quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Niki.P het volgende:
ze staan al 9 uur denk dat ze er ook nog wel 30 achter plakken maar ik ga lekker slapen!!
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Niki.P het volgende:
ze staan al 9 uur denk dat ze er ook nog wel 30 achter plakken maar ik ga lekker slapen!!
![]()
Nottequote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Niki.P het volgende:
![]()
ze wil de hele macht wakker blijven hoorquote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Waarom ligt Laura naast Gerard&Karim zonder iets te doen?
om karim en geer te steunen, indien ze dat nodig hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Omdat ze aangeboren lui is.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Ze praat af en toe met ze om ze wakker te houden net als Sharon... De andere 4 slapen voor om dit later over te nemen ....?quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Je UI is nog steeds prachtigquote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
denk dat ze daardoor mooi op gelijke hoogte staan voor de cameraquote:Op maandag 11 april 2011 00:43 schreef willllll het volgende:
waarom staat gerard op een hoger blok dan karim, gaan ze ervan uit dat gerard wint??
Mo?? ja, die eet altijd onguur!quote:Op maandag 11 april 2011 00:44 schreef Day het volgende:
Wat loopt dat mens toch vreselijk vies te vreten!
Zodat ze op de zelfde ooghoogte staan of zo... Hij heeft wel een kleiner vlak om op te staanquote:Op maandag 11 april 2011 00:43 schreef willllll het volgende:
waarom staat gerard op een hoger blok dan karim, gaan ze ervan uit dat gerard wint??
ja dat is waarquote:Op maandag 11 april 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
denk dat ze daardoor mooi op gelijke hoogte staan voor de camera
Ja!! Mijn cap mislukte helaas.quote:Op maandag 11 april 2011 00:44 schreef Day het volgende:
Wat loopt dat mens toch vreselijk vies te vreten!
quote:Op maandag 11 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:
Laurtegen karim .... Ik kan je ook nog wel een handmassage geven
We zijn wel wat gewend hierquote:Op maandag 11 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:
Laurtegen karim .... Ik kan je ook nog wel een handmassage geven
helaas coos, niet zoooooooo erg hoorquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:47 schreef bull1966 het volgende:
opzich is dat een voordeel .
die tong van flip zorgt dat JoJo d'r bek houdt
quote:Op maandag 11 april 2011 00:48 schreef bull1966 het volgende:
maar ik ben d'r vantussen.
morgen vroege dienst.
Truste straks allen
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:48 schreef bull1966 het volgende:
morgen vroege dienst.
Truste straks allen
quote:Op maandag 11 april 2011 00:48 schreef bull1966 het volgende:
morgen vroege dienst.
Truste straks allen
Misschien moet je toch een nieuwe nick nemen, ik zie ineens de tong van der bulletje tegen Jo aanquote:Op maandag 11 april 2011 00:47 schreef bull1966 het volgende:
opzich is dat een voordeel .
die tong van flip zorgt dat JoJo d'r bek houdt
Vrouwen van tegenwoordig,, doen het voor minder ... schijnt..quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen van tegenwoordig,, doen het voor minder ... schijnt..
ik heb nog een overjarig dozijn breezers staan hier in de kelder
Kan je geen sletjes meer vinden dan?quote:Op maandag 11 april 2011 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb nog een overjarig dozijn breezers staan hier in de kelder
Jawel maar de breezers zijn overjarig ....quote:
Mo is uitsluitend met zichzelf bezigquote:Op maandag 11 april 2011 00:52 schreef willllll het volgende:
lijkt toch nergens meer op wat die anderen doen stimuleer je teamleden aub
En Laura gaapt... als ze niet slaaptquote:Op maandag 11 april 2011 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Mo is uitsluitend met zichzelf bezig
Jo is uitsluitend met zichzelf bezig
Flip is alleen met Jo bezig
Maik weet effe niet waar hij is
Sharon doet haar best.
quote:Op maandag 11 april 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Laura gaapt... als ze niet slaapt
O ja, ik was Lau vergeten.quote:Op maandag 11 april 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Laura gaapt... als ze niet slaapt
De afscheiding van Mo??quote:Op maandag 11 april 2011 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Buenas noches
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is wit
truste Stabilityquote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef Stability het volgende:
ik ga ook slapen....ik zie ik zie wat jij niet ziet..................kleuterspelletje van laura weer
trusten allemaal
was van sharonquote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef Stability het volgende:
ik ga ook slapen....ik zie ik zie wat jij niet ziet..................kleuterspelletje van laura weer
trusten allemaal
quote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef Stability het volgende:
trusten allemaal
ciao stab!quote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef Stability het volgende:
trusten allemaal
quote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef Stability het volgende:
trusten allemaal
Is toch een goor wijf Moot!!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonanotte a tutti. Anch'io devo andare. Ci vediamo
Welterusten allemaal, ook ik moet gaan, tot ziens
sonno domani piacevole e presto!!quote:Op maandag 11 april 2011 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonanotte a tutti. Anch'io devo andare. Ci vediamo
Welterusten allemaal, ook ik moet gaan, tot ziens
mijn zege heb jequote:Op maandag 11 april 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mag ik me afvragen waarom Karim en Gerard daar staan?
ze hebben een missie gehad wie het langste kan staan op die paal ze staan er nu al een uur of 8/9quote:Op maandag 11 april 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mag ik me afvragen waarom Karim en Gerard daar staan?
+ Lauraquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Sharon is echt de enige die begaan is met de strijders!
Sharon blijft daar voor Geer en Laura voor Karim, als ze iets nodig hebben worden de anderen geroepen, Karim krijgt om de 2 uur een massage van Mo, Laura en Flip, Geer wil dat niet. Geer heeft oordoppen in tegen de herrie want hij wil rust, vandaar dat de anderen ook ver uit de buurt liggen, dat doen ze omdat Gerard helemaal gek wordt van al dat geklep om hem heenquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef willllll het volgende:
lijkt och nergens meer op, die 2 doen hun best en de rest slaapt of gaapt
Liggende ondersteuningquote:
ok maar dat stimuleert toch nu niet om te blijven staan je ziet dat ze zich vervelenquote:Op maandag 11 april 2011 01:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharon blijft daar voor Geer en Laura voor Karim, als ze iets nodig hebben worden de anderen geroepen, Karim krijgt om de 2 uur een massage van Mo, Laura en Flip, Geer wil dat niet. Geer heeft oordoppen in tegen de herrie want hij wil rust, vandaar dat de anderen ook ver uit de buurt liggen, dat doen ze omdat Gerard helemaal gek wordt van al dat geklep om hem heen
Gerard vindt het fijn als het rustig is en Karim maakt het niks uit. Vanmiddag zat iedereen er omheen te kletsen en dat was teveel onrust voor Geer, vandaar dat ze ver weg zijn gaan liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 01:11 schreef willllll het volgende:
[..]
ok maar dat stimuleert toch nu niet om te blijven staan je ziet dat ze zich vervelen
gaat wel lukken, als ie het te druk vindt gaat ie gewoon met zijn rug naar Karim staan die toch wel staat te springenquote:
nog niet bekendquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:19 schreef Coos het volgende:
Volgens mij is Maik overleden![]()
[ afbeelding ]
En niemand heeft dat door!!!!
Het zou me niet verbazenquote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef Prospera het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Jo Phil pleast?
En andersom.quote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef Prospera het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Jo Phil pleast?
quote:Op maandag 11 april 2011 01:19 schreef Coos het volgende:
Volgens mij is Maik overleden![]()
[ afbeelding ]
En niemand heeft dat door!!!!
Op deze manier gaat de grote boodschap de doorslag geven...quote:Op maandag 11 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
De heren eten en drinken wel veel, zeker Karim.
zo denk ik ook al de hele tijd, ze moeten er samen op het zelfde moment afspringen, de rest doet niks dus waarom zouden ze nog blijven staanquote:Op maandag 11 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
En waarom treedt de stem niet op tegen de bij elkaar slapende stelletjes?
Het is echt een slappe klootzak!
Wel juist, en dat Jo de emmer op moet houden!quote:Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat niet in de emmer gaat.
ja respectquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Op deze manier gaat de grote boodschap de doorslag geven...
Ik mag toch hopen dat dat niet in de emmer gaat.
ik vind het netjes en nog vrolijk ook nogquote:
is niet verplicht.........maar of de stelletjes doet doen ?quote:Op maandag 11 april 2011 01:33 schreef willllll het volgende:
is het zo dat iemand laura en sharon moet aflossen??
wordt toch een failquote:Op maandag 11 april 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
Karim is subtiel aan het proberen Laura langer dan 4 uur per 24 uur verticaal te houden.
super die 2quote:Op maandag 11 april 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het netjes en nog vrolijk ook nog
quote:Op maandag 11 april 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
Karim is subtiel aan het proberen Laura langer dan 4 uur per 24 uur verticaal te houden.
ciao coos!quote:
Gaan we nu allemaal van die irritante animated gifs posten?quote:
ik mag hopen van welquote:Op maandag 11 april 2011 01:41 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal van die irritante animated gifs posten?
quote:Op maandag 11 april 2011 01:41 schreef boekenplank het volgende:
[..]
hoe meer hoe beterquote:Op maandag 11 april 2011 01:41 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee ze was al ruim een kwartier aan het vertellen wat ze allemaal in de KvdW met 'de stem' had besproken.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee ze was al ruim een kwartier aan het vertellen wat ze allemaal in de KvdW met 'de stem' had besproken.
Verstandig jongen!quote:Op maandag 11 april 2011 01:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik luister naar gerard en karim
Het Washington Needle Vocal Jazz Concertquote:Op maandag 11 april 2011 01:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik luister naar gerard en karim
quote:Op maandag 11 april 2011 01:59 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Het Washington Needle Vocal Jazz Concert
quote:Op maandag 11 april 2011 02:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Ja ik blijf staan, al fikt de boel hier af, ik ga hier niet weg!"
GERARD
Bosbrand, vrezen zequote:Op maandag 11 april 2011 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
De boel staat dalijk in de hens
Einde SST
Ja, dat vrees ik ook.quote:
Dan kan je tenminste slapen met SLquote:Op maandag 11 april 2011 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als er nu iets spectaculairs komt en ze nu gaan streamlocken kijk ik niet meer.
quote:Op maandag 11 april 2011 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als er nu iets spectaculairs komt en ze nu gaan streamlocken kijk ik niet meer.
Ik sla haar dalijk met flinke energie op d'r oorlellen.quote:Op maandag 11 april 2011 02:17 schreef Vultarian het volgende:
Jo: we slaan allemaal energie op in onze oorlellen, is echt waar!
waar heb ik dat gezegt ?quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 02:31 schreef willllll het volgende:
diegenen die het verdienen om de finale te halen zijn echt karim en gerard
quote:Op maandag 11 april 2011 02:31 schreef willllll het volgende:
diegenen die het verdienen om de finale te halen zijn echt karim en gerard en sharon
Wat een onzin... deze soap duurt iets van 3 maanden.quote:Op maandag 11 april 2011 02:31 schreef willllll het volgende:
en Joanna, al was het maar omdat ze in haar eentje al die weken heel Fok aan de pc gekluisterd heeftquote:Op maandag 11 april 2011 02:31 schreef willllll het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 02:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Joanna, al was het maar omdat ze in haar eentje al die weken heel Fok aan de pc gekluisterd heeft![]()
Okay ik ben omquote:Op maandag 11 april 2011 02:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Joanna, al was het maar omdat ze in haar eentje al die weken heel Fok aan de pc gekluisterd heeft![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 02:40 schreef Flow3r het volgende:
Mo denkt dat de leden van het Fokforum zijn aanbeland![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 11 april 2011 02:41 schreef willllll het volgende:
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii welterusten
quote:Op maandag 11 april 2011 02:41 schreef willllll het volgende:
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii welterusten
quote:Op maandag 11 april 2011 02:41 schreef wildstar het volgende:
G
E
R
A
R
D
![]()
K
A
R
I
M
![]()
S
H
A
R
N
J
O
A
N
N
A
![]()
Markvanrinsumquote:Op maandag 11 april 2011 02:44 schreef markvanrinsum het volgende:
mokum20
wildstar
flow3r
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze bouwen waarschijnlijk de hele uitzending om de kus heenquote:Op maandag 11 april 2011 03:05 schreef wildstar het volgende:
Lauwra...de gene die dit moet knippen en plakken heeft een hoop werk om dit op tv te laten zien.
Nou Lauwra maak je geen zorgen hoor NEP5 kan dit heel goed, want kindje van god staat niet op een blok.
ik denk het ookquote:Op maandag 11 april 2011 03:07 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ze bouwen waarschijnlijk de hele uitzending om de kus heen
Respect dat ze blijft doorgaan met Geer en Karim te ondersteunenquote:Op maandag 11 april 2011 03:07 schreef wildstar het volgende:
Lauwra...ik ben echt trots op jullie hoor.Ik heb vannacht een heleboel afgewassen.
ja wel.......maar Geer en Karim doen het erom om Lauwra ff te jennenquote:Op maandag 11 april 2011 03:10 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Respect dat ze blijft doorgaan met Geer en Karim te ondersteunen
ook ja, maarjah zo zijn zequote:Op maandag 11 april 2011 03:12 schreef wildstar het volgende:
[..]
ja wel.......maar Geer en Karim doen het erom om Lauwra ff te jennen![]()
Nee die ligt achter BAAS Geerquote:Op maandag 11 april 2011 03:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ook ja, maarjah zo zijn ze![]()
is dat sharon die daar naast jo ligt?
Ja die durft natuurlijk niet te bewegen..............stel je voor dat ze er wat van gaan denkenquote:
ja, een beetje schijnheilig komt ie wel overquote:Op maandag 11 april 2011 03:16 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja die durft natuurlijk niet te bewegen..............stel je voor dat ze er wat van gaan denken![]()
een beetjequote:Op maandag 11 april 2011 03:17 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja, een beetje schijnheilig komt ie wel over
wat een stel héquote:Op maandag 11 april 2011 03:22 schreef afca_oc het volgende:
Dat zeiken in die emmer blijft echt geniaal
ja, ze maken er echt overal lol en plezier vanquote:
die dragen dat hele programmaquote:Op maandag 11 april 2011 03:26 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja, ze maken er echt overal lol en plezier van![]()
houdt het nog leuk om naar te kijken om dit tijdstip
Inderdaad :-)quote:Op maandag 11 april 2011 03:22 schreef afca_oc het volgende:
Dat zeiken in die emmer blijft echt geniaal
mooie capsquote:Op maandag 11 april 2011 03:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ik zie het al, ze liggen allemaal buitenquote:Op maandag 11 april 2011 03:57 schreef NenaLois het volgende:
Ligt er ook iemand binnen in bed? Of liggen ze allemaal buiten?
Volgens mij zijn ze allemaal buiten.quote:Op maandag 11 april 2011 03:57 schreef NenaLois het volgende:
nee,allemaal buitenquote:Op maandag 11 april 2011 03:57 schreef NenaLois het volgende:
allemaal buiten, 2 stelletjes bij de ronde tafel al urenlang. jo net 'wakker'.quote:Op maandag 11 april 2011 03:57 schreef NenaLois het volgende:
Ze liggen daar heerlijk knusquote:Op maandag 11 april 2011 04:00 schreef NenaLois het volgende:
thnx...
ik zie cam 2 op de SST-site is gericht op de ronde bank
jah, ziet gezellig uit he!quote:Op maandag 11 april 2011 04:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze liggen daar heerlijk knus [ afbeelding ]
mooi héquote:Op maandag 11 april 2011 04:05 schreef akveor het volgende:
Joannamoet op aanwijzingen van Gerat en Karim Harry moet uit het zwembad redden..
terwijl ze de meeste tijd proberen voor vermaak te zorgen. Iets waar ze regelmatig heerlijk in slagen.quote:
preciesquote:Op maandag 11 april 2011 04:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
terwijl ze de meeste tijd proberen voor vermaak te zorgen. Iets waar ze regelmatig heerlijk in slagen.
De meest mediageile types - Monique wil actrice worden, Maik pakt alles aan wat hem in beeld plaatst zolang het motto geldt: "gebrek aan talent of het ontbreken van enige bereidheid tot inspanning, geen bezwaar" - liggen ondertussen diep te slapen en dromen over hun geweldige carrière die nu vast voor het grijpen ligt.....
Hoop ik ook, maar Karim wil zich bewijzen door zijn leeftijdquote:Op maandag 11 april 2011 04:38 schreef resi_70 het volgende:
Ik verwacht wel dat Gerard gaat winnen. Denk dat ie meer ervaring door het op zee zijn. Daar staat hij namelijk ook vaak lang op zijn boot en ziet hij soms dagen niemand. Dit zou hem dus mentaal een fikse voorsprong kunnen geven wanneer het erop aan komt..
Hij zei vanmiddag dat hij niet gaat opgeven. Hij gaat er pas vanaf als hij door zijn hoeven zakt, zei hijquote:Op maandag 11 april 2011 04:38 schreef resi_70 het volgende:
Ik verwacht wel dat Gerard gaat winnen. Denk dat ie meer ervaring door het op zee zijn. Daar staat hij namelijk ook vaak lang op zijn boot en ziet hij soms dagen niemand. Dit zou hem dus mentaal een fikse voorsprong kunnen geven wanneer het erop aan komt..
helemaal mee eens. Op de manier zoals deze battle nu verlopen is zijn er niet echt verliezers.quote:Op maandag 11 april 2011 04:45 schreef Ifa het volgende:
Het geweldige van die twee is dat ze deels niet strijden, maar er echte *samen* iets van maken, terwijl de strijd die er natuurlijk wel is, tot nu toe met een vette knipoog plaatsvindt.
Boeit me niet eens wie wint. Cliché, maar hier zal geen van beide verliezen.
zou een mooie oplossing zijnquote:Op maandag 11 april 2011 05:11 schreef Ifa het volgende:
Gerard en Karim spreken af: als een van beiden het opgeeft, gaan ze doodstil naar bed en laten alle anderen buiten liggen. Niemand weet dan ook wie gewonnen heeft.
Gerard zet trouwens al weer een tijdje de psychologische aanval in. als je wint met het langer op een sokkeltje blijven staan, "wat wil je daar dan mee zeggen". Karim: "niets". Gerard: "precies"
Beide geven aan er eigenlijk door te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |