abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:51:29 #126
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_95396351
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja, ben ik ook wel :) sarcasme is een kunstvorm.

Tuurlijk niet, echter had meneer het over "een beetje hondenbezitter", vandaar de vergelijking.
Kijk, uiteindelijk ligt het allemaal aan het baasje.
Of het nou honden of katten zijn.

Echter, ik zie dat heel veel kattenbezitters altijd zo makkelijk praten, van die heeft er geen last van en die maakt het niet uit.
Terwijl ik denk dat er heel veel mensen wel last van hebben maar het gewoon maar accepteren, omdat het 'normaal' lijkt te zijn.

in mijn persoonlijke voorbeeld, ik heb niets met katten maar ze lopen wel mijn schuur in die kan ik niet open laten, ze pissen tegen de deuren, mijn fiets, mijn BBQ, stoelen met kussens, ik kan die shit nergens bewaren... ja, als ik alles dichtlaat. Dat is toch erg :') ik moet mij aanpassen aan katten, wtf.

Als jij of een andere kattenbezitter niet inziet dat het heel vervelend is allemaal, vind ik dat echt gewoon te sneu.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_95396470
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Yu-Kee het volgende:

Ik las 'negers'. :') Maar alsof je 24/7 zit te checken of een reiger, een neger, een kat of het Monster van Lochness de vissen eruit haalt...

[..]

Grote konijnen kunnen een kat misschien nog wel aan, maar kleintjes niet.

[..]

Ze knagen er niet alleen aan, ze graven de planten ook uit. Bovendien poepen ze natuurlijk niet alleen bij de planten, maar ook op de tegels.

[..]

Ja, en daarom nogmaals: Geen kat aanschaffen als je er de ruimte/faciliteiten niet voor hebt.
Natuurlijk mag je wel katten aanschaffen als je er de ruimte niet voor hebt (althans, op een flat zou ik het niet doen), katten zijn lastig in eigen tuin te houden. Je moet alleen even checken of je buren er gewoon vrolijk onder blijven.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:54:58 #128
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95396547
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je wel katten aanschaffen als je er de ruimte niet voor hebt (althans, op een flat zou ik het niet doen), katten zijn lastig in eigen tuin te houden. Je moet alleen even checken of je buren er gewoon vrolijk onder blijven.
En als de buren er niet vrolijk onder blijven, de kat in huis houden of in een mooie stalen kooi stoppen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:55:17 #129
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95396559
quote:
Maar hoe ga je dat bij al je buren checken? Je weet toch niet waar jouw kat allemaal rondloopt of wel?
pi_95396633
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echter, ik zie dat heel veel kattenbezitters altijd zo makkelijk praten, van die heeft er geen last van en die maakt het niet uit.
Terwijl ik denk dat er heel veel mensen wel last van hebben maar het gewoon maar accepteren, omdat het 'normaal' lijkt te zijn.

in mijn persoonlijke voorbeeld, ik heb niets met katten maar ze lopen wel mijn schuur in die kan ik niet open laten, ze pissen tegen de deuren, mijn fiets, mijn BBQ, stoelen met kussens, ik kan die shit nergens bewaren... ja, als ik alles dichtlaat. Dat is toch erg :') ik moet mij aanpassen aan katten, wtf.

Als jij of een andere kattenbezitter niet inziet dat het heel vervelend is allemaal, vind ik dat echt gewoon te sneu.
Als mijn buurman bij mij komt klagen dat hij de kleur van mijn fiets niet mooi vindt, vind ik dat een zodanige onzinklacht dat ik daar niet naar luister. Ik neig hetzelfde te vinden van jouw klacht :P Dan doe je de schuurdeur toch dicht? Is het echt zo erg dat je je aanpast aan katten? Ja dus, vind jij. Nu, ik vind van niet. Het lijkt me althans niet bepalend voor jouw levensgeluk, of laat je hierdoor echt je humeur verpesten?

En dan weer dat kattengedrag dat ik niet herken: ik heb ook een schuur maar ze pissen nergens tegenaan in die schuur. Dat is sowieso echt raar gedrag hoor, katten willen graven en de ontlasting vervolgens begraven, in de tuin of in een grindbak. Niet gewoon tegen een fiets aan, het zijn geen hondjes.
pi_95396675
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik las 'negers'. :') Maar alsof je 24/7 zit te checken of een reiger, een neger, een kat of het Monster van Lochness de vissen eruit haalt...
Als het die laatste (of de tweede :')) zou zijn, ga ik toch zeker met een camera uit m'n raam kijken. Maar tuurlijk doe je dat niet, als je dure vissen hebt zorg je er toch ook voor dat er een net over gespannen is.
quote:
[..]

Grote konijnen kunnen een kat misschien nog wel aan, maar kleintjes niet.
Hok! Daarnaast weten buren vaak wel of er katten rondlopen en op die manier kunnen ze best inschatten of ze dat beest los willen laten lopen; eigen risico natuurlijk.
quote:
[..]

Ze knagen er niet alleen aan, ze graven de planten ook uit. Bovendien poepen ze natuurlijk niet alleen bij de planten, maar ook op de tegels.
Uitgraven? Nooit gezien, dan moet je wel een paar miezerige plantjes in je tuin hebben staan, dan kan net zo goed dat hierboven genoemde konijn het uitgraven, of een mol, of...
quote:
[..]

Ja, en daarom nogmaals: Geen kat aanschaffen als je er de ruimte/faciliteiten niet voor hebt.
De ruimte is er sowieso wel, katten mogen nou eenmaal gewoon loslopen in Nederland. Het naar buiten trappen van je katten en ze geen mogelijkheid geven om naar binnen te komen is een ander verhaal (dat soort mensen ken ik helaas ook), dat is niet alleen kut voor de buurt (leuk, 's nachts katten voor je raam), maar ook voor de katten zelf. Een beetje kattenbezitter heeft gewoon een luik dat dicht kan, zo hou ik bijvoorbeeld ook gewoon de katten 's avonds binnen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:57:47 #132
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95396708
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Geelman het volgende:
En als de buren er niet vrolijk onder blijven, de kat in huis houden of in een mooie stalen kooi stoppen.
Ik vraag me inderdaad wel af hoe Taurus het op gaat lossen als bepaalde buren niet gediend zijn van haar katten. Schuift ze het probleem dan op de buren af à la:

quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Yu-Kee het volgende:
Dachten die katteneigenaren die hun katten aan de buurt geven maar zo bewust. Probleem is juist dat ze helemaal niet nadenken:

"Ik wil een kat!"
"Heb je daar de ruimte/faciliteiten voor dan?"
"Nee, maar ik wil een kat!"

en

"Oh, daar heeft de buurt geen last van hoor en als ze er wél last van hebben, dan moeten ze gewoon niet zeuren, WANT IK WIL EEN KAT!"
Of gaat ze zélf een oplossen bedenken en maken...
pi_95396937
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dat bij al je buren checken? Je weet toch niet waar jouw kat allemaal rondloopt of wel?
Ik check dat ook niet? Kom nou, ik vind het ook weer voorbarig om er van uit te gaan dat mijn katten overlast veroorzaken en gelijk een buurtonderzoek in te stellen :D Als ik zelf zware kattenoverlast zou ondervinden zou ik briefjes in de buurt door de brievenbus gooien met mijn klacht en telefoonnummer. Dat mag jij de omgekeerde wereld vinden wellicht: daar zit dan ook net ons verschil in mentaliteit. Ik ben niet zo klagerig van aard (ik weet niet of jij dat zelf wel bent hoor, maar gezien je vragen die je me stelt).
Het is vanuit mijn ogen bezien, en dus mede door de buurten waar ik heb gewoond, nogal naief om ervan uit te gaan dat je nooit een kat van een ander hoort tegen te komen in je tuin. Wat mij betreft passen die beesten gewoon in het straatbeeld. Ik kan me dus niet voorstellen dat iemand daar aanstoot aan neemt.
En zoals net al werd aangegeven: mocht er een buurman zijn die het vervelend vindt maar er niets van zegt omdat 'hij daar de middelen niet voor heeft' of niet weet waar de kat vandaan komt; jammer dan. Er zijn klachten die ik serieus neem, (als ze serieus en humaan worden aangegeven) en er zijn klachten die ik vind passen bij zeikerds. Die neem ik wat minder serieus. Als je echt zo'n last hebt van buurtkatten moet je zelf maar overal aanbellen en je probleem uitleggen. Het is inmiddels allang niet meer 'volkomen logisch' dat alle katten binnen worden gehouden, daar moet je maar aan wennen, lijkt me (als je niet van frustratie houdt).
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:02:41 #134
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95396988
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als mijn buurman bij mij komt klagen dat hij de kleur van mijn fiets niet mooi vindt, vind ik dat een zodanige onzinklacht dat ik daar niet naar luister. Ik neig hetzelfde te vinden van jouw klacht :P Dan doe je de schuurdeur toch dicht? Is het echt zo erg dat je je aanpast aan katten? Ja dus, vind jij. Nu, ik vind van niet. Het lijkt me althans niet bepalend voor jouw levensgeluk, of laat je hierdoor echt je humeur verpesten?

En dan weer dat kattengedrag dat ik niet herken: ik heb ook een schuur maar ze pissen nergens tegenaan in die schuur. Dat is sowieso echt raar gedrag hoor, katten willen graven en de ontlasting vervolgens begraven, in de tuin of in een grindbak. Niet gewoon tegen een fiets aan, het zijn geen hondjes.
De kleur van een fiets en het pissen van katten in andermans schuur vind ik nou niet bepaald een gelijkwaardige klacht.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:03:21 #135
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95397026
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Zo hoort het! Ik woon in 1 van de groenste gemeentes in Noord-Holland (duidelijk niet Amsterdam), helaas zijn de hondenbezitters hier een beetje onnadenkend. Lekker de hond uitlaten op het veldje waar ook kleine kinderen een balletje trappen, terwijl 20 meter verderop een parkje is waar het gewoon mag. Vandaar ook de wat geïrriteerde reactie ;)
Ik zie het hier ook gebeuren hoor, vanuit mijn woonwijk is het serieus nog geen 50 meter lopen tot je in het bos bent en ze presteren het gewoon om op de groenstroken langs de voetpaden hun viervoeter te laten poepen.
En het opruimen? Nee, natuurlijk niet.

Kijk, als mijn hond in het bos ergens z'n boodschap doet ruim ik het ook niet op moet ik zeggen, maar als ie toevallig op een open veldje in dat bos of in de wijk al hoognodig moet wel.
Overigens heb ik zelf natuurlijk ook dat katten dilemma met 3 van die dieren in huis en inderdaad, 90% van de tijd hangen ze in de tuin, dollen ze wat op de schutting of liggen ze te slapen in de zon.
Maar gegarandeerd dat ze geregeld ergens een achtertuin geschikt vinden als kattenbak en ik kan me prima inleven dat dat nogal wat irritaties oplevert, zou ik zelf ook hebben als mijn mooie tuin wordt gebruikt als schijtlocatie.

Nooit klachten gehad, hebben ook nog een kattenbak extra in het tuinschuurtje staan, maar ik zal zeker niet stellig zeggen dat mijn katten niet in iemands tuin hun behoefte doen.
Maar die beesten binnen houden is ook niet te doen.
pi_95397102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan zorg je voor een afweermiddel, zoals al verteld; koffieprut doet wonderen, succes ermee. Ik kan wel zien dat het op den duur vervelend kan zijn, maar ik snap dan ook niet dat je die beesten dan niet wegjaag en anders doe je het verkeerd.
quote:

[..]

Ook dit inderdaad, dat kun je makkelijk checken. Veel katten komen niet verder dan hun eigen straat. Voornamelijk zul je het toch van je buren moeten horen, mochten er überhaupt klachten zijn/komen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zie boven, slechte troll, dan ga jij maar lekker in een stalen kooi zitten zodat de katten er niet bij kunnen komen, het is immers gewoon legaal in Nederland om die beesten buiten te laten lopen. Als jij daar niet tegen kunt, of een andere buurman, dan komen ze maar klagen, succes ermee. Ik wil er best naar luisteren, maar mensen die vinden dat die beesten dan maar binnen moeten blijven zijn behoorlijk bekrompen en kunnen het waarschijnlijk ook niet hebben als iets niet gaat zoals ze zelf willen of het buiten hun patroon valt. Autist, noemen we dat.
pi_95397116
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik vraag me inderdaad wel af hoe Taurus het op gaat lossen als bepaalde buren niet gediend zijn van haar katten. Schuift ze het probleem dan op de buren af à la:

[..]

Of gaat ze zélf een oplossen bedenken en maken...
Als die buren rond gaan bellen zou ik ze uiteraard te woord staan en kijken of ik de klacht serieus neem (planten uitgraven zoals hierboven beschreven zou ik wel het overwegen waard vinden een oplossing te zoeken voor mijn loslopende katten, al weet ik eigenlijk zeker dat mijn katten dat niet doen), maar inderdaad: ik zoek zelf niet de problemen op. Dat wil zeggen: ik ga niet rondbellen en vragen; heeft u problemen van mijn kat? Behalve bij mijn naaste buren. Dit simpelweg omdat ik een loslopende kat niet als een probleem beschouw, voor niemand. Als een kat echt iets aanricht is dat een uitzondering en mag daar melding van gemaakt worden bij mij.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:05:34 #138
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95397154
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef LompeHork het volgende:
Hok! Daarnaast weten buren vaak wel of er katten rondlopen en op die manier kunnen ze best inschatten of ze dat beest los willen laten lopen; eigen risico natuurlijk.
En andersom: Hoe denk jij erover als jouw kat in een tuin komt waar een hond zit die jouw kat kapotbijt? Verantwoordelijkheid van jou (had je je kat maar niet los moeten laten lopen) of verantwoordelijkheid van je buren (die hond moet binnen blijven en niet in zijn eigen tuin zitten)?

quote:
Uitgraven? Nooit gezien,
Oh, ik zo vaak.

quote:
dan moet je wel een paar miezerige plantjes in je tuin hebben staan, dan kan net zo goed dat hierboven genoemde konijn het uitgraven, of een mol, of...
Of een neger... :') Maar als het konijn van de konijneneigenaar in zijn eigen tuin planten opgraaft, heeft de buurt daar toch geen last van?
pi_95397233
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Geelman het volgende:

[..]

De kleur van een fiets en het pissen van katten in andermans schuur vind ik nou niet bepaald een gelijkwaardige klacht.
Ik vergelijk ze ook niet, ik vind het totaal verschillende zaken, maar ik vind ze beiden niet klachtwaardig. En ongeloofwaardig nogmaals (mijn katten pissen niet ergens tegenaan, dan zou ik daar zelf ook last van moeten hebben).
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:07:15 #140
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95397245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dan zorg je voor een afweermiddel, zoals al verteld; koffieprut doet wonderen, succes ermee. Ik kan wel zien dat het op den duur vervelend kan zijn, maar ik snap dan ook niet dat je die beesten dan niet wegjaag en anders doe je het verkeerd.

[..]

Ook dit inderdaad, dat kun je makkelijk checken. Veel katten komen niet verder dan hun eigen straat. Voornamelijk zul je het toch van je buren moeten horen, mochten er überhaupt klachten zijn/komen.

[..]

Zie boven, slechte troll, dan ga jij maar lekker in een stalen kooi zitten zodat de katten er niet bij kunnen komen, het is immers gewoon legaal in Nederland om die beesten buiten te laten lopen. Als jij daar niet tegen kunt, of een andere buurman, dan komen ze maar klagen, succes ermee. Ik wil er best naar luisteren, maar mensen die vinden dat die beesten dan maar binnen moeten blijven zijn behoorlijk bekrompen en kunnen het waarschijnlijk ook niet hebben als iets niet gaat zoals ze zelf willen of het buiten hun patroon valt. Autist, noemen we dat.
Ik heb er in principe geen problemen mee als de kat buiten loopt, en zelfs niet als hij door mijn tuin loopt om daarna zijn weg te vervolgen. Ik heb er wel moeite mee als zo'n beest structureel de perkjes loopt om te woelen en in de tuin loopt te drollen.
Dan moet 'ie maar in een kooi gestopt worden vind ik. En dat zeg ik niet om te trollen.
pi_95397281
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf; je barbecue stinkt, wil je hem niet meer aansteken of even een ijzeren gordijn opwerpen als je hem weer aansteekt?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik zie het hier ook gebeuren hoor, vanuit mijn woonwijk is het serieus nog geen 50 meter lopen tot je in het bos bent en ze presteren het gewoon om op de groenstroken langs de voetpaden hun viervoeter te laten poepen.
En het opruimen? Nee, natuurlijk niet.

Kijk, als mijn hond in het bos ergens z'n boodschap doet ruim ik het ook niet op moet ik zeggen, maar als ie toevallig op een open veldje in dat bos of in de wijk al hoognodig moet wel.
Overigens heb ik zelf natuurlijk ook dat katten dilemma met 3 van die dieren in huis en inderdaad, 90% van de tijd hangen ze in de tuin, dollen ze wat op de schutting of liggen ze te slapen in de zon.
Maar gegarandeerd dat ze geregeld ergens een achtertuin geschikt vinden als kattenbak en ik kan me prima inleven dat dat nogal wat irritaties oplevert, zou ik zelf ook hebben als mijn mooie tuin wordt gebruikt als schijtlocatie.

Nooit klachten gehad, hebben ook nog een kattenbak extra in het tuinschuurtje staan, maar ik zal zeker niet stellig zeggen dat mijn katten niet in iemands tuin hun behoefte doen.
Maar die beesten binnen houden is ook niet te doen.
Dit! En ik kan het natuurlijk wel begrijpen als je hond ergens schijt als hij hoognodig moet, hier laten ze echter de hond rustig aan mijn coniferen snuffelen en rustig staan zeiken/schijten. Dat is een heel ander verhaal. Verder dik eens! Wij hebben hier twee kattenbakken waar gretig gebruik van wordt gemaakt (1 voor elk, sommige mensen noemen het overkill, ik noem het logica). :)
pi_95397353
Mensen die verwachten dat anderen zich aanpassen (koffieprut, netjes spannen, spullen binnenzetten, schuttingen) aan hun vlooienbaal :')
Ik heb een tropische oase nagebouwd, fonteintjes palmboompjes alles en dan verwachten jullie dat ik daar een net overheen ga spannen? Hou jij je kat zelf maar thuis :r Mijn hobby (naast kois verzamelen) is toevallig het uitstallen van berenklemmen in mijn achtertuin.
Ga weg
pi_95397407
mijn pa had vroeger dure vogels in de tuin, en de buren hadden een kat, die steeds aan de vogels kwam.

toen heeft hij een kattenval gekocht, heeft de kat gevangen en heeft hem 100 km verderop in belgie ergens in het bos los gelaten. beestje is nooit meer teruggekomen :')
pi_95397498
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die verwachten dat anderen zich aanpassen (koffieprut, netjes spannen, spullen binnenzetten, schuttingen) aan hun vlooienbaal :')
Ik heb een tropische oase nagebouwd, fonteintjes palmboompjes alles en dan verwachten jullie dat ik daar een net overheen ga spannen? Hou jij je kat zelf maar thuis :r Mijn hobby (naast kois verzamelen) is toevallig het uitstallen van berenklemmen in mijn achtertuin.
_O_
pi_95397546
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef electronique het volgende:
mijn pa had vroeger dure vogels in de tuin, en de buren hadden een kat, die steeds aan de vogels kwam.

toen heeft hij een kattenval gekocht, heeft de kat gevangen en heeft hem 100 km verderop in belgie ergens in het bos los gelaten. beestje is nooit meer teruggekomen :')
Dat is dan ook de beste oplossing :) Geen schade meer en diervriendelijk. Hulde aan je vader :)
pi_95397554
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

En andersom: Hoe denk jij erover als jouw kat in een tuin komt waar een hond zit die jouw kat kapotbijt? Verantwoordelijkheid van jou (had je je kat maar niet los moeten laten lopen) of verantwoordelijkheid van je buren (die hond moet binnen blijven en niet in zijn eigen tuin zitten)?
Beiden schuld. Ik heb het gehad met mijn huidige buurman; hij laat zijn hond loslopen en mijn kat denkt even daar rond te kijken (kippen in een kooi, interessant! :')); poes wordt gebeten en hond een pets op z'n harses, beiden natuurlijk zielig lopen en onze poes een beetje hinken. Vervolgens corrigeert de buurman z'n hond, want hij vind dat gedrag onacceptabel. Niets aan de hand, drink nog rustig een kop koffie daarna.
quote:
[..]

Oh, ik zo vaak.
Da's jammer, dan zou ik zeggen: succes met de plantenspuit en koffieprut ;)
quote:
[..]

Of een neger... :') Maar als het konijn van de konijneneigenaar in zijn eigen tuin planten opgraaft, heeft de buurt daar toch geen last van?
Die neger is een terugkerend fenomeen :')
Nee, dan heeft de buurt er geen last van, maar hier lopen de buurtkonijnen (ja, die hebben wij :')) ook rustig een andere tuin in, spannend.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik heb er in principe geen problemen mee als de kat buiten loopt, en zelfs niet als hij door mijn tuin loopt om daarna zijn weg te vervolgen. Ik heb er wel moeite mee als zo'n beest structureel de perkjes loopt om te woelen en in de tuin loopt te drollen.
Dan moet 'ie maar in een kooi gestopt worden vind ik. En dat zeg ik niet om te trollen.
Dat snap ik, maar die kooi is wel cru, je kan er natuurlijk ook zelf iets over doen, maar de oplossing die ik je geef schijn je gewoon te negeren.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:13:31 #147
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_95397564
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

[..]

Taurus ga ik niet eens op in want dat is wel een erg sneu figuur hoor :')
Kleur fiets? wat? je hebt er blijkbaar geen verstand van... katers pissen overal tegenaan en begraven hun ontlasting (in deze zeik) dus niet.

Verder vnid ik voor een afweermiddel zorgen ook weer iets, dat ik niet had hoeven doen als hij zijn katers onder controle heeft. Als hij een hond had, had ik dat ook niet hoeven doen.

Verder heb ik niet altijd een supersoaker ofzo bij de hand om ze nat te spuiten.
het is overigens al wel zo dat ze gelijk wegschieten als ik opsta, ze hebben wel een goed geheugen blijkbaar :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:14:24 #148
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95397612
Tsja, dat vind ik ook weer een beetje zielig want ik hou wel van dieren, ik heb zelf een hondje.
Maar ik hou ook van m'n tuin, en de beesten moeten niet lopen te donderjagen in mijn perkjes.
De bloemen staan er momenteel mooi bij, en dat wil ik zo houden.

De kat van m'n opa heeft wel eens door de sla lopen rauzen en toen werd mijn opa zo boos dat hij de kat keihard tegen de grond heeft gesmeten. Toen moest 'ie een nieuwe kat kopen.
Zo ging dat vroeger. :')
pi_95397668
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Geelman het volgende:
Tsja, dat vind ik ook weer een beetje zielig want ik hou wel van dieren, ik heb zelf een hondje.
Maar ik hou ook van m'n tuin, en de beesten moeten niet lopen te donderjagen in mijn perkjes.
De bloemen staan er momenteel mooi bij, en dat wil ik zo houden.

De kat van m'n opa heeft wel eens door de sla lopen rauzen en toen werd mijn opa zo boos dat hij de kat keihard tegen de grond heeft gesmeten. Toen moest 'ie een nieuwe kat kopen.
Zo ging dat vroeger. :')
Tegenwoordig open je dan een topic op FOK!
Ga weg
pi_95397697
Mooi om te zien hoe iedereen het zielig zou vinden voor katten als dit en dat zou gebeuren maar niemand het zielig zal vinden voor hamsters, konijnen, vissen etc als katten deze met huid en haar verslinden omdat ze menen dat ze overal welkom zijn en "het beest" kunnen uithangen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')