quote:
Ik ga geen vragen meer over je werk stellenquote:
La-la-la-la-la-la-laurrrrrrrraquote:
Ja, weer teruggestuurd vandaag.quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga geen vragen meer over je werk stellen
WAT EEN TOÉSTAND!quote:
Oh wat lulligquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, weer teruggestuurd vandaag.
Ze hadden geen werk.
Hadden ze ook wel ff kunnen bellen.
Ik zie een combinatiemogelijkheid tussen Anita Meyer-karaoke-momentjes en een stukje Pittige tijden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WAT EEN TOÉSTAND!
Ik mis het zo, Pittige Tijden.
Ja best wel. Komt constant naar me toe, of zit me vanaf zijn kussen mij aan te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Is Sjefke nog een hondje dat wel graag op schoot geknuffeld wilt worden?
Leukquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel. Komt constant naar me toe, of zit me vanaf zijn kussen mij aan te kijken
Goed hoorquote:
quote:
Waren dat die strap-on wallen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb net weer dubbel gelegen, die scheve bek van Carlo, die piepstem van Irene. En dat dronken gelul van Laura en die wallen.
Hajeequote:
april doet wat hij wilquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is voor het eerst dat ik mezelf buiten heb horen vloeken in een paar jaar tijd.![]()
Wat een tyfus hagel- en stortbui. Een stukkie van 7 minuten en volledig doorweekt.
Leve de lente
Beetje wisselend. Vorige week een paar dagen erg slecht, daarna weer beter, nu weer iets minder. Als je er opkijkt denk je van: wow, gaat super goed, bijna dicht. Maar er komt nog echt wel genoeg zooi uit en de pijn is er ook nog geregeld. Verder over 2 weken weer, nu tussendoor afspreken is de moeite niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hajee![]()
Hoest met de voet, wanneer moet je deze week voor je afspraak Vaduz?
Eigenlijk zou een maand omhoog met het pootje zitten misschien goed zijn, wat dat betreft is het een erg lastige plek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje wisselend. Vorige week een paar dagen erg slecht, daarna weer beter, nu weer iets minder. Als je er opkijkt denk je van: wow, gaat super goed, bijna dicht. Maar er komt nog echt wel genoeg zooi uit en de pijn is er ook nog geregeld. Verder over 2 weken weer, nu tussendoor afspreken is de moeite niet.
Nee uiteraard wordt dat hem nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien wel, maar dat wordt hem natuurlijk niet. Ik heb wel het idee dat het inwendig wel aardig dichtgroeit. En zooi moet eruit, dus laat maar mooi lekken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee uiteraard wordt dat hem nietHet zou een plek op je kruin moeten zijn, dan kon het lekker rechtop in de lucht genezen
Was je nou maar een aapje ipv een haasjequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Toch overwegen om op mijn handen te gaan lopen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Al dat haar overal, ik krijg er nu al jeuk van hoor.
quote:Nieuwe supergroep Tony Iommi Dinsdag 12 April
Gitarist Tony Iommi (Black Sabbath) en zanger Ian Gillan (Deep Purple) zijn wederom een samenwerking aangegaan. Supergroep WhoCares heeft twee nummers opgenomen voor een goed doel: de wederopbouw van een muziekschool in Armenië.
Laat je niet misleiden door de onverschillige bandnaam. WhoCares heeft naast Iommi en Gillan, die eerder samenwerkten voor Black Sabbath’s Born Again album, enkele bevriende rockgoden in de gelederen. Jon Lord (Deep Purple) speelt keyboards, Jason Newsted (ex-Metallica) en Nicko McBrain (Iron Maiden) vormen de ritmesectie en Linde Lindström (HIM) vult Iommi aan op gitaar. Wat Lindström tussen deze klinkende namen doet? Hij is de aankomende schoonzoon van Iommi.
De twee nieuwe nummers, Out of My Mind en Holy Water worden uitgebracht als digitale download en een limited edition CD single op 6 mei 2011. Op de single is een 40-minuten durende documentaire te vinden over Gillan en Iommi’s betrokkenheid bij Armenië. In 1989 werkte het duo al samen met een groep muzikanten aan Deep Purple’s Smoke On The Water. Het nummer werd opnieuw opgenomen om geld op te halen voor Armenië dat een jaar eerder werd getroffen door een aardbeving. Iommi en Gillan kwamen op het idee voor het huidige project toen ze zagen dat de muziekschool in Gyumri, Armenië twintig jaar na de aardbeving nog steeds niet opgebouwd was.
Ja, hij bliefte m'n stukje kaas, eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mijn banaan niet minstens 3 van die vellen eraf heeft zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |