Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
I'm in! gebruik m'n fiets nu veels te weinigquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en makkelijk om er een mountainbike parcour mee te maken
Nee, want als je er niet mag roken, mogen we er ook niet autorijden of BBQ'en ivm luchtvervuilingquote:
Ohohquote:
Electrisch jonguh!quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want als je er niet mag roken, mogen we er ook niet autorijden of BBQ'en ivm luchtvervuiling![]()
ook wel gaafquote:
Dat mag primaquote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want als je er niet mag roken, mogen we er ook niet autorijden of BBQ'en ivm luchtvervuiling![]()
misschien dat dat me overhaalt om toch weer deel te nemen aan youtubequote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Wowowowowow, er is nu een reclame-skip knopje op youtube!
oh wowquote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
dan ga ik niet meequote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ook een kind of mountainbiker ?quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'm in! gebruik m'n fiets nu veels te weinig
en dan, helemaal achteraf op het eiland, een grote kernreactor om de energie op te wekkenquote:
Dat vind ik goed.quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ohoh
He, ik PM jou later vandaag even over 8 mei, vind je dat goed?
Dat is dan wel weer gaafquote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
en dan, helemaal achteraf op het eiland, een grote kernreactor om de energie op te wekken
Dat is wel heul netjes.quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
en dan, helemaal achteraf op het eiland, een grote kernreactor om de energie op te wekken
nee, op het eiland voor de rokersquote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accusquote:
Top, schoner als kolen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef babybel het volgende:
[..]
Check mee:quote:
Toppiequote:
Je zit daar heus niet alleen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accus
eerlijke wereld hoor!
jah en terechtquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accus
eerlijke wereld hoor!
dat scheelt dan wel weerquote:
Neuken?quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Drie keer raden wat deze player nu gaat doen
Een eiland kopenquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
pfffquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik koop mijn eigen eiland wel... stellletje zeikerds
Nee, want als energietechnicus bepaal IK waar dat ding gebouwd kán worden, wil het efficiënt en veilig kunnen werkenquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef babybel het volgende:
[..]
dat scheelt dan wel weer![]()
maar dan zitten we met zn tweeen op een eiland met een kernreactor
standaard winkel meukquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nicewelk setje van shimano heb je er onder zitten?
gamen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Jaaa, van m'n ¤4,50 per weekquote:
kijk, dus een schoon eiland met een klein beetje "mist" voor de rokers!quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want als energietechnicus bepaal IK waar dat ding gebouwd kán worden, wil het efficiënt en veilig kunnen werken.
whehe, goed genoeg tochquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
standaard winkel meuk
heb er zelf niet echt veel aan gedaan
quote:
quote:
Nope, ijsje eten met m'nquote:
Als je al toegelaten wordt jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef babybel het volgende:
[..]
pfffeen eiland is open lucht, dan mag ik er vast wel roken, vind je vast wel goed toch
inderdaadquote:
Aahw.quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nope, ijsje eten met m'n, hyperromantisch hè?
Nouja, doeidoei dus!
jaa, dat komt vast wel goed toch?quote:
Nerdsquote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef Solique het volgende:
Zo, ben vandaag wel de uber nerd op werk. Zit gewoon achter een systeem met 4 monitoren.
mag ik er fietsten over het mountainbike terrein ?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef Solique het volgende:
Zo, ben vandaag wel de uber nerd op werk. Zit gewoon achter een systeem met 4 monitoren.
die hoop zand?quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik er fietsten over het mountainbike terrein ?
En andere energievormen leveren waarschijnlijk toch te weinig op...quote:
Vooruit omdat jij het bentquote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef babybel het volgende:
[..]
jaa, dat komt vast wel goed toch?
(niet...?)
quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En andere energievormen leveren waarschijnlijk toch te weinig op...
ik WIST het wel!!!quote:
Ik betaal wel mee, dan kom ik bij jouquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik koop mijn eigen eiland wel... stellletje zeikerds
TE jong!quote:
m'n laptop ondersteund er drie, moet het toch eens proberenquote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef Solique het volgende:
nee wel mooi terreintje met wat uphills, snelle bochten werk, technische stukje.quote:
Mooi man, die symbool politiek in ons eigen kikkerlandjequote:
als jij het aanlegt vind ik het goedquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee wel mooi terreintje met wat uphills, snelle bochten werk, technische stukje.
wel een uitdaging natuurlijk
Ik zou 8 monitoren kunnen aansluiten, dan zou er een steun gemonteerd moeten worden.quote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n laptop ondersteund er drie, moet het toch eens proberen
Ik heb een zwak voor jequote:
Jij mag dat welquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik betaal wel mee, dan kom ik bij jou
[..]
TE jong!
wat voor kaarten zitten er in dat ding danquote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou 8 monitoren kunnen aansluiten, dan zou er een steun gemonteerd moeten worden.
BBQ-enquote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
Oe, LL, Marijke, kijk eens naar de verwachting voor zaterdag.
2x Quadro NVS 290 in een HP workstation.quote:Op maandag 11 april 2011 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat voor kaarten zitten er in dat ding dan
zwabber wil wel mee helpenquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef babybel het volgende:
[..]
als jij het aanlegt vind ik het goed
Wat is klijn?quote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zwabber wil wel mee helpen
ik wil dan ook wel een klijn stroompje waar we dan doorheen moeten
karlijn, maar dan met wat letters minderquote:
nice, en inderdaad, ik heb een mobiele quadro fxquote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
2x Quadro NVS 290 in een HP workstation.
Moet zeggen dat het een oude machine is, huidige systemen hebben een quadro fx.
SSSSST!!quote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En morgen ineens 8 graden koeler dan vandaag.
wow, dat wordt een lekker weekendje in weg samen met feMaleDuckquote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
Oe, LL, Marijke, kijk eens naar de verwachting voor zaterdag.
een giga domme typefout op kleinquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zwabber wil wel mee helpen
ik wil dan ook wel een klijn stroompje waar we dan doorheen moeten
quote:
gaat het wel makkelijkerquote:Op maandag 11 april 2011 13:36 schreef JJH het volgende:
Mag ik ook helpen met aanleggen?
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nice, en inderdaad, ik heb een mobiele quadro fx
Ik las te snel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was een reactie op de niagara![]()
die mini bulldozer is geweldig
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"quote:
moeten we even van die vlaggetjes neer zetten dat we weten waar we heen moetenquote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"
Kun je gelijk even langs bij Krusty Burger.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"
hebben we dat pontje ook niet meer nodigquote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mogen de mountainbikers steeds boodschappen gaan doen zeker, even achterop springen zit er ook niet inquote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hebben we dat pontje ook niet meer nodig
Dat doen we niet hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mogen de mountainbikers steeds boodschappen gaan doen zeker, even achterop springen zit er ook niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |