pics?quote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel, je bent zo doorzichtig als het net gepoetste raam van mijn overbuurvrouw.
De foto die jij bedoelt.quote:
Huh je kunt me niet gezien hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij dik was maar eigenlijk ben je best wel mooi (qua lichaam dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Opkomst van furher blatter
VO I
Nee hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef tjikieeee het volgende:
Lang leve photoshop.
Ik ben op hyves en in het echt lekker....
Laat dat anderen mensen beoordelenquote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef tjikieeee het volgende:
Lang leve photoshop.
Daaromquote:Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan zorg je er in elk geval voor dat je zelf nog gelooft dat iemand je wilt.
Weet je het zeker? Het is al wel eventjes terug dat ik hem zag hoor dus ik weet niet hoe zeker je weet dat we het over dezelfde foto hebben.quote:
Volgens jou wel het ging erover of je dik was en toen zei je dat je ergens een foto had gepost en toen ging ik kijken en toen zag ik een foto die jij had gepost (zonder hoofd). Maar dat was jij dus niet en je bent toch dik?quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Huh je kunt me niet gezien hebben.
Ik heb geen hyves maar ik ben in het echt al lekker genoeg.quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef tjikieeee het volgende:
Lang leve photoshop.
Oh, in dat geval heb ik niks gezegd en mag je hem doorsturen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is al wel eventjes terug dat ik hem zag hoor dus ik weet niet hoe zeker je weet dat we het over dezelfde foto hebben.
[..]
Volgens jou wel het ging erover of je dik was en toen zei je dat je ergens een foto had gepost en toen ging ik kijken en toen zag ik een foto die jij had gepost (zonder hoofd). Maar dat was jij dus niet en je bent toch dik?
Oh ja nu je het zegt... Denk het niet kan wel.quote:[..]
Volgens jou wel het ging erover of je dik was en toen zei je dat je ergens een foto had gepost en toen ging ik kijken en toen zag ik een foto die jij had gepost (zonder hoofd). Maar dat was jij dus niet en je bent toch dik?
Ik heb hem niet opgeslagen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik niks gezegd en mag je hem doorsturen.
PM even een foto dan dan kan ik kijken of het zo is.quote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh ja nu je het zegt... Denk het niet kan wel.
Ja dag had je hem toen maar op moeten slaan. Net zoals echte fokkers dat doenquote:Op maandag 11 april 2011 18:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
PM even een foto dan dan kan ik kijken of het zo is.
Ik heb hem al, zou haar wel geven inderdaad.quote:
Oke geeft niet.quote:Op maandag 11 april 2011 18:04 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja dag had je hem toen maar op moeten slaan. Net zoals echte fokkers dat doen
Ja toch.quote:Op maandag 11 april 2011 18:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb hem al, zou haar wel geven inderdaad.
Gvd, zit jij nou de slet uit te hange in mijn topic, bij de players hier?quote:Op maandag 11 april 2011 18:04 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja dag had je hem toen maar op moeten slaan. Net zoals echte fokkers dat doen
VWO chicks aan de wiet brengen en stuktrekken.quote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Gvd, zit jij nou de slet uit te hange in mijn topic, bij de players hier?
Ook altijd leuk : vrouwen die zeggen dat ze nooit in trucjes etc trappen en op 'lieve' mannen vallen, maar ondertussen zich laten krikken door hersenloze stumpers.
En nee niet alleen vmbo'ers, ook vwo chicks doen dat.
Dat dus.quote:Op maandag 11 april 2011 18:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
VWO chicks aan de wiet brengen en stuktrekken.Nostalgie.
Op van die gala's van de middelbare school, daar kwam de echte slet pas naar boven.quote:Op maandag 11 april 2011 18:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
VWO chicks aan de wiet brengen en stuktrekken.Nostalgie.
quote:
quote:Op 01-04-2008 02:06 schreef zarGon
mismaakte oligofreen.
quote:
Wtf gastquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die hier negatief reageren op TS, zijn moves of dit topic in het geheel zijn gewoon van een hele andere garde en waarschijnlijk onbekend met het versieren van chicks.
[..]
[..]
[..]
[..]
Wtf gast.
4jaar lang hetzelfde woord gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die hier negatief reageren op TS, zijn moves of dit topic in het geheel zijn gewoon van een hele andere garde en waarschijnlijk onbekend met het versieren van chicks.
[..]
[..]
[..]
[..]
Wtf gast.
Wij snappen elkaar (en TS).quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zo eindelijk, ik begon al te denken dat ik de enige was die vindt dat TS gewoon goede hyvesgame heeft.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar (en TS).
Haters
edit: En je bent nog zwart ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |