Wat een knuffelbeer om te zienquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom heel even inbreken, ik heb zelf alleen katten dus heb hier nooit meegepost, maar bij mijn ouders loopt sinds 4 weken een Newf rond en ik ben helemaal verliefd. Het is niet de eerste, toen ik nog thuis woonde hadden ze er ook al 1, alleen was dat niet zo'n mensenhond. Deze is daarentegen heel aanhankelijk, gezellig en een dankbaar foto-object
Het is net of ie z'n naamplaatje leest he?quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef senesta het volgende:
Ik vind deze foto ook echt briljant![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom heel even inbreken, ik heb zelf alleen katten dus heb hier nooit meegepost, maar bij mijn ouders loopt sinds 4 weken een Newf rond en ik ben helemaal verliefd. Het is niet de eerste, toen ik nog thuis woonde hadden ze er ook al 1, alleen was dat niet zo'n mensenhond. Deze is daarentegen heel aanhankelijk, gezellig en een dankbaar foto-object
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag 12 weken en 16,4 kilo.
Mja, dat vonden wij ook, maar goed, ik heb het niet bedachtquote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Max , wat een geweldig beest.
Jammer van de alles behalve orginele naam maar hij kan het hebben
Ik denk die dikkequote:Op maandag 18 april 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Welke is Gabber?
Ik hou ze echt niet uit elkaar![]()
Geen zin in,al weken nietquote:
Imposant, 4 van die knoeperdsquote:Op maandag 18 april 2011 09:32 schreef Belana het volgende:
dit zijn de leo's waar we gisteren waren
[ afbeelding ]
Tis echt hier de straat uitquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Thessa lekker buitenWat heb jij toch veel mooie natuur daar oh-oh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |