nee neequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 16:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens. Ik zit te twijfelen eh? Zal ik gewoon op deze account blijven posten of zal ik gewoon maleduck aanhouden?
quote:
Hebben jullie er serieus 8 topics op een zonnige dag doorgegooid? Damn, ik dacht dat ik geen leven hadquote:
ik had het wel maar......quote:Op maandag 11 april 2011 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben jullie er serieus 8 topics op een zonnige dag doorgegooid? Damn, ik dacht dat ik geen leven had
Ik moet even wachten op een kerel die de magnetron gaat fixxen (hoop ik dan) en daarna vlucht ik de stad in.quote:Op maandag 11 april 2011 07:56 schreef Pien85 het volgende:
Tering wat ben ik blij dat ik maar een half dagje hoef te werken vandaag
9 tot 13 en dan in de tuin zittenquote:Op maandag 11 april 2011 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet even wachten op een kerel die de magnetron gaat fixxen (hoop ik dan) en daarna vlucht ik de stad in.
jaloers isquote:
Werk maar 3,5 dagen per weerquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 08:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Werk maar 3,5 dagen per weerEn eigenlijk maar 3, want op de dinsdag heb ik 's middags school
jaloers worden van schoolquote:
ehm, lees nog is goed ipv alleen schoolquote:
Dat dusquote:
Marijkjequote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nijner, nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
had ik wel gelezen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, lees nog is goed ipv alleen school
Hoiquote:Op maandag 11 april 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nijner, nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
Goedemorgen Wokjequote:
quote:
ik ben het volledig is met jouw sigquote:Op maandag 11 april 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Wokje![]()
Zie mijn sig
![]()
[..]
He, heb je al cadeautjes gehad?
Nog niet, ik zal zo mijn bed eens uit gaan...quote:Op maandag 11 april 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, heb je al cadeautjes gehad?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |