Ja, bij mij gaat het ABS-waarschuwingslampje wel eens spontaan branden. Na zeker drie keer bij de garage te zijn geweest, waarbij niets werd gevonden, negeer ik dat lampje nu gewoon als hij brandt. Meestal is dat de volgende keer dat ik ga rijden dan toch wel weer weg.quote:Op maandag 11 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kun je er pech mee hebben, ik weet er alles vanOok al ziet een wagen er nog zo goed uit (ook motorisch), helaas kun je inderdaad niet zien of er toch gebreken zijn
Maar zoals ik al zei, soms gaat zo'n lampje van de boardcomputer zomaar branden...
mijn schoonouders hadden zo een ding, nieuw gekocht en echt alles wat stuk kon gaan ging ook stuk.quote:Op maandag 11 april 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of we niet zo'n ongeluks auto hebben gekocht![]()
J. heeft de hele nacht wakker gelegen over wat wijsheid is, auto inruilen? auto verkopen, kleinere zuinige auto kopen maar dan heb je ook geen zekerheid over toekomstige problemen
De auto heeft sinds we hem hebben al aardig wat centen gekost en dat terwijl die auto gvd al niet goedkoop was ....
Uhuquote:
Ja precies, bij Symph gaat er ook wel eens spontaan een lampje brandenquote:Op maandag 11 april 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, bij mij gaat het ABS-waarschuwingslampje wel eens spontaan branden. Na zeker drie keer bij de garage te zijn geweest, waarbij niets werd gevonden, negeer ik dat lampje nu gewoon als hij brandt. Meestal is dat de volgende keer dat ik ga rijden dan toch wel weer weg.
Dat is volgens mij een controle of het lampje het wel doet! En anders dan toch!quote:Op maandag 11 april 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, bij mij gaat het ABS-waarschuwingslampje wel eens spontaan branden. Na zeker drie keer bij de garage te zijn geweest, waarbij niets werd gevonden, negeer ik dat lampje nu gewoon als hij brandt. Meestal is dat de volgende keer dat ik ga rijden dan toch wel weer weg.
zit in je uitlaat.quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
kapotte lambda sondegeen idee wat het is
Ah, dat verklaard dan misschien meteen die stank waar jullie het over haddenquote:Op maandag 11 april 2011 08:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit in je uitlaat.
is van de katalysator en die zijn verrekte prijzig
LLquote:
Ik ken lambda alleen van Half-Life, ben ik nu game-verslaafd?quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
All Securquote:
jep 200 euro... en J gaat natuurlijk wel even vragen of dit niet met de rekening van afgelopen donderdag kunnen verrekenenquote:Op maandag 11 april 2011 08:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit in je uitlaat.
is van de katalysator en die zijn verrekte prijzig
quote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken lambda alleen van Half-Life, ben ik nu game-verslaafd?
hai lieverdquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard dan misschien meteen die stank waar jullie het over haddenMisschien eens zoeken op een sloop oid?
Leuk allemaal. Alsof het niets is en dat voor een paar bomen (catalysator was toch voor schonere lucht of zo?). Ik heb geen verstand van auto'squote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All Secur
[..]
jep 200 euro... en J gaat natuurlijk wel even vragen of dit niet met de rekening van afgelopen donderdag kunnen verrekenen
dus 200 euro....
daar had ST ook al last van....quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Jupquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je eens vragen of ze evt een pechhulp dekking kennen... Die is vaak goedkoper dan de ANWB, dus dan voel je je misschien ook iets zekerder zeg maar, want als er iets gebeurd komt er hulpquote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All Secur
[..]
jep 200 euro... en J gaat natuurlijk wel even vragen of dit niet met de rekening van afgelopen donderdag kunnen verrekenen
dus 200 euro....
Nee, die sloot haar autosleutel toch binnen?quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar had ST ook al last van....
dure hobby
Was je alquote:Op maandag 11 april 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben ook Opel Assistance wat je krijgt als je je auto laat keuren bij de opel dealer en grote beurt laat doenquote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
[..]
Moet je eens vragen of ze evt een pechhulp dekking kennen... Die is vaak goedkoper dan de ANWB, dus dan voel je je misschien ook iets zekerder zeg maar, want als er iets gebeurd komt er hulp![]()
Hai lieverdquote:
Het scheelt ook enorm in de stankquote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk allemaal. Alsof het niets is en dat voor een paar bomen (catalysator was toch voor schonere lucht of zo?). Ik heb geen verstand van auto's
Dat is met de andere autoquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die sloot haar autosleutel toch binnen?
Oooooohquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben ook Opel Assistence wat je krijgt als je je auto laat keuren bij de opel dealer en grote beurt laat doen
Achteruit rijden en stank... dat ken ik sinds zaterdag ookquote:Op maandag 11 april 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
[..]
Het scheelt ook enorm in de stankMijn Lada had dat ding niet en als je dan achteruit inparkeert voor de deur van iemand, dan ruikt dat heeeeeeeeeeeeeeel lekker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |