quote:Op maandag 11 april 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ik mag die meid gewoon voor geen meter, heeft ze zelf voor gezorgd. en ik heb gelukkig nog geen bril nodig . het is en blijft gewoon een hele luie meid.
dat is te makkelijk, dat heeft hij in het huis al gezegd, zal voor de gelegenheid wel ineens veranderd zijn in iets andersquote:
Och hier misschien wel...maar ze heeft buiten SSt gewoon een baan en zit niet heel de dag op dr luie krent thuisquote:Op maandag 11 april 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ik mag die meid gewoon voor geen meter, heeft ze zelf voor gezorgd. en ik heb gelukkig nog geen bril nodig . het is en blijft gewoon een hele luie meid.
ja als maik maar weggaatquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat of Gerard, Maik gaat sowieso naar huis dan
Of weer in de geheime kamerquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat of Gerard, Maik gaat sowieso naar huis dan
Nee op haar luie krent bij kinderen, waar ze niks mee doet (haar eigen woorden)quote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och hier misschien wel...maar ze heeft buiten SSt gewoon een baan en zit niet heel de dag op dr luie krent thuis
hoe ze thuis is weet ik natuurlijk niet...voorlopig heeft ze al die weken dat ze in SST zit , bar weinig laten zien, behalve liggen, slapen, gapen en kriebelen...oh ja gisteravond lag ze op karim te passen....haar werk dusquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och hier misschien wel...maar ze heeft buiten SSt gewoon een baan en zit niet heel de dag op dr luie krent thuis
Nee, de kijkers maar dat wordt nog duidelijk gemaakt in de daily van morgenquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef sjampoeh het volgende:
de winnaars mogen kiezen wie de wildcard krijgt ??
Maar dat is helemaal geen leuke tv! En dan was er vast iets anders aan haar om je aan te ergeren. (D'r lengte)quote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou dan weten we wel voor wie Monique gaat. Zal nog wat worden hij het bepalen daarvan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef sjampoeh het volgende:
de winnaars mogen kiezen wie de wildcard krijgt ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |