Ja ik heb de kittens wel zien bewegen voor het weekend... En de vorm van de buik is sindsdien ook wat veranderd, wat 'puntiger' en niet zo in het midden van het lichaam...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Mij glazen bol is stuk.Maar als ik die buik en die tetjes zie dan zullen kittens niet lang meer op zich laten wachten. Heb je de kittens al voelen bewegen? Tegen het einde van de zwangerschap gaan ze dat minder doen ivm minder plek. En je ziet soms de vorm van de buik veranderen als de kittens indalen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:35 schreef Glesse het volgende:
Enthousiasme is prima, maar om nou in 5 minuten een waterglas en een bloempot om te stoten omdat je ze steeds kopjes geeft, dat is ook weer wat overdreven nietwaar?
Dat weet je niet! Hij is met koninginnedag weg gegaan, dus het kan maar net zo zijn dat ze voor 00:00 geboren zijn!quote:Op zondag 1 mei 2011 09:08 schreef WinnieWana het volgende:
Oh wat leukEn ook helemaal in haar eentje gedaan.
![]()
Jammer, net geen koninginnedagkittens
Ik zal nog eens zoiets postenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Misschien is dit zo'n poes die naar goede fok!traditie eerst wil dat we een topic volposten ?
*ik denk elke keer al ik een reactie zie dat er nu toch echt een bevalling gaande is
Volgens mij is dat inmiddels achterhaald.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Gefeliciteerd
[..]
Ik zal nog eens zoiets posten
Dat moet je echt NOOOOIT doen, met alle hardcore Redcat fans hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Glesse het volgende:
Hallo Fok!
Ook onaardig van mij; jullie lekker maken met goed bericht, en dan van de aardbodem verdwijnen
Yay alvast voor foto's! En die namen, daar krijg je vast genoeg hulp bij.quote:Zondag werd ik wakker, ligt er een REUSACHTIGE kater naast me. Op koninginnedag opgedaan
En vandaag moest er weer gewoon gewerkt worden, dus vandaar dat ik hier even onzichtbaar was.
Het goede bericht: Vanavond volgen er foto's van deze vier schattige poesjes/katjes (geslacht nog niet bepaald) !
Ohja, over het tijdstip van geboren worden: Ik kwam om 3:00 thuis op 1 mei, maar toen waren de kittens schoon en droog en lagen ze al uitgebreid te drinken. Moeders kwam al enthousiast de trap afgerend toen ik thuiskwam. Ik heb dus 30 april doorgegeven als geboortedatum, en daarmee verandert dan ook het zweedse thema, want een nestje met een koninklijk randje verdient natuurlijk koninklijke namen!
quote:
Klopt helemaal, de moeder is echt een schat! Nu nog stiekem hopen dat ze een goede adoptiefamilie vind om naartoe te mogen. Haar naar het asiel brengen zou ik absoluut niet graag doen, alhoewel ik uit Cat's topic weet dat de kans voor moeders daar groter is.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik de moeder schattiger vind dan de kittens
edit: alhoewel ik de kitten die wordt weggeduwd bij mams ook superlief vind
Dat moest ik inderdaad ook nog zeggen jaquote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef WinnieWana het volgende:
KoninginnedagkittensDan had ik toch gelijk
![]()
De kittens zijn echt supermooi en de moeder ook.
[..]
Het is dat ik geen idee heb hoe Rhana op een volwassen kat zou reageren, maar ik vind dr echt geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef Glesse het volgende:
[..]
Klopt helemaal, de moeder is echt een schat! Nu nog stiekem hopen dat ze een goede adoptiefamilie vind om naartoe te mogen. Haar naar het asiel brengen zou ik absoluut niet graag doen, alhoewel ik uit Cat's topic weet dat de kans voor moeders daar groter is.
Oh wat tof! Gefeliciteerd WW!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Glesse het volgende:
[..]
Dat moest ik inderdaad ook nog zeggen jaVan harte met de winst. Vind je het een leuke prijs om de eerste koninklijke naam te bedenken zogauw de geslachten bekend zijn?
Haha dat vind ik wel coolquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Glesse het volgende:
[..]
Dat moest ik inderdaad ook nog zeggen jaVan harte met de winst. Vind je het een leuke prijs om de eerste koninklijke naam te bedenken zogauw de geslachten bekend zijn?
Wat een kalveren!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:03 schreef Glesse het volgende:
Nogmaals Kootje het koetje met haar kalveren
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |