Vind ik ook wel, hoeft echt niet 24 uur te durenquote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Vindt dat ze nu beide een nominatie vrije ronde verdiend hebben
is Lau op een andere zij gaan liggen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
Sjerren en Lau zijn goed bezig deze avond/nacht
lau niet, die zit er weer voor zichzelfquote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
Volgens mij stappen ze beide straks als het bedtijd is van de sokkelquote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
Ik snap het spelletje van Geer en Karim niet helemaal..
Zeker!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
wie in dat huis zit er niet voor zichzelf?quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
lau niet, die zit er weer voor zichzelf
ik vind dat heerlijk om te zien!quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe Karim en Gerard elkaar aanvoelen, gewoon eng soms maar heel mooi om te zien
Mooi he, hoe die twee elkaar aanvoelenquote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Trap - smurfhumeur - steen - zaaghout - ei - verfijnd - pastel - krijt - boom - vol - bubbel - hoofd - fuchsia - sterrenhemel - krab - liefde - tandheelkunde - oncologie - schoenveter - pijnboompit - lapzwans -stripverhaal..ze gaan te snel!!
Daar is ook een topic voor ....quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Trap - smurfhumeur - steen - zaaghout - ei - verfijnd - pastel - krijt - boom - vol - bubbel - hoofd - fuchsia - sterrenhemel - krab - liefde - tandheelkunde - oncologie - schoenveter - pijnboompit - lapzwans -stripverhaal..ze gaan te snel!!
Ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
Ik snap het spelletje van Geer en Karim niet helemaal..
Je zit al op 4008quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zeker!!
Ik snap niet waarom de rest ook buiten ligt heeft toch geen meer waarden voor het team ze zoude beter goed kunnen slapen (is ook al geopperd door Lau en Sher) dat ze morgen fit zijn...
mooi om te zien toch?quote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niemand, behalve de twee heren op een sokkel!
je bent nu wel wat kortzichtig hoor..quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
wie in dat huis zit er niet voor zichzelf?
ik zou niet voor iemand daar gaan zitten
Ze zijn een heel stuk vermakelijker dan de de bewoners op stream 1 en 2 (hoor ik hier ook niemand over)quote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de woorden moeten gewoon iets met elkaar te maken hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Day het volgende:
Ik zie iedereen, behalve flip. Of ligt hij naast Jo onder de dekens?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Day het volgende:
Ik zie iedereen, behalve flip. Of ligt hij naast Jo onder de dekens?
snap jij het wel???quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef Pablolaatje het volgende:
Zou dat niet gewoon zijn, omdat ze daar wel bij elkaar kunnen liggen en in de slaapkamers niet?quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zeker!!
Ik snap niet waarom de rest ook buiten ligt heeft toch geen meer waarden voor het team ze zoude beter goed kunnen slapen (is ook al geopperd door Lau en Sher) dat ze morgen fit zijn...
mooooooooooooiquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
@Pablolaatje, had je deze al gezien ? heb ik vanmiddag gemaakt van karim en geer
[ link | afbeelding ]
ja preciesquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geweldig!! ik vind dit veel leuker dan dat geil en gezoen achter in die geilbak!
in welk opzichtquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
je bent nu wel wat kortzichtig hoor..
die had ik gemist... mooiquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
@Pablolaatje, had je deze al gezien ? heb ik vanmiddag gemaakt van karim en geer
[ link | afbeelding ]
Nee, nog niet gezien, prachtig!!! Levende standbeelden! Mooi hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat denk ik ook, maar dat is geen team spirt!quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon zijn, omdat ze daar wel bij elkaar kunnen liggen en in de slaapkamers niet?
Ja, als Karim niet in het huis zou zitten, zou Gerard deze ei niet kwijt kunnen volgens mij. Niemand die dit zo mooi en goed op pakt!!! Gouden vent, allebei, gouden vrienden!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef Pablolaatje het volgende:
Het is gekkigheid, een beetje de draak steken met kunstprojecten maar inderdaad Karim voelt meteen waar Geer heen wil, ze zijn een topteam!
ja daar moet het op lijken tenminste...hoop dat het een beetje te zien is in ieder gevalquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien, prachtig!!! Levende standbeelden! Mooi hoor.
Leuk toch! (al zou ik denk ik als ik Fenneke was er wel gek van worden als hij thuis ook zo is)quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef bb2 het volgende:
teeeeering, wat kan die Gerard uit z'n nek ouwehoeren zeg, niet normaal
Welterusten!quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
gaat een verdieping hoger.
Hoop dat ze het redden beide en dat de stem zegt beiden geen nominatie komende week.
ok daagquote:
slaap welquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
Hoop dat ze het redden beide en dat de stem zegt beiden geen nominatie komende week.
Nee, maar dat verbaas je toch niet bij die 4?quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat is geen team spirt!
slaap zequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
Voor je het weet smeert hij je een huis aan met verborgen gebreken, zo goed kan ie lullenquote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Leuk toch! (al zou ik denk ik als ik Fenneke was er wel gek van worden als hij thuis ook zo is)
quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok daag![]()
![]()
mag ook wat vriendelijker hoor
De woorden zelf zijn onzin. Geer doet bepaalde culturele dingen na en steekt hier de draak mee..quote:
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
Nottequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
Dat niet, maar ik mag toch hopen op verbetering...quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaas je toch niet bij die 4?
volgens mij moeten ju;;ie best veel schik hebben thuis!quote:Op maandag 11 april 2011 00:02 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
De woorden zelf zijn onzin. Geer doet bepaalde culturele dingen na en steekt hier de draak mee..
ik vond die foto als Laurel en Hardy ook mooi!!! die had je gisteren gemaakt, volgens mij??quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar moet het op lijken tenminste...hoop dat het een beetje te zien is in ieder geval
leuk voor geer zn fotoverzameling hahaha
hmm, laten we deze discussie maar rusten danquote:
die heb ik vandeweek gemaakt ja , alles wat ik gemaakt heb en ga maken , staat in het bewerkte foto topic van sstquote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond die foto als Laurel en Hardy ook mooi!!! die had je gisteren gemaakt, volgens mij??
zou ook een mooie zijn om te bewaren
quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hmm, laten we deze discussie maar rusten dan![]()
en lekker verder becommentariëren op de streams hier
quote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zelfs met onzin weten ze nog te boeien!!
Ze zoude echt moeten gaan optreden!quote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gelukkig is Geer niet altijd zo maar kan niet ontkennen dat ik af en toe op een ander energylevel zit..quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Leuk toch! (al zou ik denk ik als ik Fenneke was er wel gek van worden als hij thuis ook zo is)
ik hoop dat het mag maar ik heb um al opgeslagenquote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond die foto als Laurel en Hardy ook mooi!!! die had je gisteren gemaakt, volgens mij??
zou ook een mooie zijn om te bewaren
ja tuurlijk mag datquote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik hoop dat het mag maar ik heb um al opgeslagen
Slechts 1 van de andere 6 zou daar in mee kunnen gaab en dat is Sharon..quote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
[..]
die heb ik vandeweek gemaakt ja , alles wat ik gemaakt heb en ga maken , staat in het bewerkte foto topic van sst
ut zijn nu net swiebertje en malle pietje..quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Volgens mij geloven ze allebei wat ze zeggen,.....
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer en Karim: de nieuwe Koot en Bie, de nieuwe Jiskefet, de nieuwe Herenleed hahaha
Dan is het mooi! Hij is echt super vermakelijk om naar te kijken!! (zag trouwens vamiddag dat je in het begin (COS 2) ook al gepost had maar toen weer was gestopt?quote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Gelukkig is Geer niet altijd zo maar kan niet ontkennen dat ik af en toe op een ander energylevel zit..
dat zal wat wezenquote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer en Karim: de nieuwe Koot en Bie, de nieuwe Jiskefet, de nieuwe Herenleed hahaha
klopt.. helemaal mee eens!quote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Slechts 1 van de andere 6 zou daar in mee kunnen gaab en dat is Sharon..
Vanavond zekerquote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
Jaah!!! Ik koop een kaartje!quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Cabaret-groep de Mosquito's met Alex erbij als de clown zonder gevoel voor timing.![]()
Hoewel ik Gerard samen met Guido ook vaak zeer vermakelijk vond.
Dit duo had ook al het plan om in de kleding van het begin van de opdracht een dag in Amsterdam te gaan staan, wat vind je daarvan?quote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Gelukkig is Geer niet altijd zo maar kan niet ontkennen dat ik af en toe op een ander energylevel zit..
Als het goed is zijn ze er beide.quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef ikke79 het volgende:
ligt jo alleen of ligt flip er bij???anders word er nogal gefriemeld onder die dekens
fijn dat ze elkaar zo goed gevonden hebben in het huis, terwijl ze ook zo verschillend zijn, maar elkaar daarmee juist aanvullenquote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
geer vraagt nog net niet aan karim........wat sop jij nou gemiddeld?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
geer vraagt nog net niet aan karim........wat sop jij nou gemiddeld?
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit duo had ook al het plan om in de kleding van het begin van de opdracht een dag in Amsterdam te gaan staan, wat vind je daarvan?
http://www.secretstory.nl/nieuws/2319/Tijd+om+te+slapenquote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef ikke79 het volgende:
ligt jo alleen of ligt flip er bij???anders word er nogal gefriemeld onder die dekens
quote:Tijd om te slapen
10 april om 23.44
De stelletjes liggen lekker knus naast elkaar.
Terwijl Karim en Gerard nog steeds met elkaar strijden op hun sokkels, nestelen Maik, Monique, Philip en Joanna zich in het tuinzitje. Onder het motto van 'teamspirit' hebben de bewoners besloten om buiten te gaan slapen. De stelletjes zien dit vooral als excuus om de nacht samen door te brengen en ze kruipen dan ook lekker dicht tegen elkaar onder de dekens. Het is tenslotte ook een heel klein tuinzitje.
[..]
hier in frankrijk zal er waarschijnlijk wel een nieuwe komen...... er is alleen geen franse FOK!quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het nog altijd wel leuk, dat ze denken dat er nog een seizoen komt, dat zit er jammer genoeg niet inwaarschijnlijk geen nederlandse RLS's meer
Nou, dan richt je dat op?quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in frankrijk zal er waarschijnlijk wel een nieuwe komen...... er is alleen geen franse FOK!
zou je het bij kunnen houden in het fransquote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in frankrijk zal er waarschijnlijk wel een nieuwe komen...... er is alleen geen franse FOK!
Ik zou die best willen volgen spreek alleen geen frans... volg wel soms de Amerikaanse BB (kan dan alleen geen streams volgen) doet het nog altijd goed en is echt compleet anders dan de Nederlandse BBquote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmm de bCOS zal wel te snel gaan denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou je het bij kunnen houden in het frans
dat kan wel, ik kan toch ook nederlandse streams zienquote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zou die best willen volgen spreek alleen geen frans... volg wel soms de Amerikaanse BB (kan dan alleen geen streams volgen) doet het nog altijd goed en is echt compleet anders dan de Nederlandse BB
Ja maar ik snap de ballen van computersquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat kan wel, ik kan toch ook nederlandse streams zien
quote:
Slaap lekker Urb!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
Ah man, ik moet er om 5.00 alweer uit voor werk dus ik ga er beter maar vandoor.![]()
![]()
Nog heel ff stiekum verderkijken op Ziggo, streamze nog mede-addicts !
slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
Ah man, ik moet er om 5.00 alweer uit voor werk dus ik ga er beter maar vandoor.![]()
![]()
slaap ze danquote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
![]()
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
![]()
Daar dacht ik net ook aan, dat ze op een gegeven moment hand in hand tegelijk van het sokkeltje afstappen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou het echt een actie van hen vinden om straks tegelijkertijd van het sokkeltje af stappen en naar bed gaan! Of is hun competitiedrif toch groot genoeg??
Ciaoquote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
![]()
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef kaatje50 het volgende:
mensen, nog veel plezier met die 2 (leuke) dwazen, ik ga met m'n menneke mee naar bed...
tot morgen
quote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef kaatje50 het volgende:
mensen, nog veel plezier met die 2 (leuke) dwazen, ik ga met m'n menneke mee naar bed...
tot morgen
Weltrusten!! (we houden ons hier niet meer echt aan het zwaai verbod he!)quote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef kaatje50 het volgende:
tot morgen
Weltrustenquote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef kaatje50 het volgende:
tot morgen
U 2 ciaoquote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef kaatje50 het volgende:
tot morgen
quote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat me raden: jij zong mee!!
Doet ze de laatste paar dagen al wat vakerquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
speciaal voor mezelf
BOL schiet VOLquote:Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
speciaal voor mezelf
Zolang dat liggend kan.quote:
Gaarne! Maar wel bij een publieke zender aub!quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ken Doe Maar wel alleen dat lied over die plant niet...
ik wel...lied en plantquote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dan ken je Doe Maar dus nietquote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
die plantquote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:
Kom er al mijn hele leven elke zomer de laatste paar jaar ook in de winter, lente, herfst...quote:Op maandag 11 april 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mooi he! ik heb er ook heel veel voetstappen staan!
quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef chufi het volgende:
Er worden nog regelmatig "Doe Maar" planten opgeruimd ...
Ik woon in Harlingen.. Vaak hoor ik de boot en wil ik heel graag meequote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Kom er al mijn hele leven elke zomer de laatste paar jaar ook in de winter, lente, herfst...
Lange paal of Stortemelk??quote:Op maandag 11 april 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik woon in Harlingen.. Vaak hoor ik de boot en wil ik heel graag meeGelukkig is mijn man ook een liefhebber van het eiland geworden, dus we zullen dit jaar vast even met de tent gaan!
ik denk dat het Stortemelk wordt.. We zijn huisjes van Duinkersoord gewend, tent wordt de eerste keerquote:
Stortemelk rules!! (wordt mijn 4e zomer dat ik daar ga werken)quote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik denk dat het Stortemelk wordt.. We zijn huisjes van Duinkersoord gewend, tent wordt de eerste keer
lau en sjer hebben deze avond/nacht meer gedaan dan die andere 4 bij mekaar in ieder gevalquote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
lau haal je ff lekker zelf je dekbed zeg, lui kreng...moet mo weer lopen?
Truequote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef afca_oc het volgende:
[..]
lau en sjer hebben deze avond/nacht meer gedaan dan die andere 4 bij mekaar in ieder geval
in 6 weken tijd ...1 avondje jaquote:
Loopt je stopwatch mee?quote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van de secondenneukert: 9:00:00 uur
Das wel heel preciesquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van de secondenneukert: 9:00:00 uur
Als we komen, ga ik naar je vragenquote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Stortemelk rules!! (wordt mijn 4e zomer dat ik daar ga werken)
quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Stortemelk rules!! (wordt mijn 4e zomer dat ik daar ga werken)
Doe dat!quote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als we komen, ga ik naar je vragen
slaap welquote:
Je mag daar niet op met de camper....quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb daar vorig jaar gestaan met de camper
Das liefquote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef Niki.P het volgende:
Laura zegt nog wel slaap lekker tegen Alex...
quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij ook al naar bed was!
wel als je gewoon een tentje meeneemt om in te tukkenquote:Op maandag 11 april 2011 00:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je mag daar niet op met de camper....
O, dan snap ik nu waarom jij niet mee zong!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoor ik had weg neer gezet omdat ik dat gifje al had geupload in vorige topic
Rechten en weetjesquote:Op maandag 11 april 2011 00:31 schreef Day het volgende:
Jezus, heeft Mo ook nog een ander gespreksonderwerp?
-1 want ik wil haar nu al niet meer kennen!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:31 schreef farscapevr8 het volgende:
mootje mootje
200 duizend kijkertjes, na een dag of 2 kent niemand je meer
quote:Op maandag 11 april 2011 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, dan snap ik nu waarom jij niet mee zong!!
quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef willllll het volgende:
stem zeg eens dat ze er allemaal bij moeten gaan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |