JA ja, het is ongelooflijk, maar zij krijgt alles. Breinaalden, champie, brief van haar ex, bellen met haar moeder, gesprekken met de baas. Daar verbaas ik me niet meer over hoorquote:Op maandag 11 april 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft champie tegoed van de Stem voor haar nieuwe start?
ik stem pas als ik weet welk team er op de bank zitquote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef Psychecn het volgende:
http://www.secretstory.nl/
SSt site staat Jo bovenaan voor de wildcard.
Moeten we maar ff laten weten dat de fokkers het er niet mee eens ziijn.
FF klikken op je favoriet dus...
Jaaaaaaa, stemmen!!! maar wel op Geer anders blijft ze boven aanquote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef Psychecn het volgende:
op die avond met die foto's toch.....quote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
wanneer zijn we getrouwd dan? gaat zo snel hiero
leuke uiquote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, stemmen!!! maar wel op Geer anders blijft ze boven aan
quote:Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
op die avond met die foto's toch.....
Dankjequote:
Wat voor mongolen stemmen er op dat egoistisch stuk vreten? Zit MamaJo met een heel team te stemmen of zo? Er is toch verder echt niemand die op echt haar stemt?quote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef Psychecn het volgende:
ze moet naar kvdw missie??????quote:
Geld is op. Niet genoeg kijkersquote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat een armoei in zo'n dikke villa onder de portugese zon
waarin stapte?quote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Flip is wel een enorme miepert hoor.... Ik bedoel, Jo is natuurlijk een lastige, maar dat wist ie voor hij erin stapte met d'r....
heb je gezien dat de catalogus van 2009 daar online staat ?quote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef sjampoeh het volgende:
trouwens die tafel waar ze nu aan zitten, komt bij dezelfde firma weg, zal ook lekker duur zijn
In dit wel/geen relatieding...quote:
leuk toch?quote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef Kwaliteit het volgende:
PHILIP loopt nu wel erg te zeiken hoor
nou vink niet, als je verliefd bent (nee dat zijn we nieeeeeeeet) praat je niet zo achter z'n rug omquote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef Kwaliteit het volgende:
hakkuh moet iequote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef Kwaliteit het volgende:
hoezo , hij wil een keer zijn gelijk halen bij/met haarquote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef Kwaliteit het volgende:
Hij stapte er niet in... hij is er in getrapt !!quote:Op maandag 11 april 2011 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Flip is wel een enorme miepert hoor.... Ik bedoel, Jo is natuurlijk een lastige, maar dat wist ie voor hij erin stapte met d'r....
nee ?quote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
heb je gezien dat de catalogus van 2009 daar online staat ?
koekoek.quote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De buren kijken mee zegt Flip
zijn wij dat?quote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De buren kijken mee zegt Flip
en dan gaat het nu over niks, moet je nagaan als er echt wat zou zijnquote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Philip probeert iets op te lossen, wordt hij weer niet begrepen, daar kan hij zo kwaad om worden.
Ik zag het.quote:
vandaar dat ik haar een schijtwijf vind?quote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef Sjalalamantha het volgende:
Prachtig dit. Flip wil oplossen, jo vindt dat ze al genoeg shit over zich heen heeft gehad/
quote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef R0T29 het volgende:
Ach gaat de koningin nou zielig in bed liggen omdat mevrouw geen gelijk krijgt...
Dit dus.quote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef IGotNoName het volgende:
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
Ik zag het vanmiddag ookquote:Op maandag 11 april 2011 18:08 schreef Psychecn het volgende:
datquote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Poezewoes het volgende:
dat is Flipje zijn toekomst als hij doorgaat met haar van een vlieg en olifant maken!
en blijven liggen tot donderdag avond aub....quote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef R0T29 het volgende:
Ach gaat de koningin nou zielig in bed liggen omdat mevrouw geen gelijk krijgt...
Wat lief dat je aan me denkt, ik had het echt heel graag gewild maar eerst werken en daarna onderzoekenquote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
Annelies, wil je naar een dinertje met de mattie van je schattie om ff te chillen donderdag inclusief een bezoekje aan de liveshow? let me know
Wat een actrice he!quote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef IGotNoName het volgende:
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
Ik wilde zeggen dat ze maar eens moeten gaan neuken, maar jij zegt het wat netterquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef Day het volgende:
Mijn god, het wordt ZO tijd dat die 2 gewoon tegen elkaar zeggen wat ze voor elkaar voelen!
is een showmodelquote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap dat blousje ook niet helemaal van haar. wat is daar nu de bedoeling van ? wel of niet kunnen zien ?
quote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
En sulletje Flip komt het nog goedmaken ook.
Die ligt allang met haar radar oortjes te luisteren hoor, kan ze het straks weer gebruiken,quote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
En daar gaat hij weer! Hij moet wel uitkijken dat hij Laura niet wakker maakt natuurlijk!
Vast en zeker een heel objectieve uitslag, (met al die klikbotje op de achergrond).quote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het vanmiddag ook
Jo en Flip stonden toen bovenaan idd.
En ik denk dat ze op basis van DIE poll de wildcard gaan uitdelen.
Welk team heeft verloren, dat van Karim of Gerard?
Even op Karim of Gerard stemmen dan met alle FOK!ers, afhankelijk van wie er verloren heeft.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Die ligt allang met haar radar oortjes OREN te luisteren hoor, kan ze het straks weer gebruiken,
quote:Op [url= 11 april 2011 18:23[/url] schreef Urb het volgende:
Oh alleen Joanna mag moeilijk doen en Flip niet. Fair enough!![]()
![]()
![]()
Die jongen is verliefd, hij kan zichzelf niet helpen.quote:
Ja ik kan helaas ook niet deze donderdag, andere gaan wel, maar mijn hoop is nu gevestigd op Reksie, zodat we nog een waardige afvaardiging kunnen sturenquote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan me denkt, ik had het echt heel graag gewild maar eerst werken en daarna onderzoekenHet ligt helaas ook niet om de deur ( woon in de prov Groningen) kutterdekut. Nogmaals, heel erg lief van je
Als het nu niet gelijk deze Donderdag was had ik nog wat kunnen regelen ( denkik)
Philipquote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef Flashbox het volgende:
Ok zet maar weer in
Wie loopt deze keer als eerste weg
Philip
Joanna
logisch want er loopt buiten wel iets lekkers waar hij mee kan zoenen....quote:Op maandag 11 april 2011 18:25 schreef angeljacky het volgende:
Flip wil niet zoenen op tv ----> dat kost hem zijn populariteit. Ik vind dat Jo daar wel gelijk in heeft dat hij ineens zo iets idioot doet
Jo uiteraard.quote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef Flashbox het volgende:
Ok zet maar weer in
Wie loopt deze keer als eerste weg
Philip
Joanna
Ik had graag gewild, heel graag. Maar ik woon niet om de deur (prov groningen) Donderdag zit ik vol geplandquote:Op maandag 11 april 2011 18:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
Annelies, wil je naar een dinertje met de mattie van je schattie om ff te chillen donderdag inclusief een bezoekje aan de liveshow? let me know
Kan dat niet in de PM?quote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan me denkt, ik had het echt heel graag gewild maar eerst werken en daarna onderzoekenHet ligt helaas ook niet om de deur ( woon in de prov Groningen) kutterdekut. Nogmaals, heel erg lief van je
Als het nu niet gelijk deze Donderdag was had ik nog wat kunnen regelen ( denkik)
Klopt, Djoon wilde eerst op Karim drukken om haar pot te spekken. Daarna mocht Flip op haar stemmen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:25 schreef bull1966 het volgende:
hij had dus ook het geheim niet mogen raden hoor ik net
quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef MargrietV het volgende:
Dat die Dennis het zo lang bij die troela heeft uitgehouden!
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag all !
ik ging vanmiddag weg, toen flip drukte, hoorde de sirene nog, weet iemand of hij het geheim van jo heeft geraden? ben aan het koken,dus cossen terug lezen word hem niet
En na SST wilde jO het geld delen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, Djoon wilde eerst op Karim drukken om haar pot te spekken. Daarna mocht Flip op haar stemmen.
hmm ok , thanksquote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Jo " Dit gaat je stemmen kosten "
Flip " Wat maken mij die fucking stemmen nou uit "
ja goed geradenquote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag all !
ik ging vanmiddag weg, toen flip drukte, hoorde de sirene nog, weet iemand of hij het geheim van jo heeft geraden? ben aan het koken,dus cossen terug lezen word hem niet
Ik vind het net een stel pubers.quote:
quote:Op [url= 11 april 2011 18:29[/url] schreef Day het volgende:
Ik vind ze leuk samen, kan 't niet helpen.
Ja maar dat komt omdat ze nog steeds om elkaar heen draaien.quote:
Lijkt me toch wel eens leuk om een dag zo te kunnen denken.. Denk dat het wel mijn huwelijk kost, trouwensquote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef R0T29 het volgende:
Dat je me negeerde kost je stemmen.... Ja hoor Jo, SST draait om jou, als iemand jou negeert, moet 'ie naar huis...
quote:Op maandag 11 april 2011 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Op de muziek van I'm a barbiegirl
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
Die tuit ik geil naar Flip
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
Vond het wat kinderachtig, maar moest het ff kwijtquote:
Hmm, klopt ritmisch ook nog,quote:Op maandag 11 april 2011 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben een aandachtshoer
Dat heb ik van moer
Mijn siliconen
Zullen me belonen
Mijn opgespoten lip
quote:
in de dailyshowquote:Op maandag 11 april 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
Wannner gaan ze nu onderhand die opdracht van vandaag doen, of hebben ze tijdens de streamlock al wat gedaan misschien
Geheugen van een goudvis.quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef bull1966 het volgende:
is ie al helemaal vergeten dat JO 'm in de keuken afgezeken had bij Sharon
Nee, het moet dan ook djoon zijnquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Mylene het volgende:
Hij mag haar geen Jo noemen omdat haar moeder het niet leuk vindt.
Dennisquote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb smaak zegt Jo, ja dat was te zien aan Dennis
een hele vieze smaak ja...quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
Iets met een confrontatie tijdens de SL. Meer weet ik ook niet, sorry.quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik hoorde Flip net zeggen dat Jo boos was op de stem toen ze hoorde dat ze de opdrachten hadden verloren? iemand meer info??
Ze heeft ook de mooiste tieten van Nederland, koopt de leukste cadeaus... Echt, je MOET God op je blote knieën danken als ze naar je kijkt.quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jo die iemand gaat vertellen wanneer hij niet leuk is en ook nog zegt dat ze nog smaak heeft.....
quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Ja, je hebt de meest sexy man gekust zegt Flip
quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee, het moet dan ook djoon zijn
Toch bedankt!!!quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets met een confrontatie tijdens de SL. Meer weet ik ook niet, sorry.
Jo geeft net toe dat ze hem geholpen heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef bull1966 het volgende:
wil eigenlijk wel horen hoe flip in de kamer uitlegt hoe hij achter het geheim gekomen is
Oh, maar tot vorige week viel ze niet op knappe mannen, net zoals ze tot een paar dagen gelee nooit meer een kerel moest...quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
En het leukste, broertje hondje, alles is het leukste, maar vooral zijzelfquote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft ook de mooiste tieten van Nederland, koopt de leukste cadeaus... Echt, je MOET God op je blote knieën danken als ze naar je kijkt.
Je vergeet dat ze ALLES al heeft meegemaakt en ALLES beter weetquote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft ook de mooiste tieten van Nederland, koopt de leukste cadeaus... Echt, je MOET God op je blote knieën danken als ze naar je kijkt.
Ze wist net zelfs beter dan Sharon hoe je een tsunami overleeft.quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ALLES al heeft meegemaakt en ALLES beter weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |