Als ze niet het lef hebben het nog eens te proberen, kan het in opslag gaan of per opbod aan "fans" verkocht worden....quote:Op maandag 11 april 2011 10:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie wilde die ronde witte bankjes kopen?
Vrees dat je effe moet sparen
http://www.extremisshop.nl/kosmos/loungeset-p42
13.822,00 voor zo`n bank , en dan bij die wilde apen , nou dan had ik er toch liever ikea troep neergezet hoor..quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
Dus toch niet allemaal IKEA troep in dat huis
Terug naar de sponsoren die het als showroommodel verkopenquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als ze niet het lef hebben het nog eens te proberen, kan het in opslag gaan of per opbod aan "fans" verkocht worden....
In de voortuin van mamajo dusquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Terug naar de sponsoren die het als showroommodel verkopen
quote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben een topper dat ik het volhou om te kijken.
Eindelijk erkenning hier..
maaar wel in de aanbiedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het sperma en de kwijl M&M er gratis bijquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Terug naar de sponsoren die het als showroommodel verkopen
zeker weten, dat bedrijf is "partner / sponsor" van secret story.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Blackprinces het volgende:
Flip wil geloof ik praten, maar Jo die de zon aan het aanbidden is zegt ik moet me concentreren.
Flip druipt af...
goed gevondenquote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
zeker weten, dat bedrijf is "partner / sponsor" van secret story.
http://www.secretstory.nl/algemeen/partners (MamaJo staat er niet tussen btw : )
ciaooquote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ga maar eens aan mijn ontbijt beginnen, later!
als ze dan ook eens lief doet, zou dat ook enorm schelen!quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef suksan het volgende:
joanna voelt aan dat ze genomineerd gaat worden... ze gaat er steeds meer voor doen om in beeld te komen als dat al zou kunnen
Nou ze heeft nu ook weer een privé stream.quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef suksan het volgende:
joanna voelt aan dat ze genomineerd gaat worden... ze gaat er steeds meer voor doen om in beeld te komen als dat al zou kunnen
ja wel.. het kan altijd meer... alle 4 de streamsquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ze heeft nu ook weer een privé stream.
Meer in beeld kan niet meer eigenlijk
gaat zo opvallen als ze de andere bewoners gaan negeren...quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef suksan het volgende:
[..]
ja wel.. het kan altijd meer... alle 4 de streams
ik zie bij haar toch liever striemen dan.......quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef suksan het volgende:
[..]
ja wel.. het kan altijd meer... alle 4 de streams
Neh, denk het niet, die zijn een beetje naar elkaar toe gegroeid omdat ze in één team zitten. En hopelijk Sjer het gezeik van Mo en Lau ook niet leuk meer vind, net als de rest van NLquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef suksan het volgende:
en sharon heeft het ook door.. dat joan meer in beeld is.. dus is ze veel bij haar in de buurt te zoeken..... volgens mij is sharon ook wel een copy cat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |