quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
is niet echt hoor
EIKEL!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
die krengen zijn er idd vroeg bij dit jaarquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ah, de elektrische vliegenmepper werkt nog... de eerste mug van het jaar geroosterd.
Ik heb hier meer last van die k*t vliegenquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ah, de elektrische vliegenmepper werkt nog... de eerste mug van het jaar geroosterd.
je hoefde niet te clickenquote:
Dan ken jij mij nog nietquote:
misschien moet je partner eens wat meer douchenquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier meer last van die k*t vliegen
En volgens mijn arts zijn de eersten de ergstenquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
die krengen zijn er idd vroeg bij dit jaar
dat blijkt wel. maar je kon het verwachten natuurlijk. Je kent me nu toch ondertussen wel een beetjequote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken jij mij nog nietIk ben ziekelijk nieuwsgierig
Dan is het m'n pa, ik woon nog thuisquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je partner eens wat meer douchen
quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken jij mij nog nietIk ben ziekelijk nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godver, je hebt me
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het m'n pa, ik woon nog thuis
Nou en toch schrok ik me doodquote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
dat blijkt wel. maar je kon het verwachten natuurlijk. Je kent me nu toch ondertussen wel een beetje
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik klik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het niet
Ik ben sterk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat dacht ik ook... en toen verloor ik 20 euroquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik de loterij zou winnen dan ben ik hier weg
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en toch schrok ik me dood![]()
[..]
Ik klik nietIk doe het niet
Ik ben sterk
Daarom doe ik ook niet meequote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... en toen verloor ik 20 euro.
van FOK ?quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik de loterij zou winnen dan ben ik hier weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |