abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:15:58 #151
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95397710
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Taurus het volgende:
mijn katten pissen niet ergens tegenaan
Dan vind ik nogal simpel gesteld en ik geloof het ook niet.
pi_95397777
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Laten we blij zijn dat wij geen buren van elkaar zijn ;) Ik neem aan dat jij geen katten hebt, toch? Laat staan de mijne? Misschien heb ik hier beter zicht op?
pi_95397839
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Taurus ga ik niet eens op in want dat is wel een erg sneu figuur hoor :')
Kleur fiets? wat? je hebt er blijkbaar geen verstand van... katers pissen overal tegenaan en begraven hun ontlasting (in deze zeik) dus niet.

Verder vnid ik voor een afweermiddel zorgen ook weer iets, dat ik niet had hoeven doen als hij zijn katers onder controle heeft. Als hij een hond had, had ik dat ook niet hoeven doen.

Verder heb ik niet altijd een supersoaker ofzo bij de hand om ze nat te spuiten.
het is overigens al wel zo dat ze gelijk wegschieten als ik opsta, ze hebben wel een goed geheugen blijkbaar :)
Gelukkig heb ik poezen, die doen dat niet ;) *kuch*. Maar eigenlijk bedekken katten hun ontlasting altijd wel, als meerdere katten dit doen is het gewoon om territorium aan te geven, dan is toch een smerig geurtje een goed middel hiertegen.

Een kat is iets anders dan een hond natuurlijk, katten luisteren niet naar commando's (wel naar stemgeluid trouwens) dus tegenhouden op die manier is geen optie.
Een afweermiddel is dus wel de beste optie in dit geval.

Hehe, wel goed geregeld trouwens, betekend in ieder geval dat ze je niet mogen en erg bang voor je zijn. Een goed geheugen hebben ze zeker!

zowaar eckte posts in dit topic door mij :') zeldzaam
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:18:29 #154
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95397849
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Taurus het volgende:
Laten we blij zijn dat wij geen buren van elkaar zijn ;) Ik neem aan dat jij geen katten hebt, toch? Laat staan de mijne? Misschien heb ik hier beter zicht op?
Jij zit je katten 24/7 in de gaten te houden waar ze poepen/pissen? Als jij ergens naartoe gaat en je moet ineens pissen, dan ga je ook speciaal daarvoor weer naar huis toe?
pi_95397883
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Kan, poezen doen dat niet, niet ergens tegen aan in ieder geval, enkel katers.
pi_95397900
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef SoraAoi het volgende:
Mooi om te zien hoe iedereen het zielig zou vinden voor katten als dit en dat zou gebeuren maar niemand het zielig zal vinden voor hamsters, konijnen, vissen etc als katten deze met huid en haar verslinden omdat ze menen dat ze overal welkom zijn en "het beest" kunnen uithangen :')
Nog zo een die vanalles weet van katten maar er zelf waarschijnlijk geen heeft. Ik heb nog nooit van een kat gehoord die loslopende hamsters in tuinen heeft verslonden. Zelfde geldt voor konijnen.

Vissen vind ik inderdaad minder zielig, die zijn niet aaibaar. Bovendien eet ik die op. Dat doe ik doorgaans minder met konijnen, en niet met hamsters en/of katten.
pi_95397950
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Jij zit je katten 24/7 in de gaten te houden waar ze poepen/pissen? Als jij ergens naartoe gaat en je moet ineens pissen, dan ga je ook speciaal daarvoor weer naar huis toe?
Nee, ze doen dat wel ergens anders, maar niet in de schuur ergens tegenaan. Niet bij mij althans. Kan zijn dat ze dat bij de buren doen (lijkt mij dus onwaarschijnlijk), maar waarom vraag jij steeds of ik dat check? Waarom zou ik? Als mijn buren daar niet om hoeven te huilen ga ik dat toch niet voor ze doen?
pi_95397973
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nog zo een die vanalles weet van katten maar er zelf waarschijnlijk geen heeft. Ik heb nog nooit van een kat gehoord die loslopende hamsters in tuinen heeft verslonden. Zelfde geldt voor konijnen.

Vissen vind ik inderdaad minder zielig, die zijn niet aaibaar. Bovendien eet ik die op. Dat doe ik doorgaans minder met konijnen, en niet met hamsters en/of katten.
Jouw kat stinkt, schijt overal en heeft luizen.
Mijn kois glanzen, veranderen van kleur en zijn een wonder van de natuur.

Wat is nou vetter?
Ga weg
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:21:37 #159
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95397998
En zo zijn er ook mensen die niks geven om katten, maar wel heel trots zijn op hun vijver met vissen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_95398059
@ Taurus:

Ik geef weer minder om katten maar heel veel om mijn vissen die ik dan weer elke ochtend uit de vijver moet scheppen.

Dat jij niks om vissen geeft wilt niet zeggen dat ik er ook niks om geef.

Echt een heel erg domme opmerking om eerlijk te zijn :) En ook nogal een "De-wereld-draait-om-mij-en-hoe-IK-denk" mentaliteit :')
pi_95398133
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Jouw kat stinkt, schijt overal en heeft luizen.
Mijn kois glanzen, veranderen van kleur en zijn een wonder van de natuur.

Wat is nou vetter?
:')
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die verwachten dat anderen zich aanpassen (koffieprut, netjes spannen, spullen binnenzetten, schuttingen) aan hun vlooienbaal :')
Ik heb een tropische oase nagebouwd, fonteintjes palmboompjes alles en dan verwachten jullie dat ik daar een net overheen ga spannen? Hou jij je kat zelf maar thuis :r Mijn hobby (naast kois verzamelen) is toevallig het uitstallen van berenklemmen in mijn achtertuin.
Kois zijn erg gaaf. Ik hou zelf ook wel van vissen; toch moet ik zeggen dat de meeste mensen die Kois houden relatief weinig last hebben van katten en anders toch echt een net spannen of zorgen voor een kleine omheining, goed genoeg.
Berenklemmen in je tuin leggen mag niet hè! ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:25:05 #162
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95398175
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef Taurus het volgende:
Nee, ze doen dat wel ergens anders, maar niet in de schuur ergens tegenaan. Niet bij mij althans. Kan zijn dat ze dat bij de buren doen (lijkt mij dus onwaarschijnlijk), maar waarom vraag jij steeds of ik dat check? Waarom zou ik? Als mijn buren daar niet om hoeven te huilen ga ik dat toch niet voor ze doen?
Omdat jij zo stellig beweert: "Mijn katten doen dat niet!" Maar dat weet je helemaal niet, je roept gewoon maar wat.
pi_95398188
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:')

[..]

Kois zijn erg gaaf. Ik hou zelf ook wel van vissen; toch moet ik zeggen dat de meeste mensen die Kois houden relatief weinig last hebben van katten en anders toch echt een net spannen of zorgen voor een kleine omheining, goed genoeg.
Berenklemmen in je tuin leggen mag niet hè! ;)
Ik leg ze ook niet neer om dingen mee te bewaken ;) Ze slingeren gewoon rond en dan toevallig in de buurt van mijn vijver, mijn oase van rust met watervalletjes etc die ik echt niet ga verpesten met een net :r
Ga weg
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:25:56 #164
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95398219
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef SoraAoi het volgende:

Echt een heel erg domme opmerking om eerlijk te zijn :) En ook nogal een "De-wereld-draait-om-mij-en-hoe-IK-denk" mentaliteit :')
Mee eens. :)
pi_95398221
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef SoraAoi het volgende:
@ Taurus:

Ik geef weer minder om katten maar heel veel om mijn vissen die ik dan weer elke ochtend uit de vijver moet scheppen.

Dat was een mening, ik mag met vissen weinig hebben toch? Dat stond er, niet dat jij daar niets mee mag hebben. Een domme interpretatie van jou dus, geen domme opmerking van mij ;)
Nogmaals, al vele keren vermeld: als mijn kat vissen uit buurmans vijver vermoordt en de buurman vindt dit vervelend zoek ik uiteraard een oplossing. Ik ben geen buurttokkie, zeg. Dat jullie het hebben van een kat, buiten, los, sociaal vinden wil nog niet zeggen dat mijn buren dat ook vinden.
pi_95398287
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik leg ze ook niet neer om dingen mee te bewaken ;) Ze slingeren gewoon rond en dan toevallig in de buurt van mijn vijver, mijn oase van rust met watervalletjes etc die ik echt niet ga verpesten met een net :r
Blijft een mooie hobby ;). Kan ik mij natuurlijk voorstellen, maar een kleine omheining van keien is toch niet lelijk (hoewel ik natuurlijk geen foto heb gezien van je huidige tuin). Daarnaast zal een kat niet zo snel graaien naar een Koi (veul te groot die beesten, kan je beter aan reigers overlaten)!
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:27:35 #167
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95398293
En uiteindelijk zal het er wel weer op uitdraaien dat de vijver moet worden volgestort met koffieprut...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_95398311
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Omdat jij zo stellig beweert: "Mijn katten doen dat niet!" Maar dat weet je helemaal niet, je roept gewoon maar wat.
:? Ik weet dat wél. En ik heb al toegegeven: als dat wel gebeurt, wat ik onwaarschijnlijk acht (goed lezen he!), ga ik dat niet zelf uitzoeken bij mijn buren en daar iets aan doen! Als de buren daar geen problemen mee hebben is er niets aan het handje.
pi_95398358
Taurus weet precies welke stront van haar kat is als ze door haar buurt loopt en welke niet :')

uhuh :')
pi_95398406
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

:? Ik weet dat wél. En ik heb al toegegeven: als dat wel gebeurt, wat ik onwaarschijnlijk acht (goed lezen he!), ga ik dat niet zelf uitzoeken bij mijn buren en daar iets aan doen! Als de buren daar geen problemen mee hebben is er niets aan het handje.
Ik zou zeggen dat ik het niet erg vond en dan 's morgens vroeg zelf in jouw tuin komen schijten
Ga weg
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:30:09 #171
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95398429
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Taurus het volgende:
Dat was een mening, ik mag met vissen weinig hebben toch? Dat stond er, niet dat jij daar niets mee mag hebben. Een domme interpretatie van jou dus, geen domme opmerking van mij ;)
Nogmaals, al vele keren vermeld: als mijn kat vissen uit buurmans vijver vermoordt en de buurman vindt dit vervelend zoek ik uiteraard een oplossing. Ik ben geen buurttokkie, zeg. Dat jullie het hebben van een kat, buiten, los, sociaal vinden wil nog niet zeggen dat mijn buren dat ook vinden.
O.k., je zegt dat je dan gaat zoeken naar een oplossing. Maar je zegt ook de hele tijd dat men in Nederland maar heeft te accepteren dat er overal katten rondlopen, omdat jij vindt dat dat hoort en omdat jij dat leuk vindt. Dan vraag ik me af of jouw buurman het dus moet oplossen (door bijvoorbeeld zijn vissen weg te doen of de vijver af te schermen) óf dat jij (als overlastveroorzaker) het gaat oplossen door bijvoorbeeld je tuin af te schermen en in het vervolg geen katten meer aanschaft omdat je er eigenlijk niet de ruimte voor hebt.
pi_95398434
Is niet zo erg toch
Ga weg
pi_95398435
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef SoraAoi het volgende:
Taurus weet precies welke stront van haar kat is als ze door haar buurt loopt en welke niet :')

uhuh :')
We hadden het over 'ergens tegen aan pissen'. En dan over de poep van mijn kat: nee, dat weet ik niet. Maar dat is dus geen probleem, hoe graag jullie dat ook willen.
pi_95398444
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef Geelman het volgende:
En uiteindelijk zal het er wel weer op uitdraaien dat de vijver moet worden volgestort met koffieprut...
Is dat nou lastig? Zo zwart-wit denken? Voor andere problemen kan je waarschijnlijk ook moeilijk alternatieve oplossingen vinden. :z
pi_95398469
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

O.k., je zegt dat je dan gaat zoeken naar een oplossing. Maar je zegt ook de hele tijd dat men in Nederland maar heeft te accepteren dat er overal katten rondlopen, omdat jij vindt dat dat hoort en omdat jij dat leuk vindt. Dan vraag ik me af of jouw buurman het dus moet oplossen (door bijvoorbeeld zijn vissen weg te doen of de vijver af te schermen) óf dat jij (als overlastveroorzaker) het gaat oplossen door bijvoorbeeld je tuin af te schermen en in het vervolg geen katten meer aanschaft omdat je er eigenlijk niet de ruimte voor hebt.
Het lijkt me logisch dat de overlastveroorzaker dit moet oplossen. Al het andere zou erg sneu zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')