geen idee wat het "probleem"is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ks-met-ex-pvver.htmlHOE'Aen zijn het allemaal
En toch he, zou ik me behoorlijk genaaid voelen als het je verloofde was die meteen gaat rampetrampen een dag na je verloving.quote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee wat het "probleem"is.
het is toch een ex? dus geen exclusive relatie meer tussen hem/haar.
verloofde/vriend/vriendin... lekker idd na 1 dagquote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En toch he, zou ik me behoorlijk genaaid voelen als het je verloofde was die meteen gaat rampetrampen een dag na je verloving.
Geldt voor m/v trouwens.
Ja, sinds 1 dagquote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee wat het "probleem"is.
het is toch een ex? dus geen exclusive relatie meer tussen hem/haar.
Tell me, tell me!quote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben er al uit wat ik ga maken vanaafmakkelijk en lekker denk ik
Ahquote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah en de auto is al weer klaar! En ze hebben niet gebeld tussendoor, dus geen gekke dingen aangetroffen![]()
dat wel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En toch he, zou ik me behoorlijk genaaid voelen als het je verloofde was die meteen gaat rampetrampen een dag na je verloving.
Geldt voor m/v trouwens.
geschorst, niet ontslagen. Maar als je conflicten wilt moet je dit soort dingen laten gaan, ik snap wel dat ze hier op doorpakken.quote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef z80 het volgende:
[..]
dat wel.
maar om dan meteen iemand buiten de deur te trappen.
wat gaat er dan gebeuren bij vreemdgaan? de kogel?
Heel fijn! Dat zijn van die onnozel hoge onverwachte kostenpostenquote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah en de auto is al weer klaar! En ze hebben niet gebeld tussendoor, dus geen gekke dingen aangetroffen![]()
Dus je weet nog niet zeker of je zwanger bent?quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil t van mij pas officieel maken als t echt zo is. Vorige keer was t ook plots niet meer en de twijfel blijft knagen.
Dubbel testen en echoquote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
Dus je weet nog niet zeker of je zwanger bent?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ook even geen zin in financiële tegenslagen, heb er al genoeg gehad de laatste maanden
nee, jongen of meisje. Geen ideequote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je weet nog niet zeker of je zwanger bent?
Blondje nr 2 meldt zichquote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
maar beste FF als je niet meer wilt vertellen waarom roep je dan toch er iets over?
(ik zal wel te dom voor dat soort dingen zijn)
Blondje no. 3 present.quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
maar beste FF als je niet meer wilt vertellen waarom roep je dan toch er iets over?
tis toch hartstikke duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
Ja. precies, wat loop je dan nog moeilijk te doen over officieel makenquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis toch hartstikke duidelijken heb ondertussen al gepost
Het woordje 'misschien' helpt wellicht?quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
maar goed; ik heb gisteren tegen huidige huurster toegezegd. Vandaag woningbouw laten weten maar nog niet gedaan en beetje stom om weer te roepen IK HEB EEN APPARTEMENT!! En 5 min later 'toch niet, grapje'
Klein vaderlijk adviesje:quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
maar goed; ik heb gisteren tegen huidige huurster toegezegd. Vandaag woningbouw laten weten maar nog niet gedaan en beetje stom om weer te roepen IK HEB EEN APPARTEMENT!! En 5 min later 'toch niet, grapje'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Redden we het om een nieuwe V60 mee te nemen tegen een bijbetaling van een paar honderd euro?quote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er waren geen foutmeldingen en geen andere dingen stuk of zo, netjes weer dus..
meteen ff gevraagd wat de auto nú ongeveer nog waard zou zijn...
Die Volvo's worden toch alleen maar meer waard op den duur?quote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Redden we het om een nieuwe V60 mee te nemen tegen een bijbetaling van een paar honderd euro?
jammer! Ik hoopte altijd dat iemand dit kon beantwoordenquote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zover ben ik nooit gekomen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |