quote:
Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Cat22 het volgende:Mij glazen bol is stuk.

Maar als ik die buik en die tetjes zie dan zullen kittens niet lang meer op zich laten wachten. Heb je de kittens al voelen bewegen? Tegen het einde van de zwangerschap gaan ze dat minder doen ivm minder plek. En je ziet soms de vorm van de buik veranderen als de kittens indalen.
Ja ik heb de kittens wel zien bewegen voor het weekend... En de vorm van de buik is sindsdien ook wat veranderd, wat 'puntiger' en niet zo in het midden van het lichaam...
Daarnaast wordt ze ook nog iedere dag aanhankelijker, maar inmiddels ben ik erachter dat dat niks met bijna bevallen te maken heeft...
Ohja, wat me wel opvalt is dat ze nog als een
Allen Johnson de trap op en af rent. Als een mensenzwangere van een 3- 4- of 5-ling dit zou doen zou er al prenataal aangifte worden gedaan bij de Raad voor Kinderbescherming denk ik
Om nog even terug te komen op de glazen bol van Cat: Nog meer Fok!kers die een gokje willen wagen op de bevaldatum? Volgens de dierenarts is ze vrijdag de 29ste uitgeteld...