
![]()
dat was Shantelquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh verdikkie Symph, mis ik net de vorige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |