Neequote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, en ijsblokjes.
Ik dacht trouwens dat je laatst een roze blender had gekocht?
Dan is het een milkshake, geen smoothiequote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er ook iets van slagroomijs doorheen doen
Dat heb ik met bier.quote:Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou echt zo vreselijk veel van de hema
Het is wel allemaal kwaliteitsloze muik die ze er hebben maar ik beken, ik koop er ook wel eens watquote:Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou echt zo vreselijk veel van de hema
Het zou misschien ook schelen als het bier niet om half vijf des middag's al op was vriend Q.quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding op je neus waardoor je minder wazig ziet!
Welke sterkte?quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding op je neus waardoor je minder wazig ziet!
Ze hebben erg goeie spaarlampen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wel allemaal kwaliteitsloze muik die ze er hebben maar ik beken, ik koop er ook wel eens wat
Ongetwijfeld de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze hebben erg goeie spaarlampen.
ik had er een ja! maar hij is dood gegaanquote:
Leugens! Geloof het niet!quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou misschien ook schelen als het bier niet om half vijf des middag's al op was vriend Q.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |