hadden z'n ouders dat maar gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als ik condooms zie, moeti k aan paultjuhhh denken
Zwarte cross bij Deoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
paultjuhhh komt volgend jaar in het woordenboekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:50 schreef zarGon het volgende:
Elke keer als ik een bosjosti die grappig probeert te doen in mijn klas op school, schreeuw ik impulsief "Mismaakte oligofreen, je bent niet grappig. Dat ben je ook nooit geweest, paultjuhh." Ondertussen vragen ze niet eens wie Paultjuhhh, met wie zij vergeleken worden, is.
H3T 9r03nE |30eI<j3?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
paultjuhhh komt volgend jaar in het woordenboek
daar in MM rijden ze niet op tractoren, maar op hun buurvrouwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:49 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Zwarte cross bij Deo![]()
WAT VOOR KLEUR TRACTOR HEDDE GIJ.?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
daar in MM rijden ze niet op tractoren, maar op hun buurvrouw
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:50 schreef zarGon het volgende:
Elke keer als ik een bosjosti die grappig probeert te doen in mijn klas op school, schreeuw ik impulsief "Mismaakte oligofreen, je bent niet grappig. Dat ben je ook nooit geweest, paultjuhh." Ondertussen vragen ze niet eens wie Paultjuhhh, met wie zij vergeleken worden, is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |