Poezies!quote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/04/11/kat-geeft-dolfijn-kopjes/
Het valt ook niet onder de zeg maar nieuwsafdeling van de website van nrc maar de achtergrond/entertainment/collum/beste van het web afdelingquote:
Dan nogquote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het valt ook niet onder de zeg maar nieuwsafdeling van de website van nrc maar de achtergrond/entertainment/collum/beste van het web afdeling
?quote:
Kun je beter hebben dat Microsoft alles over je weet, inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve dat Google dan echt alles over je weet.
Je kunt beter onder een steen gaan leven.quote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je beter hebben dat Microsoft alles over je weet, inderdaad.
Mac.quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam net langs de Mac en had echt zo'n zin in die appelpeermilkshake, maar ik had m'n handen gelukkig vol
Hoe vaak typ jij Applequote:Op maandag 11 april 2011 17:48 schreef Tegan het volgende:
Altijd als ik Apple typ typ ik eerst per ongeluk appel. En dat gewoon altijd.
Hmmm, appels.quote:Op maandag 11 april 2011 17:48 schreef Tegan het volgende:
Altijd als ik Apple typ typ ik eerst per ongeluk appel. En dat gewoon altijd.
Ja godver, heb ik mijn raamloze huis net ingeruild voor één met uitzicht en 100Mbit internetquote:Op maandag 11 april 2011 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kunt beter onder een steen gaan leven.
Geen blenderquote:Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef Tegan het volgende:
Maak een smoothie CL. Yoghurt, sinasappelsap en fruit naar keuze.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je geen staafmixer met pureer-ding?
Neequote:Op maandag 11 april 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, en ijsblokjes.
Ik dacht trouwens dat je laatst een roze blender had gekocht?
Dan is het een milkshake, geen smoothiequote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er ook iets van slagroomijs doorheen doen
Dat heb ik met bier.quote:Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou echt zo vreselijk veel van de hema
Het is wel allemaal kwaliteitsloze muik die ze er hebben maar ik beken, ik koop er ook wel eens watquote:Op maandag 11 april 2011 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou echt zo vreselijk veel van de hema
Het zou misschien ook schelen als het bier niet om half vijf des middag's al op was vriend Q.quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding op je neus waardoor je minder wazig ziet!
Welke sterkte?quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding op je neus waardoor je minder wazig ziet!
Ze hebben erg goeie spaarlampen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wel allemaal kwaliteitsloze muik die ze er hebben maar ik beken, ik koop er ook wel eens wat
Ongetwijfeld de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze hebben erg goeie spaarlampen.
ik had er een ja! maar hij is dood gegaanquote:
Leugens! Geloof het niet!quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou misschien ook schelen als het bier niet om half vijf des middag's al op was vriend Q.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |