Ik hoor het wel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeeland is dichtbij
Maar volgens mij heb ik dat weekend al wat
Hey Symquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik koffie drinken en roken verdorie
quote:Op maandag 11 april 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk stroom aanSuffie
Nee helemaal geen beeld
Nou, mop, het ligt niet aan jou dat er nu weinig mensen komen, dat zijn omstandigheden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.
Iedereen vind het leuk maar als het erop aan komt er bijna niemand.
En ja dan hoeft het van mij ook niet meer.
Zo denk ik er althans nu over.
Maar ik zie het later wel weer.
Mijn vader zal hier ook niet blij mee zijn.
ja sorry man.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.
Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent. Maar soms zijn er nu eenmaal dingen die toch echt voor gaan. Wie komen er nu nog, dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in 2strijd of ik mijn verjaardag zal vieren of niet, en heb daarom gezegd dat ik niet kom. Verder vind ik het een enorm leuk ideequote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles sowieso, en van jou en trev weet ik het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent. Maar soms zijn er nu eenmaal dingen die toch echt voor gaan. Wie komen er nu nog, dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke
Met mij alles goed, vannacht minder geslapen maar ok.
Vandaag laatste dag op de vestiging in a'dam zuid. Mag naar a'dam zuid-oost vanaf morgen.
Ahaquote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmmm..JA!
[..]
Nee joh![]()
Ik bedoelde meer dat hij nu zelf een schone broek (luier) moest
Ik snap dat je er niet blij mee bent, maar ik hoop dat je snapt dat het nu even niet anders kanquote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja een chaos is hetquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik koffie drinken en roken verdorie
Zelfde project, zelfde werk.quote:
Kan ook positief uitpakken?quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfde project, zelfde werk.
Maar dit gebouw moet leeg en nieuw gebouw heeft minder werkplekken dan mensen![]()
Dus ik ben de pineut en mag naar een ander gebouw verhuizen.
Ik weet het ook nog niet. Maar als het zo'n kleine groep is, dan is het zonde van alle tijd en moeite van jou en je vader, dus dan is een andere datum waarop meer mensen kunnen, misschien wel een beter idee. Soms is het gewoon lastig plannen om een grote groep bij elkaar te krijgen op een bepaalde datum, door omstandigheden die buiten je eigen macht liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles sowieso, en van jou en trev weet ik het niet.
Dus grote kans dat het niet doorgaat.
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet maar nooit he
Maar wel ok is me voor met de volgende optie
was gebeurdquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Ik ga even in een hoekje zitten janken
dan is de monitor kapotquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
kutquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
KATSJING 275 euro woesj
wat is er zo duur??quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Dan kunnen het de videokaartdrivers zijn. Heb ik ook eens gehad. Drivers opnieuw geïnstalleerd en het probleem was weg.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:
Keuring van de auto?quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
De lambda sonde dacht ik..quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keuring van de auto?
Wat is er zo duur?
Misschien kan ik je helpen![]()
(Man is automonteur geweest)
dan is het scherm van je laptop stukquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KATSJING 275 euro woesj
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keuring van de auto?
Wat is er zo duur?
Misschien kan ik je helpen![]()
(Man is automonteur geweest)
kloptquote:
ja en kan ik dat nog repareren?quote:Op maandag 11 april 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het scherm van je laptop stuk
meestal wordt dat vervangen...quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en kan ik dat nog repareren?
Ow een zafira, die heb ik ookquote:
Meneer taart had deze:quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Auto hier is t/m woensdag ook naar de garage.
Hopelijk een leuke leenauto
Ik denk alleen wel dat ze nu bij de garage zijn, dus dat ze het ook snel (moeten) laten doen...quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow een zafira, die heb ik ook
(zal het eens navragen bij mijn man)
Zoeen zullen we niet krijgenquote:Op maandag 11 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart had deze:
[ afbeelding ]
ow dat is jammerquote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ze nu bij de garage zijn, dus dat ze het ook snel (moeten) laten doen...
Heeft ze een gangbare laptop? En een handig vriendje?quote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zeker zo duur, dat ze het beste een nieuwe laptop kan kopen?
Ze heeft mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ze een gangbare laptop? En een handig vriendje?Kijk dan op MP of Ebay voor een beeldscherm, die zijn vaak voor een prikkie te koop
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heeft me gebeld en getroostHoe lief is dat dan
En de auto is inmiddels al gemaakt...
Ehm, met een beetje priegelen en technisch inzicht enzo welquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heeft me gebeld en getroostHoe lief is dat dan
En de auto is inmiddels al gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |