geen idee wat het "probleem"is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ks-met-ex-pvver.htmlHOE'Aen zijn het allemaal
En toch he, zou ik me behoorlijk genaaid voelen als het je verloofde was die meteen gaat rampetrampen een dag na je verloving.quote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee wat het "probleem"is.
het is toch een ex? dus geen exclusive relatie meer tussen hem/haar.
verloofde/vriend/vriendin... lekker idd na 1 dagquote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En toch he, zou ik me behoorlijk genaaid voelen als het je verloofde was die meteen gaat rampetrampen een dag na je verloving.
Geldt voor m/v trouwens.
Ja, sinds 1 dagquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee wat het "probleem"is.
het is toch een ex? dus geen exclusive relatie meer tussen hem/haar.
Tell me, tell me!quote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben er al uit wat ik ga maken vanaafmakkelijk en lekker denk ik
Ahquote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah en de auto is al weer klaar! En ze hebben niet gebeld tussendoor, dus geen gekke dingen aangetroffen![]()
dat wel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En toch he, zou ik me behoorlijk genaaid voelen als het je verloofde was die meteen gaat rampetrampen een dag na je verloving.
Geldt voor m/v trouwens.
geschorst, niet ontslagen. Maar als je conflicten wilt moet je dit soort dingen laten gaan, ik snap wel dat ze hier op doorpakken.quote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef z80 het volgende:
[..]
dat wel.
maar om dan meteen iemand buiten de deur te trappen.
wat gaat er dan gebeuren bij vreemdgaan? de kogel?
Heel fijn! Dat zijn van die onnozel hoge onverwachte kostenpostenquote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah en de auto is al weer klaar! En ze hebben niet gebeld tussendoor, dus geen gekke dingen aangetroffen![]()
Dus je weet nog niet zeker of je zwanger bent?quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil t van mij pas officieel maken als t echt zo is. Vorige keer was t ook plots niet meer en de twijfel blijft knagen.
Dubbel testen en echoquote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
Dus je weet nog niet zeker of je zwanger bent?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ook even geen zin in financiële tegenslagen, heb er al genoeg gehad de laatste maanden
nee, jongen of meisje. Geen ideequote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je weet nog niet zeker of je zwanger bent?
Blondje nr 2 meldt zichquote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
maar beste FF als je niet meer wilt vertellen waarom roep je dan toch er iets over?
(ik zal wel te dom voor dat soort dingen zijn)
Blondje no. 3 present.quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
maar beste FF als je niet meer wilt vertellen waarom roep je dan toch er iets over?
tis toch hartstikke duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Ja. precies, wat loop je dan nog moeilijk te doen over officieel makenquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis toch hartstikke duidelijken heb ondertussen al gepost
Het woordje 'misschien' helpt wellicht?quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
maar goed; ik heb gisteren tegen huidige huurster toegezegd. Vandaag woningbouw laten weten maar nog niet gedaan en beetje stom om weer te roepen IK HEB EEN APPARTEMENT!! En 5 min later 'toch niet, grapje'
Klein vaderlijk adviesje:quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
maar goed; ik heb gisteren tegen huidige huurster toegezegd. Vandaag woningbouw laten weten maar nog niet gedaan en beetje stom om weer te roepen IK HEB EEN APPARTEMENT!! En 5 min later 'toch niet, grapje'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Redden we het om een nieuwe V60 mee te nemen tegen een bijbetaling van een paar honderd euro?quote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er waren geen foutmeldingen en geen andere dingen stuk of zo, netjes weer dus..
meteen ff gevraagd wat de auto nú ongeveer nog waard zou zijn...
Die Volvo's worden toch alleen maar meer waard op den duur?quote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Redden we het om een nieuwe V60 mee te nemen tegen een bijbetaling van een paar honderd euro?
jammer! Ik hoopte altijd dat iemand dit kon beantwoordenquote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zover ben ik nooit gekomen hoor
Da's al over en zo. Ga ik ook niks meer over zeggen!quote:
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op maandag 11 april 2011 15:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die Volvo's worden toch alleen maar meer waard op den duur?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klein vaderlijk adviesje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Shit, dan heb je terug gelezenquote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
middag
zat nog in het vorige topic te kijken. Had niet door dat ie vol was
Sorry, die van mij ligt nog in 2002.quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand nog een stukje motivatie dat ik mag lenen?
ok...quote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's al over en zo. Ga ik ook niks meer over zeggen!
Nee, sorry. Die heb ik net al aan een ander weggegeven.quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand nog een stukje motivatie dat ik mag lenen?
stop nou eens met jezelf en je schoolperiode pesten. Je bent geen 50'er zonder opleiding.quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, die van mij ligt nog in 2002.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stop nou eens met jezelf en je schoolperiode pesten. Je bent geen 50'er zonder opleiding.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, sorry. Die heb ik net al aan een ander weggegeven.
dat je jezelf niet iedere keer moet afrekenen over de tijdsduur van je opleiding want is nergens voor nodig.quote:
Slechte gevoel heeft niets met dat appartement te maken, maar met met jouw angst.quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje maar t voelt niet goed ook al is er behalve t balkon niets mis met het app. Nouja, ik laat t nog weten.
En jij bepaalt of ik daar zelf grappen over mag maken naar Sarabi toe?quote:Op maandag 11 april 2011 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat je jezelf niet iedere keer moet afrekenen over de tijdsduur van je opleiding want is nergens voor nodig.
Mag je wel, maar je moet even wachten tot je 50 bentquote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij bepaalt of ik daar zelf grappen over mag maken naar Sarabi toe?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slechte gevoel heeft niets met dat appartement te maken, maar met met jouw angst.
en die angst wordt kleiner als je het steeds langer uitstelt ?quote:
grappen ja. Zijn t alleen maar grappen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij bepaalt of ik daar zelf grappen over mag maken naar Sarabi toe?
Erkenning is de eerste stapquote:
hmm en daarom zei ik dat t ws ja wordt. Moet alleen over een grens heen. Vrijdag gesprek, zaterdag kijken, zondag ja zeggen tegen huurster (want wilde snel antwoord) en tussendoor zo druk en dat gedoe met Alphen dat ik niet eens tijd heb om na te denken. Makkelijk voor jullie om ja te zeggen maar tis niet een keuze die je maakt tussen een plakje cake en een stroopwafel. Lukt t niet, mag ik 6 jaar wachten op een nieuw appartement.quote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en die angst wordt kleiner als je het steeds langer uitstelt ?
je kan moeilijk je hele leven bij je moeder blijven (hoewel, er zijn mensen die t doen maar dan moet je dat ook gewoon doen ipv roepen dat je weg wilt maar tegelijkertijd t liever niet doet)
Onzin, dat is de beperking in je eigen denkwijze. Nederland is groter en biedt meer opties dan die ene woningstichting.quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lukt t niet, mag ik 6 jaar wachten op een nieuw appartement.
Alleen al daarom moet je JA zeggen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Lukt t niet, mag ik 6 jaar wachten op een nieuw appartement.
Ik zit hier jankend in foetushouding in een hoekje op de grond. Ze gaan me zo 3 verdiepingen naar beneden tillen naar klinische psychiatrie. Ik denk dat ik hier nooit meer overheen kom.quote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grappen ja. Zijn t alleen maar grappen dan?
There there.quote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit hier jankend in foetushouding in een hoekje op de grond. Ze gaan me zo 3 verdiepingen naar beneden tillen naar klinische psychiatrie. Ik denk dat ik hier nooit meer overheen kom.
Je hebt hopelijk toch geen wapenvergunning, he?quote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit hier jankend in foetushouding in een hoekje op de grond. Ze gaan me zo 3 verdiepingen naar beneden tillen naar klinische psychiatrie. Ik denk dat ik hier nooit meer overheen kom.
Vorige week had ik nog een cassière bij de AH die vergeten was mijn 35% korting te verrekenen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk toch geen wapenvergunning, he?
Achter de kassa weggesleurd en eens een goed lesje geleerd?quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vorige week had ik nog een cassière bij de AH die vergeten was mijn 35% korting te verrekenen.
Netjes in de rij gaan staan bij de servicebalie.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Achter de kassa weggesleurd en eens een goed lesje geleerd?Die cassieres van tegenwoordig ook
quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Netjes in de rij gaan staan bij de servicebalie.
[..]
[..]
Nu ik je dillema's met gastenhanddoekjes ken vind ik dat je opvallend luchtig reageertquote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja snel pillen enzo uitvinden voor een probleem wat echt niet opgelost kan worden door bewegen en gezond eten!quote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
BTW: http://www.nu.nl/gezondhe(...)-obesitas-komst.html
Binnenkort kunnen we dus weer eten wat we willen
Een goed mens is een lui mensquote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja snel pillen enzo uitvinden voor een probleem wat echt niet opgelost kan worden door bewegen en gezond eten!
Story of my life.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denkend: *dat %^&*$## mens, &^$((^^ en %$#$^'
terwijl je netjes op je beurt wacht en áls je aan de beurt bent zeg je dsn: hallo, ze hebben een foutje gemaakt bij de kassa'
Je hebt geen idee hoe de kwaliteit van m'n leven vooruit gegaan is met de kleinere doekjes.quote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu ik je dillema's met gastenhanddoekjes ken vind ik dat je opvallend luchtig reageert
ik heb mijn huis gevonden tijdens een beetje doelloos rondklikken op internet. en in 2 dagen besloten dat ik er voor wou gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm en daarom zei ik dat t ws ja wordt. Moet alleen over een grens heen. Vrijdag gesprek, zaterdag kijken, zondag ja zeggen tegen huurster (want wilde snel antwoord) en tussendoor zo druk en dat gedoe met Alphen dat ik niet eens tijd heb om na te denken. Makkelijk voor jullie om ja te zeggen maar tis niet een keuze die je maakt tussen een plakje cake en een stroopwafel. Lukt t niet, mag ik 6 jaar wachten op een nieuw appartement.
ok ja vast wel maar heb ervaring met deze betreft huurwoningen. En je hebt gelijk hoor qua stap zetten. Probeer dat mezelf hele tijd aan te praten, dat ik t hartstikke leuk ga vinden. Zal me alleen zeker weten nooit een Alphenaar voelen en eerste tijd zal ik vast 5x per week bij mijn ouders zitten haha.quote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onzin, dat is de beperking in je eigen denkwijze. Nederland is groter en biedt meer opties dan die ene woningstichting.
hii wat goedquote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb mijn huis gevonden tijdens een beetje doelloos rondklikken op internet. en in 2 dagen besloten dat ik er voor wou gaan.
en binnen een week was alles rond op voorwaarde akkoord bank.en dat terwijl ik geen verhuis plannen had.
Opzien tegen verandering is zo ongeveer het meest menselijke dat er is. Niets raars aan.quote:Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hii wat goedik ben gewoon raar want anderen kunnen niet wachten tot ze het huis uit zijn en ik zie er tegen op
Soms vraag je je af waar ze de emailadressen vandaan halenquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat iemand mijn emailadres heeft opgegeven bij een of andere site. Ik word overspoeld door spam voor allerlei verzekeringen en win-acties en amnesty en meer van die meuk
hij is wel heel erg mooiquote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Redden we het om een nieuwe V60 mee te nemen tegen een bijbetaling van een paar honderd euro?
Zal behoorlijk helpen tegen obesitasquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
8,5 kilo gemiddeld? Ja, dat gaat de obesitas de wereld uithelpen
hehequote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
kwam net een van de ganggenootjes tegen toen ik thuis kwam, zij ging net naar buiten en ze zei "Goodmorning" ik wiat dat dr ritme een beetje weg was maar dit slaat wel alles
en FFT, doen! het went echt wel snel
ook als je 26 bent en nog thuis woont? Op de tennis waren ze leek net boos dat ik nog thuis woon. Nou sorry, ik ben niet zo'n held als sommigen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opzien tegen verandering is zo ongeveer het meest menselijke dat er is. Niets raars aan.
hoeveel overgewicht is obesitas en hoeveel is morbide?quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal behoorlijk helpen tegen obesitas
niet tegen morbide obesitas![]()
Heeft niets te maken met held zijn of niet, het is voor jóu een grote stap, daar kan verder niemand een oordeel over vellen of zeggen dat het onzin is. Als het voor jou zo is, dan is dat zo!quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook als je 26 bent en nog thuis woont? Op de tennis waren ze leek net boos dat ik nog thuis woon. Nou sorry, ik ben niet zo'n held als sommigen.
dat kan maar het kan ook zo zijn dat hoe vaker je tegen jezelf zegt dat je geen held bent des te minder zelfverzekerd je wordt dus als je daar nou eerst eens mee stoptquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook als je 26 bent en nog thuis woont? Op de tennis waren ze leek net boos dat ik nog thuis woon. Nou sorry, ik ben niet zo'n held als sommigen.
geweldigquote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heheen ja dacht nog aan jou. Hoe vond jij t om op jezelf te gaan?
zal ik t leren?quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met held zijn of niet, het is voor jóu een grote stap, daar kan verder niemand een oordeel over vellen of zeggen dat het onzin is. Als het voor jou zo is, dan is dat zo!
Waarmee ik niet wil zeggen dat het goed zou zijn je daar bij neer te leggen en nooit een stap verder te komen hoorSoms is het heel gezond je grenzen te verleggen en uit je comfort zone te stappen, zéker als het over iets fundamenteels als zelfstandigheid gaat
haha met mij komt t ook niet meer goed. Ga wel bij Steer in dat hoekje in de kliniek zittenquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat kan maar het kan ook zo zijn dat hoe vaker je tegen jezelf zegt dat je geen held bent des te minder zelfverzekerd je wordt dus als je daar nou eerst eens mee stopt
quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geweldigen ik heb echt toffe ouders en n geweldige jeugd gehad en een goede band met ze, maar lekker op eigen benen staan, heerlijk
was 18 en 4 maanden toen
BMI:quote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
hoeveel overgewicht is obesitas en hoeveel is morbide?
ik kon niet wachten op DE dag, en dan niet vergeten dat ik 3 uur bij mn ouders vandaag ging wonen he, is wel wat anders dan in de buurt en af en toe nog bij ze kunnen eten/koffie te halenquote:
onder 18 toch ondergewicht? En hoe moet je eruit zien als je super obees bentquote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BMI:
< 20 Ondergewicht
20 - 25 Ideaal gewicht
25 - 30 Overgewicht
30 - 35 Licht obees
35 - 40 Ernstig obees
40 - 50 Morbide obees
> 50 Super obees
quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BMI:
< 20 Ondergewicht
20 - 25 Ideaal gewicht
25 - 30 Overgewicht
30 - 35 Licht obees
35 - 40 Ernstig obees
40 - 50 Morbide obees
> 50 Super obees
Heul nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:15 schreef DarkElf het volgende:
ik ben normaal(was licht obees 2 jaar terug )
Nietesquote:
o ja das wel een end.. Maar je kon niet wachten en je was pas 18. Hmm nou alles komt goed is mijn mottoquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kon niet wachten op DE dag, en dan niet vergeten dat ik 3 uur bij mn ouders vandaag ging wonen he, is wel wat anders dan in de buurt en af en toe nog bij ze kunnen eten/koffie te halen
Ik ook op mijn 21e volgens mij. Heerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb overgewicht (dat wist ik la, kijkend naar die buik).
En ik vond het heerlijk om op mijn 21 het huis uit te gaan. Ben toen wel gelijk gaan samenwonen, dus echt alleen was het niet.
Kom maar op met lengte en gewicht.quote:
ja en ik had geen enkele reden om zo grag uit huis te willen, was er gewoon vroeg klaar voorquote:Op maandag 11 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o ja das wel een end.. Maar je kon niet wachten en je was pas 18. Hmm nou alles komt goed is mijn motto
Je woont er net een paar weken pas, toch?quote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Ik was ook vrij laat met uit huis gaan, maar ben er nu wel erg blij mee
Misschien toch eens een ander motto kiezen kiezen dan, deze is me wat te passiefquote:Op maandag 11 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm nou alles komt goed is mijn motto
gisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gisterenVolgens mij kun je nog wel wat vaker langs de McD hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien toch eens een ander motto kiezen kiezen dan, deze is me wat te passief
quote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
gisterenBMI 18.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent te licht voor je lengte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
heel veel gesport afgelopen weekend. Vnv weer tennis maar baas zei net dat ik loop als een eendquote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog wel wat vaker langs de McD hoor
Hello Minnie.quote:Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
heel veel gesport afgelopen weekend. Vnv weer tennis maar baas zei net dat ik loop als een eend
18?quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
BMI 18.
Je bent te licht voor je lengte.
2 maanden en een paar straten verder op, dus dan kan ik nog niet zeggen of het de juiste keuze is?quote:Op maandag 11 april 2011 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je woont er net een paar weken pas, toch?
En ongeveer om de hoek bij je ouders?
ik kan overigens echt goed kwaken hequote:
je bent dan ook perfect schatquote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit met een BMI van 23 behoorlijk midden in ideaal gewicht
Nee, dat is omdat je nog thuis woontquote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
18?daarom word ik 17 geschat zeker...
geldt voor mannen zelfde berekening als voor vrouwen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit met een BMI van 23 behoorlijk midden in ideaal gewicht
Nee. Je moet invullen of je man of vrouw bent.quote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
geldt voor mannen zelfde berekening als voor vrouwen?
Hangt van de site af waar je het doet.. Bij de hartstichting heb ik 'licht overgewicht' en krijg ik het advies mijn gewicht constant te houden, bij het voedingscentrum heb ik 'overgewicht' en krijg ik het advies gewicht te verliezen als er gezondheidsproblemen in mijn familie voor komenquote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Je moet invullen of je man of vrouw bent.
Ik was 24, zo snel als mogelijk na mijn studie uit huis gegaan. Tijdens mijn studie had ik de hele bovenverdieping voor mezelf dus dat was goed vol te houden.quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit te twijfelen ineens ben ik nou op mijn 19de of mijn 20ste uit huis gegaan? Geen idee eigenlijk. Eniewee, lekker belangrijk, ik vond t zalig
eerst alleen gewoond, toen ik 22 was kwam de mr bij me wonen en die ging nooit meer weg
ah dat is wel logisch ja andere berekening voor mannen. Sowieso hebben vrouwen paar kilo borst- en billenvet en mannen zwaardere bottenquote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Je moet invullen of je man of vrouw bent.
hartstichting is betrouwbaarder dusquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hangt van de site af waar je het doet.. Bij de hartstichting heb ik 'licht overgewicht' en krijg ik het advies mijn gewicht constant te houden, bij het voedingscentrum heb ik 'overgewicht' en krijg ik het advies gewicht te verliezen als er gezondheidsproblemen in mijn familie voor komen![]()
Of ze zijn zwaar geschapen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ah dat is wel logisch ja andere berekening voor mannen. Sowieso hebben vrouwen paar kilo borst- en billenvet en mannen zwaardere botten![]()
![]()
moet eerst werken tot 13.30, dan door naar diegene met wie ik ga en dan daarheen tot de avond, dus een stadsbezoek komt een andere keer welquote:Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Aachen is ook echt een leuke stad trouwens
Hoezo?quote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hartstichting is betrouwbaarder dus
Hier op m'n 16e uit huis gegaan. Eerst een jaar naar de states, daarna op kamers. En steeds verder weg van m'n ouders. Van Zwolle naar Maastricht naar Zweden.quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit te twijfelen ineens ben ik nou op mijn 19de of mijn 20ste uit huis gegaan? Geen idee eigenlijk. Eniewee, lekker belangrijk, ik vond t zalig
eerst alleen gewoond, toen ik 22 was kwam de mr bij me wonen en die ging nooit meer weg
Ik heb voor FFT ook die van het Voedingscentrum ingevuld.quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoezo?Bij het voedingscentrum moest je invullen of je man of vrouw was, bij de hartstichting niet..
Ze hebben iig mooie Eames stoelenquote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef DarkElf het volgende:
klik
Ik wil nog wel eens naar deze saunaLijkt me ook wel wat.
ah ok! Nou alleen sauna is natuurlijk ook heerlijk en je kan altijd nog shoppen in Aachen natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet eerst werken tot 13.30, dan door naar diegene met wie ik ga en dan daarheen tot de avond, dus een stadsbezoek komt een andere keer wel
jij bent echt een stoerequote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier op m'n 16e uit huis gegaan. Eerst een jaar naar de states, daarna op kamers. En steeds verder weg van m'n ouders. Van Zwolle naar Maastricht naar Zweden.
Ben je in Dld of is hij in Zweden?quote:Misschien ooit nog eens samen wonen, wie weet. Deze week in ieder geval wel!
Wil ook binnenkort n keer naar Maasmechelen (Marlies Dekkers outletquote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok! Nou alleen sauna is natuurlijk ook heerlijk en je kan altijd nog shoppen in Aachen natuurlijk
oh ja das ook leukquote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wil ook binnenkort n keer naar Maasmechelen (Marlies Dekkers outlet)
we zijn beiden in Zweden!quote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij bent echt een stoere
[..]
Ben je in Dld of is hij in Zweden?
Op mijn 18e pas.quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier op m'n 16e uit huis gegaan. Eerst een jaar naar de states, daarna op kamers. En steeds verder weg van m'n ouders. Van Zwolle naar Maastricht naar Zweden.
zou ik ook zeggen als hij meeleestquote:Op maandag 11 april 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik was krap 20, ging samenwonen.. na 4 jaar een half jaar alleen gewoond en toen bij TAV ingetrokken. Die laatste stap was de leukste![]()
ja daar ben ik ook al geweestquote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Aachen is tof, inderdaad.
Ik vind de Thermea in Valkenburg trouwens ook best okay!
jeetje zo laat, belachelijk zeg. Moederskindjequote:
Nja, het half jaartje alleen zou leuk zijn geweest als hij niet 180 km verderop had gewoondquote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als hij meeleest![]()
Ja, vandaag voor het eerst, eigenlijk. Ik ga morgen m'n winterjas opbergen denk ik, het was vandaag 11 graden, en ik heb de eerste krokus gezien!quote:
ah bien!quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, vandaag voor het eerst, eigenlijk. Ik ga morgen m'n winterjas opbergen denk ik, het was vandaag 11 graden, en ik heb de eerste krokus gezien!
was geintje. Die van hartstichting had n betere uitslag nmlquote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoezo?Bij het voedingscentrum moest je invullen of je man of vrouw was, bij de hartstichting niet..
Oh en volgens mijn kcal progje ligt mijn bmi iets lager dan volgens beide sites, maar dat komt omdat die sites niet achter de komma werken en afronden![]()
Maar goed, belangrijker is dat ik nog steeds maat 42-44 heb en toch wel heeeeel graag weer gewoon 40 zou dragen![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje zo laat, belachelijk zeg. Moederskindje![]()
zeker niet eens meteen een huis gekocht ook? Pfff
oh? Hoe was het eerste half jaar?quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het half jaartje alleen zou leuk zijn geweest als hij niet 180 km verderop had gewoond![]()
Dat zou ik niet doen. Het heeft niets met stoer zijn te maken, maar meer met persoonlijkheid, denk ik. Voor mij was het geen vraag of ik het zou doen, maar meer wanneer ik dit soort dingen zou doen. Dat verandert de zaak...quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en Jagar, zoals DE zegt; je bent heel stoerik kijk tegen je op
Jij wel zekerquote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje zo laat, belachelijk zeg. Moederskindje![]()
zeker niet eens meteen een huis gekocht ook? Pfff
Ik wel. De woningnood in Amsterdam was destijds (1975) zo hoog dat je nergens iets kon huren, dus heb ik via een vreemde constructie 2 etages in oud Amsterdam-Oost gekocht. Eentje was verhuurd en in de andere konden we gaan wonen.quote:
Voor of na Christus, golfer?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel. De woningnood in Amsterdam was destijds (1975) zo hoog dat je nergens iets kon huren,
was de 30 reeds gepasseerd toen ik het huis uit ging.quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Anders dan de anderen vind ik met je 26e thuiswonen op zich niet écht een groot probleem of blijk van mislukking (als ik dat zo even mag benoemen, ongetwijfeld zullen je tennis maatjes dat zo denken). In andere Zuid-Europese culturen en in Zuid-Amerika is het bijvoorbeeld heel normaal dat je zelfs tot je 30e thuis blijft wonen. Het hangt dus van je perspectief af.quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moe. En nu gaan kaas en ik plantjes kopen. Mijn allerfavorietste bezigheid, naast klysma's geven!quote:
Plantenspuitquote:Op maandag 11 april 2011 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moe. En nu gaan kaas en ik plantjes kopen. Mijn allerfavorietste bezigheid, naast klysma's geven!
quote:Op maandag 11 april 2011 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moe. En nu gaan kaas en ik plantjes kopen. Mijn allerfavorietste bezigheid, naast klysma's geven!
ben daar geweest.quote:Op maandag 11 april 2011 16:36 schreef DarkElf het volgende:
klik
Ik wil nog wel eens naar deze saunaLijkt me ook wel wat.
ze keken behoorlijk zuur, en een vriendelijk goedendag kon er ook niet af.quote:
Oh, het was een garpje.quote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef z80 het volgende:
[..]
ze keken behoorlijk zuur, en een vriendelijk goedendag kon er ook niet af.
Pas op, je begint overwerkt te raken! Het was personeel.quote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, het was een garpje.
Ik denk, fysiologische voordelen bij het naar de sauna gaanofzo
Net bespreking met begeleider gehad dus het duizelde me een beetje.quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pas op, je begint overwerkt te raken! Het was personeel.
Ja, ik realiseer mij dat het voor jou pré-historie is, maar geloof me: ook in 1975 bestonden er al mensen en waren er ook al woningen te koop.quote:
Het gaat haske goed joh!quote:Op maandag 11 april 2011 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net bespreking met begeleider gehad dus het duizelde me een beetje.Was een positief gesprek, eigenlijk is alles nog best okee gegaan tot nu toe. Dat vergeet ik wel eens.
Ja, in die tijd sneden ze je gewoon open als je iets mankeerde. En ze zaagden je knieen zomaar weg! Barbaars gewoon!quote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik realiseer mij dat het voor jou pré-historie is, maar geloof me: ook in 1975 bestonden er al mensen en waren er ook al woningen te koop.
Later, als jij groot bent, kan jij de volgende generaties ook mooie anekdotes vertellen over Maastricht in het begin van deze eeuw. Wellicht geloven ze jou dan ook niet eens als je zegt dat er ooit zo'n plek als een academisch medisch centrum heeft bestaan.
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar het tweede tentamen van vandaag
Fijne avond allemaal!
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar het tweede tentamen van vandaag
Fijne avond allemaal!
Goed gedaan!quote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Aure het volgende:
Hai!
Lekker zonnetje vandaagJammer dat ik zoveel moet doen voor school
![]()
Ik ben trouwens een gelukkig mens, ik heb m'n kunstgesch. tentamen gehaald dus nu heb ik alle punten van het eerste semester en kan ik nog steeds mn P halen in één jaar
Oei, je hebt hard gewerkt zeg!quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef AnneX het volgende:
Toch wel leuk hoor Lein ...naar een tuincentrum .
Is het alleen niet erg vroeg daarvoor? Ijsheiligen enzo.
Vandaag voor de derde dag op rij : veel lichamelijk werk verzet.
De twee stoelen en de terrastafel zijn af(geschilderd) nadat ze waren geschrobd en gesopt.
Wat een klus. En hoera het kan er weer tien jaar tegen - minstens.
Met de hh. de kledingkasten uitgemest en 4 vuilniszakken vol voor een inzamelingsactie.
Zij is erg streng: uit de mode - vlekken (?) - gaten - te oud - weet ik veel.
Wij zaten echt te ruziën: wég - née nog niet - AnneX kijk nou ... versleten![]()
Vorige week ook al 4 zakken gevuld uit moeders kledingkast, die hier nog waren.
Die draagt alleeen nog bloesjes.
Voorjaar.
Klopt, het is nog vroeg, maar onze tuin heeft dringend een make-over nodigquote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef AnneX het volgende:
De twee stoelen en de terrastafel zijn af(geschilderd) nadat ze waren geschrobd en gesopt.
Met de hh. de kledingkasten uitgemest en 4 vuilniszakken vol voor een inzamelingsactie.
Wij zaten echt te ruziën: wég - née nog niet - AnneX kijk nou ... versleten![]()
Voorjaar.
Mijn probleem met tuincentra is (doorgaans) dat ze véél te groot zijn en véél te veel verschillende planten hebben. Waardoor je UREN rond kunt struinen op zoek naar die ene perfecte prima plant.quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef AnneX het volgende:
Voorjaar.
So cutequote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, het was een garpje.
Ik denk, fysiologische voordelen bij het naar de sauna gaanofzo
Daar zijn we nog mee bezig, de aankoopmakelaar probeert 't voor een zo gunstig mogelijke prijs voor ons aan te schaffen. hopelijk komt dat allemaal goed dus.quote:Op maandag 11 april 2011 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Kaas, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat ene andere huis?
Ik ga eens een rondje rennen en daarna lekker curry maken. Vego, met ei
Spannend Kaas en Lein.quote:Op maandag 11 april 2011 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
Daar zijn we nog mee bezig, de aankoopmakelaar probeert 't voor een zo gunstig mogelijke prijs voor ons aan te schaffen. hopelijk komt dat allemaal goed dus.
Alleen áls ze accoord gaan, dan eerst nog bouwkundig onderzoek en moet de financiering nog goedgekeurd worden. Dat plus een oplevertijd van 4-5 maanden omdat de verkopende partij nog op zoek moet naar een ander huis. Gaat nog wel even duren dus. Hopelijk deze of volgende week een deal met de verkopers.
Spannendquote:Naar aanleiding van ons onderhoud bevestig ik hierbij de afspraak op 15 april 2011 om 9:00 uur
Maar maar maar... oude mensjes hebben het toch ál-tijd koud??quote:Op maandag 11 april 2011 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wie BEDENKT het om in april dikke truien te kopen? Die zijn prima voor de winter, maar niet voor de zomer
quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar maar maar... oude mensjes hebben het toch ál-tijd koud??![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef borisz het volgende:
Morgen gemiddeld 10 graden kouder dan vandaag
Ik heb het nooit koud.quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Een paar wel ja. Maar als het hoogzomer is, zitten ze de hele dag in de huiskamer waar de zon VOL op staat. Er zijn wel zonneschermen, maar het wordt echt niet te harden zo warmquote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Fokking held Andries!quote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Andries Jonker geeft les in ingooien. Gaat helemaal goedkomen met Bayern.
ja mn mam zei al 'shit had je beter voor het eten kunnen doen'. ik had het op mn werk al moeten innemen maar niet aan gedacht, stom want liep al zo slechtquote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende keer beter Ibuprofen of Paracetamol nemen op lege maag FF. Aspirine kan door je maagwand branden als je te weinig in je maag hebt.
Ach, ik dacht het al wat langer vandaag, dus ik besloot het ff te typenquote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Steer; je post over op jezelf wonen vond ik erg lief
Ik ga weer een poging doen tot wat vaker hier posten, maar mn leven is opeens drukker dan drukquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure! leuk weer wat van je te lezen!
en spannend Kaas & Lein!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
thuis
En Ross heeft kroepoek gemaakt...halve zakje in 1x in de olie
Hij zei dat alles heel snel overstroomde
Nee nee, nog niet! Maar ik kan hem wel nog steeds halen in 1 jaar, moet eerst dit semester nog afrondenquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Isabeau het volgende:
En wat goed dat je nu je prop hebt, Aure
Duidelijk, als je een kat geen aandacht geeft gaat ie slopenquote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/cat_vs_internet
Hahaha die is echt leukquote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Sorry, ik deed even op de bank een klein tukkie.quote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het hier rustig, waar is iedereen?
Op de bankquote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het hier rustig, waar is iedereen?
Leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
+1quote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef Aure het volgende:
Ik ga weer een poging doen tot wat vaker hier posten, maar mn leven is opeens drukker dan druk
niks zo lekker als met je neus onder een fris dekbedquote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef AnneX het volgende:
Wij aten de spinazie ä la Lie ( uit de oven) met een zalmfilet en kruim.aard. + restant butterchicken sauce.
Smullen en het wordt een kort avondje om dood neer te vallen in het schone bed.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zo lekker bord op schoot en Dexter kijkenBen benieuwd hoe het gaat met al die opgedoken lijken (maar jullie hoeven 't niet te vertellen, hoor
).
nou niets?quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niks zo lekker als met je neus onder een fris dekbed
Spannend was dat!quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zo lekker bord op schoot en Dexter kijkenBen benieuwd hoe het gaat met al die opgedoken lijken (maar jullie hoeven 't niet te vertellen, hoor
).
Je kan beter helemaal geen pillen slikken op je nuchtere maag hoor. Ibuprofen, daar zit wel een laagje om, maar omdat het een broertje van aspirine is, is het ook slecht voor je maag. Net als diclofenac en naproxen. Allemaal broertjes en zusjes van aspirine en ibuprofen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende keer beter Ibuprofen of Paracetamol nemen op lege maag FF. Aspirine kan door je maagwand branden als je te weinig in je maag hebt.
Bij mij staat inderdaad op de diclo, die ik soms inneem: een half uur voor de maaltijd innemen,quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan beter helemaal geen pillen slikken op je nuchtere maag hoor. Ibuprofen, daar zit wel een laagje om, maar omdat het een broertje van aspirine is, is het ook slecht voor je maag. Net als diclofenac en naproxen. Allemaal broertjes en zusjes van aspirine en ibuprofen.
Samenvatting: eerst eten, daarna pillen tenzij er expliciet op de medicijnen vermeld staat dat het op de nuchtere maag moet.
ja precies alleen is deze wit met rode letters ipv rozequote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nurofen is de merknaam voor een pilletje met de actieve ingredient ibuprofen.
Nurofenquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb tegenwoordig nurofen, dat is toch ook gewoon vergelijkbaar met ibu?
Ibu van het kruidvat huismerk is net zo goed en veel goedkoperquote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
het is zelfs gewoon ibu, dacht dat er wel iets van verschil was maar niet dus ach t werkt
die had ik normaal ook, maar toen raadde iemand nurofen aanquote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ibu van het kruidvat huismerk is net zo goed en veel goedkoperTip, voor de volgende keer
Daar verdienen ze aan. Bayer verdient ook nog omdat ze als enige Aspirine met deze merknaam mogen verkopen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die had ik normaal ook, maar toen raadde iemand nurofen aanmaar goed nu weet ik dus dat het gewoon hetzelfde is
Lie houdt helemaal niet van spinaziequote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef AnneX het volgende:
Wij aten de spinazie ä la Lie ( uit de oven) met een zalmfilet en kruim.aard. + restant butterchicken sauce.
Smullen en het wordt een kort avondje om dood(moe) neer te vallen in het schone bed.
Mooie avond allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |