ja en dan stappen ze er af, hadden ze ook na 1 minuut kunnen doenquote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
homo's?? ze hebben daar 16 uur gestaan hoor ! petje af voor ze , respect !
Ach flikker toch op, het is een competitie...geen kinderfeestje...is een flikker actie en ik hoop zwaar gestraft...quote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik neem ook mijn petje voor ze af... maar vind het wel zwak.... gerard zou er blijven staan tot hij erbij neer zou vallen.. hij zou zijn team niet teleur stellenquote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik zat me al weer te verheugen op de volgende faal maar ze hadden het op tijd doorquote:
op basis van de drukvolgorde toen de kamer open was.quote:
Aha, wat slim weer van haar, maar daar is Maik veel te lui voor, die loopt liever in zijn badjas. Een slimme meid, moet toch voorbereidt zijn op haar toekomst, ziet ze dat niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan hij 'puinruimen' en als Monique eruit moet, kan ze met een gerust gevoel het huis uit
de volgorde van drukken van de vorige keer dat kamer open was werd aangehouden. toen had flip na sharon gedrukt maar mocht niet meer raden nadat sharon het goed had.quote:
Ikvond het gewoon dom want dit hadden ze gewoon na 5 minuten kunnen bedenken.quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, het is een competitie...geen kinderfeestje...is een flikker actie en ik hoop zwaar gestraft...
ja staan ze daar 16uur voor jan lulquote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikvond het gewoon dom want dit hadden ze gewoon na 5 minuten kunnen bedenken.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doet het prima hoor: [ afbeelding ]
Zegt niets, morgen een of andere prutsopdracht voor 50 puntenquote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
karim heeft gewonnen, weten we al
Hier is het zeer duidelijk te zien iddquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Candyfreak het volgende:
die berichtgeving over sst op nowlive
met ze mooie blauwe ogen..........quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef itsme het volgende:
Ik denk nu helemaal dat ze Flip als winnaar willen zien van dit programma. Hij is de enige die dan 2 geheimen heeft geraden. Zijn ontroerende onschuldige liefde voor Jo, sympatieke blozende jongeman.
Wat dan?quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Candyfreak het volgende:
die berichtgevingen over sst op nowlive
3 toch?quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef itsme het volgende:
Ik denk nu helemaal dat ze Flip als winnaar willen zien van dit programma. Hij is de enige die dan 2 geheimen heeft geraden. Zijn ontroerende onschuldige liefde voor Jo, sympatieke blozende jongeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |