Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
I'm in! gebruik m'n fiets nu veels te weinigquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en makkelijk om er een mountainbike parcour mee te maken
Nee, want als je er niet mag roken, mogen we er ook niet autorijden of BBQ'en ivm luchtvervuilingquote:
Ohohquote:
Electrisch jonguh!quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want als je er niet mag roken, mogen we er ook niet autorijden of BBQ'en ivm luchtvervuiling![]()
ook wel gaafquote:
Dat mag primaquote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want als je er niet mag roken, mogen we er ook niet autorijden of BBQ'en ivm luchtvervuiling![]()
misschien dat dat me overhaalt om toch weer deel te nemen aan youtubequote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Wowowowowow, er is nu een reclame-skip knopje op youtube!
oh wowquote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
dan ga ik niet meequote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ook een kind of mountainbiker ?quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'm in! gebruik m'n fiets nu veels te weinig
en dan, helemaal achteraf op het eiland, een grote kernreactor om de energie op te wekkenquote:
Dat vind ik goed.quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ohoh
He, ik PM jou later vandaag even over 8 mei, vind je dat goed?
Dat is dan wel weer gaafquote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
en dan, helemaal achteraf op het eiland, een grote kernreactor om de energie op te wekken
Dat is wel heul netjes.quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
en dan, helemaal achteraf op het eiland, een grote kernreactor om de energie op te wekken
nee, op het eiland voor de rokersquote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accusquote:
Top, schoner als kolen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
Check mee:quote:
Toppiequote:
Je zit daar heus niet alleen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accus
eerlijke wereld hoor!
jah en terechtquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accus
eerlijke wereld hoor!
dat scheelt dan wel weerquote:
Neuken?quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Drie keer raden wat deze player nu gaat doen
Een eiland kopenquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
pfffquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik koop mijn eigen eiland wel... stellletje zeikerds
Nee, want als energietechnicus bepaal IK waar dat ding gebouwd kán worden, wil het efficiënt en veilig kunnen werkenquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef babybel het volgende:
[..]
dat scheelt dan wel weer![]()
maar dan zitten we met zn tweeen op een eiland met een kernreactor
standaard winkel meukquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nicewelk setje van shimano heb je er onder zitten?
gamen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Jaaa, van m'n ¤4,50 per weekquote:
kijk, dus een schoon eiland met een klein beetje "mist" voor de rokers!quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want als energietechnicus bepaal IK waar dat ding gebouwd kán worden, wil het efficiënt en veilig kunnen werken.
whehe, goed genoeg tochquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
standaard winkel meuk
heb er zelf niet echt veel aan gedaan
quote:
quote:
Nope, ijsje eten met m'nquote:
Als je al toegelaten wordt jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef babybel het volgende:
[..]
pfffeen eiland is open lucht, dan mag ik er vast wel roken, vind je vast wel goed toch
inderdaadquote:
Aahw.quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nope, ijsje eten met m'n, hyperromantisch hè?
Nouja, doeidoei dus!
jaa, dat komt vast wel goed toch?quote:
Nerdsquote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef Solique het volgende:
Zo, ben vandaag wel de uber nerd op werk. Zit gewoon achter een systeem met 4 monitoren.
mag ik er fietsten over het mountainbike terrein ?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef Solique het volgende:
Zo, ben vandaag wel de uber nerd op werk. Zit gewoon achter een systeem met 4 monitoren.
die hoop zand?quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik er fietsten over het mountainbike terrein ?
En andere energievormen leveren waarschijnlijk toch te weinig op...quote:
Vooruit omdat jij het bentquote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef babybel het volgende:
[..]
jaa, dat komt vast wel goed toch?
(niet...?)
quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En andere energievormen leveren waarschijnlijk toch te weinig op...
ik WIST het wel!!!quote:
Ik betaal wel mee, dan kom ik bij jouquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik koop mijn eigen eiland wel... stellletje zeikerds
TE jong!quote:
m'n laptop ondersteund er drie, moet het toch eens proberenquote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef Solique het volgende:
nee wel mooi terreintje met wat uphills, snelle bochten werk, technische stukje.quote:
Mooi man, die symbool politiek in ons eigen kikkerlandjequote:
als jij het aanlegt vind ik het goedquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee wel mooi terreintje met wat uphills, snelle bochten werk, technische stukje.
wel een uitdaging natuurlijk
Ik zou 8 monitoren kunnen aansluiten, dan zou er een steun gemonteerd moeten worden.quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n laptop ondersteund er drie, moet het toch eens proberen
Ik heb een zwak voor jequote:
Jij mag dat welquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik betaal wel mee, dan kom ik bij jou
[..]
TE jong!
wat voor kaarten zitten er in dat ding danquote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou 8 monitoren kunnen aansluiten, dan zou er een steun gemonteerd moeten worden.
BBQ-enquote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
Oe, LL, Marijke, kijk eens naar de verwachting voor zaterdag.
2x Quadro NVS 290 in een HP workstation.quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat voor kaarten zitten er in dat ding dan
zwabber wil wel mee helpenquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef babybel het volgende:
[..]
als jij het aanlegt vind ik het goed
Wat is klijn?quote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zwabber wil wel mee helpen
ik wil dan ook wel een klijn stroompje waar we dan doorheen moeten
karlijn, maar dan met wat letters minderquote:
nice, en inderdaad, ik heb een mobiele quadro fxquote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
2x Quadro NVS 290 in een HP workstation.
Moet zeggen dat het een oude machine is, huidige systemen hebben een quadro fx.
SSSSST!!quote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En morgen ineens 8 graden koeler dan vandaag.
wow, dat wordt een lekker weekendje in weg samen met feMaleDuckquote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
Oe, LL, Marijke, kijk eens naar de verwachting voor zaterdag.
een giga domme typefout op kleinquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zwabber wil wel mee helpen
ik wil dan ook wel een klijn stroompje waar we dan doorheen moeten
quote:
gaat het wel makkelijkerquote:Op maandag 11 april 2011 13:36 schreef JJH het volgende:
Mag ik ook helpen met aanleggen?
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nice, en inderdaad, ik heb een mobiele quadro fx
Ik las te snel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was een reactie op de niagara![]()
die mini bulldozer is geweldig
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"quote:
moeten we even van die vlaggetjes neer zetten dat we weten waar we heen moetenquote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"
Kun je gelijk even langs bij Krusty Burger.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"
hebben we dat pontje ook niet meer nodigquote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mogen de mountainbikers steeds boodschappen gaan doen zeker, even achterop springen zit er ook niet inquote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hebben we dat pontje ook niet meer nodig
Dat doen we niet hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mogen de mountainbikers steeds boodschappen gaan doen zeker, even achterop springen zit er ook niet in
Snelle lassers zijn hier altijd welkom, mits je ook kwaliteit levertquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las te snel.
Later als ik groot ben wil ik een bobcat, gewoon omdat het kan.
iedereen is onderweg naar het KSC Eilandquote:
hmm, ik heb de boot dus gemistquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen is onderweg naar het KSC Eiland
Of aan het werkquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen is onderweg naar het KSC Eiland
er zijn nog wat waterfietsenquote:
geen water auto`s?quote:
he symph!quote:
nog steeds?quote:
haha ja, begrijpelijkquote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb 2 uitzendingen staat deze weekben liever een beetje voorbereid
![]()
en welke stijl ga je draaien ?quote:
okequote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Netjes, als ik het niet vergeet tune ik in.quote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snelle lassers zijn hier altijd welkom, mits je ook kwaliteit levert
90's dance?quote:Op maandag 11 april 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dinsdag is het classic rock en zondagavond ga ik dance draaien
classic rock als in queen enzo ?quote:Op maandag 11 april 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dinsdag is het classic rock en zondagavond ga ik dance draaien
dat zou wel tof zijn!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Whole lotta Rosie (Die tekst.), Highway to hell!
van wie ?quote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een heel lief kaartje gekregenmet een armbandje
ACDC is een foto programmaquote:
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef babybel het volgende:
mompelt iets met tattoo(tje) op schouder met "ac/dc" erop
Suikersnoetjequote:
Ik zit binnen. Administratie te doen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, 23 graden
toch wel handig als je raam van de auto niet meer dichtkan
dadelijk lekker cool met die wind
doe maar gewoon koffiequote:
Nee, nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar gewoon koffie![]()
Mukkie![]()
heb jij ook al een kaartje?
heerlijk!!quote:
Dat weet je natuurlijk maar nooitquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij zal me geen armbandje sturen![]()
dat zou een totaal verkeerde indruk geven denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij zal me geen armbandje sturen![]()
Zou je denken?quote:Op maandag 11 april 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou een totaal verkeerde indruk geven denk ik
he!quote:
Coolquote:
toen ik die van mij kreeg was ie er nog niet in het wit..quote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Cool
Ik zat nog te twijfelen of ik hem in het zwart of wit wilde, maar ik vond het witte verrassend mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
heb ik weer wat gemist vandaag??quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toen ik die van mij kreeg was ie er nog niet in het wit..Die vind ik ook erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kreeg ik gratis bij mijn abonnement, dus de keuze was gauw gemaakt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Netjes, ik houd het maar bij mijn nieuwe BB.quote:
Mijn telefoon was helaas behoorlijk opquote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes, ik houd het maar bij mijn nieuwe BB.
Kan ik hem adopteren denk je?quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is Thijs toch een heerlijk kindPaaswagen kijken en je hebt er geen kind meer aan
Hai allemaal
Ik denk dat de pappa en mamma dat niet goed vindenquote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn telefoon was helaas behoorlijk op
Jammer, want ik heb zelden zo'n fijn toestel gehad
[..]
Kan ik hem adopteren denk je?
hai
Snel, spammen we em volquote:
Mijn eigen toestel (Samsung GT-S5230) bleek een lock te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
flauwquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat de pappa en mamma dat niet goed vinden
Hoe is het meisje
Wil je er eentje zonder lock, maar met krassen?quote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn eigen toestel (Samsung GT-S5230) bleek een lock te hebben.
Dus heb nu tijdelijk de nieuwe BB Curve 9300 in gebruik.
Paaswagen? wat is dat dan?quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is Thijs toch een heerlijk kindPaaswagen kijken en je hebt er geen kind meer aan
Hai allemaal
is wel wat anders, Samsung of BBquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn eigen toestel (Samsung GT-S5230) bleek een lock te hebben.
Dus heb nu tijdelijk de nieuwe BB Curve 9300 in gebruik.
Nah, wacht even todat lock eraf is (wachten op kpn)quote:Op maandag 11 april 2011 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je er eentje zonder lock, maar met krassen?
Kloptquote:
jij welquote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Kan ik hem adopteren denk je?
hai
quote:
Van Carsquote:
Hij is ook te gekrast om te gebruiken hoor, vandaar dat ik nu deze hebquote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Nah, wacht even todat lock eraf is (wachten op kpn)
En vind de BB wel relaxt werken, dus eventueel houd ik deze gelijk.
[..]
Klopt
Thanks! Ik ben er ook ontzettend blij mee!quote:
omg, aangezien ik getrouwd ben met ST, is Thijs mijn stiefzoonquote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij welkomt de mama mee maar dat is geen probleem voor jullie
kruidentuin en kleuren
Joahquote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook wel ok
He, heb je een nieuwe foon?
[..]
Van Cars
quote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
omg, aangezien ik getrouwd ben met ST, is Thijs mijn stiefzoon![]()
![]()
Weet ikquote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah
De mijne was behoorlijk naar de knoppen
Ja, je hebt hem gezien natuurlijkquote:
Jupquote:
Heb ik ook verteld hoe de eerste krassen op het scherm zijn gekomen?quote:
Coolquote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
Oh wat leuuuuk
Bij de kaasboerderij in mijn geboorteplaats kun je voor 1,50 een boterbeestje komen maken
Neequote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik ook verteld hoe de eerste krassen op het scherm zijn gekomen?
Des te meer tijd heb jij om met ST te praten en te knuffelenquote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai allemaal
Mooiquote:
snel en uitgebreidquote:
ik ben ping aan het installeren as we speakquote:
ze is gewoon wat lomp omgegaan met dat dingquote:
16 aprilquote:
Ik had een fantastische ketting met steentjes erin. Een zo'n steentje was eruit gevallen, maar ik kon hem gelukkig terugvinden en deed hem in papiertjes gerold in mijn broekzak. In die zak zat ook mijn telefoon. Het scherpe kantje van dat steentje is dwars door de papiertjes heen gegaan, en heeft fijn de hele dag langs het scherm geschuurdquote:[..]
Nee
Dan kan ik helaas niet...quote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
16 april
[..]
Ik had een fantastische ketting met steentjes erin. Een zo'n steentje was eruit gevallen, maar ik kon hem gelukkig terugvinden en deed hem in papiertjes gerold in mijn broekzak. In die zak zat ook mijn telefoon. Het scherpe kantje van dat steentje is dwars door de papiertjes heen gegaan, en heeft fijn de hele dag langs het scherm geschuurd
ik ook niet, maar de gemeente twittert dit soort dingen (hoe hip!) en mijn oog viel eropquote:
nopequote:Oh dearNiet fijn
Slopie!quote:Op maandag 11 april 2011 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de gemeente twittert dit soort dingen (hoe hip!) en mijn oog viel erop
[..]
nope
Wel des Mucks
Absoluutquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Over telefoons gesproken.... ik kreeg vrijdag bijna een hartaanval
Ik was mijn telefoon kwijt. Ik was gaan sporten, telefoon in me sporttas, maar ik moest tijdens het sporten met spoed naar huis (grote boodschap), dus snel me tas gepakt en me jas eruit gehaald en keihard naar huis gefietst.
na de grote boodschap, wilde ik me moeder bellen, kan ik nergens mijn iPhone vindenIk half hyperventileren
Want ik en mijn iPhone
![]()
Ik terug naar de sportschool, en daar lag hij niet. Mijn ouders kwamen langs, met z'n drietjes het de slaapkamer en woonkamer doorzocht, en de fietsroute nog nagelopen.
Kom ik thuis, zie ik mijn sportschoen liggen en toen opeens![]()
![]()
wist ik het weer.
Ik had hem in mijn sportschoen gelegd, zodat hij niet uit me tas kon vallen
Maar ik dacht dat ik dood gingMijn filmpjes, mijn foto's, mijn telefoonnummers dacht ik
Kusje op je maandanquote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Pffffffffff het is weer pijnlijk maandag
quote:Op maandag 11 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was mijn telefoon kwijt. Ik was gaan sporten, telefoon in me sporttas, maar ik moest tijdens het sporten met spoed naar huis (grote boodschap), dus snel me tas gepakt en me jas eruit gehaald en keihard naar huis gefietst.
na de grote boodschap, wilde ik me moeder bellen, kan ik nergens mijn iPhone vindenIk half hyperventileren
Want ik en mijn iPhone
![]()
Ik terug naar de sportschool, en daar lag hij niet. Mijn ouders kwamen langs, met z'n drietjes het de slaapkamer en woonkamer doorzocht, en de fietsroute nog nagelopen.
![]()
wist ik het weer.
Maar ik dacht dat ik dood gingMijn filmpjes, mijn foto's, mijn telefoonnummers dacht ik
Kijk je wel uit dat je onderweg en bij het sporten niet in paniek raakt, omdat je je iPheno kwijt bentquote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus ik neem vanavond mijn iPhone niet meeVeel te bang dat ik hem kwijtraak
quote:Op maandag 11 april 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je onderweg en bij het sporten niet in paniek raakt, omdat je je iPheno kwijt bent?
So typically you.quote:Op maandag 11 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Want ik en mijn iPhone
![]()
![]()
wist ik het weer.
Ik wil voor alles kaboutertjesquote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
So typically you.
Ik wil administratiekaboutertjes.
quote:
quote:
kom, gaan we op een terrasje zittenquote:
dat is misschien nog wel het beste idee van vandaagquote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank
[..]
[..]
kom, gaan we op een terrasje zitten
Eensch.quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel het beste idee van vandaag
Niet misschienquote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel het beste idee van vandaag
Ik heb nog wel plek op balkonquote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank
[..]
[..]
kom, gaan we op een terrasje zitten
Hier is het nu lekker schoon en opgeruimdquote:
quote:
liefquote:
Dan kom ik wel bij jou zittenquote:Op maandag 11 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het nu lekker schoon en opgeruimd
ja veel plezier en geef siepie een dikke kus van mijquote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik zit ook veel te veel binnen, eerst even wat in huis gedaan, nu adminstratie net af, zometeen met de auto naar zuid, zooi van vorige week inleveren, terug, douchen en omkleden en naar het station toe.
Vanavond Roger Waters!
komt u maarquote:
Die laatste klinkt wel goedquote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
komt u maar
hazelnootcappuccinootje?
Of chocomel?
lekkerquote:
Ik haat boodschappen doen, ik doe het altijd in me pauzequote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Muck het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar ik heb zooooo geen zin
ik heb heeeeeel lang pauze, dus ik moet wel gaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
[..]
Ik haat boodschappen doen, ik doe het altijd in me pauze
De crisis is voorbijquote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo geven ze op je 15e verjaardag ineens allemaal 10 euro ipv 5?
jaartje ouder he?quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
zou geen andere reden weten te verzinnenquote:
Ben je pas 15quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je pas 15
Ik dacht 19 ofzo
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Er is er een jarig hoera, hoera,
dat kun je wel zien, dat is Rocknijntje!!!!!!!!!!!!![]()
RN, gefeliciteerd met je 12de verjaardag (flauw garpje haha)
Al wat gekregen?
nee dat nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohwow, dan heb je vast gedacht dat ik een of andere mongool was
Ga ik doen!quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja veel plezier en geef siepie een dikke kus van mij
Maar Thijs kan niet zonder zijn moederquote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat taart door een ethernetkabel past!
quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Gratis boodschappen kunnen doen bij de JumboIk was de vierde wachtende
quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Niet die taart, de taart van nijn!quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar Thijs kan niet zonder zijn moeder
Doe je goedquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Wie noem je nou een ouwe taartquote:
je bent nu verstandigquote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Gebruiksaanwijzing?quote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat taart door een ethernetkabel past!
PGRquote:
Eigen gemaakte van gisteren en andere van vanmorgenquote:
hier nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
Het koelt ineens flink af hier, buiten. Zon weg en de wind steekt op.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigen gemaakte van gisteren en andere van vanmorgen
maar ook nog BBQ he.... weet nog steeds niet of ik komquote:
metoo, nog 1 teleconferencequote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft het gehad voor vandaag![]()
Die kom ik ook niet denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ook nog BBQ he.... weet nog steeds niet of ik kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |