ja mama heeft 80 computers in het gebouw staan.. dus ze kan zovaak stemmen als ze maar wilquote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jo op kop met 20%? Erg ongeloofwaardig!
wie wil daar nou op lijken dan, die sporen niet...quote:Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jo is natuurlijk het voorbeeld voor de bakvisjes die op haar stemmen, iedereen wil natuurlijk zijn zoals Jo
Nee helaas niet, maar altijd handig om achter de hand te hebben voor het geval er toch ineens meer dan verwacht " tegen Jo of Flip stemmen toch?quote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Denk jij dan dat één van beiden het moeilijk gaat krijgen in deze nominatie (= verliezend team op de bank)? Denk het niet.
dus deze rls is bedoelt voor bakvissen?en die moeten het normal vinden dat je op tv neukt,je dicht mòet zuipen,vloeken en de hele dag op je reet moet liggen?quote:Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jo is natuurlijk het voorbeeld voor de bakvisjes die op haar stemmen, iedereen wil natuurlijk zijn zoals Jo
quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef sjampoeh het volgende:
hoelang zijn ze al bezig met die aardappels ? pff
sharon doe je haaaaaaaaaaaaaar vast
+3.quote:
dat bedoel ik hahaquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]ik heb om 17:00 rijst gekookt, alles d'r op en d'r aan, stond 17:30 op tafel en al afgewassen en al
en dat voor 5 man...
stelletje slome sukkels
omdat karim zo laag staat heb ik op karim gestemtquote:
Tja, de generatie jeugd van 2011 is niet te volgenquote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dus deze rls is bedoelt voor bakvissen?en die moeten het normal vinden dat je op tv neukt,je dicht mòet zuipen,vloeken en de hele dag op je reet moet liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |