quote:
eerst fipo maken tochquote:
quote:
tuuuuuuurlijk... ik geloof je meteenquote:
Ja post 299.... kwam uit de COS lievertquote:
quote:
ik ook van julliequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuuuuuuurlijk... ik geloof je meteen
Welterusten!quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn luiken willen niet meer open blijven, dus ik ga me nu maar verplaatsen naar mijn bed.
Truste allemaal, tot morgen![]()
![]()
![]()
Ja was een beetje laat, had daar voor zelf inderdaad niet door dat we al zo ver waren...quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja post 299.... kwam uit de COS lievert![]()
[..]
[..]
ik ook van jullie
Slaap lekker Ceetje droomquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn luiken willen niet meer open blijven, dus ik ga me nu maar verplaatsen naar mijn bed.
![]()
![]()
slaap lekker ceetje!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
trusten Ceetje slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
LOL!quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
jeetje... ik had gisteren eigenlijk vandaag niet meer willen zien... maar Geer en Karim zijn nu zo leuk dat ik het toch nog vandaag heb zien worden
dat is lievquote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
LOL!
Ja het stond ook niet in mijn planninge maar Geer en Karim en Jullie zijn zo leuk!
ik blijf die 2 cool vinden enh sherrie trouwens ook!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
jeetje... ik had gisteren eigenlijk vandaag niet meer willen zien... maar Geer en Karim zijn nu zo leuk dat ik het toch nog vandaag heb zien worden
mijn top driequote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik blijf die 2 cool vinden enh sherrie trouwens ook!!
Ik ook!quote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die twee zeker, ga liever voor Lau met sjer op 4
we zouden het nog bijna met elkaar eena zijnquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die twee zeker, ga liever voor Lau met sjer op 4
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zouden het nog bijna met elkaar eena zijn
quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo .... nog eentje voor je foute lijstje
Fout lijstje? Deze is pas fout:quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo .... nog eentje voor je foute lijstje
juist!!!quote:
toch goed dat er overeenstemming bestaat over de mannenquote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zouden het nog bijna met elkaar eena zijn
quote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch goed dat er overeenstemming bestaat over de mannen
quote:
Yeeh!! hebben ze ook al een volgorde?quote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De top 100 gaan we wel halen denk ik
quote:
komt goedquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De top 100 gaan we wel halen denk ik
quote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Yeeh!! hebben ze ook al een volgorde?
quote:
zoals ze staanquote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Yeeh!! hebben ze ook al een volgorde?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
en dat is er dus ook een MAcho of nachtzuster
ikke niet begrijpquote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
en dat is er dus ook een MAcho of nachtzuster
voordat de bom valtquote:
Lol! Ik ken er nog wel meer:quote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar heb ik de hele dag over lopen piekeren.... ik kwam er niet meer op
quote:
quote:
Die is zo ontzettend fout dat ie weer goed is, dat ben ik helemaal met je eens.quote:
je bent goed bezig!quote:
dat vind ik ook een tof nummerquote:
quote:
dit is een lied over een plant ... een groene plant ... een mooie plant ... een welriekende plantquote:Op maandag 11 april 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
is het ook, heb hem gelijk opgezet, buren niet blij
quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, die is leuk idd, kent u deze trouwens nog?
quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:
deze is wel heel voutquote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
staat er inquote:
Hebben bollo en kokje al gecapt zie ikquote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Niki.P het volgende:
Ze houden nu elkaars emmer vast aangezien de overige mannen slapen...
quote:
Sorry zat weer eens verkeerd...quote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Niki.P het volgende:
Ze houden nu elkaars emmer vast aangezien de overige mannen slapen...
quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben bollo en kokje al gecapt zie ik
ja maar het is ook verwarrend hoor.... ik zag doemaar voorbij komen in de COSquote:
staat er al inquote:Op maandag 11 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
super fout .... (verdrongen blijkbaar)
donequote:
Ja en ik ben het daar ook over mijn favoriete vakantie bestemming aan het pratenquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar het is ook verwarrend hoor.... ik zag doemaar voorbij komen in de COS
ja, ik verveel me nooitquote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben bollo en kokje al gecapt zie ik
was op de juiste plek, iemand kende dat nummer nietquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar het is ook verwarrend hoor.... ik zag doemaar voorbij komen in de COS
Dat was ik...quote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
was op de juiste plek, iemand kende dat nummer niet
ik zie hem niet hoorquote:
ik zie het..... weet zolangzamerhand niet meer wat COS en SC is.... gelukkig dat bepaalde personen blijkbaar al naar bed zijnquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en ik ben het daar ook over mijn favoriete vakantie bestemming aan het praten
Jah, meestal hou ik me er wel een beetje aan, alleen soms lukt het niet helemaal...quote:Op maandag 11 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie het..... weet zolangzamerhand niet meer wat COS en SC is.... gelukkig dat bepaalde personen blijkbaar al naar bed zijn
onder ketchup songquote:
quote:
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
Ben ondertussen al ruim 50 post over de 4000 heen.. dus ga maar lekker slapen!!
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die mag nier missen!! Net als klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus!
Die is idd goed fout...quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die mag nier missen!! Net als klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus!
slaap lekker niki!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen s;laap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staat er inquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lieg nietquote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
rot vent
[ afbeelding ]
hij staat er inderdaad in
Nieuwe duurt altijd wel veel langer als jij of Jesje niet LAPO pakken..quote:Op maandag 11 april 2011 00:38 schreef bollokus het volgende:
lapo gemist was weer niet aan het opletten
ja die wel maaaar het lief klein konijntje nietquote:
onderschat mij niet hoorquote:Op maandag 11 april 2011 00:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nieuwe duurt altijd wel veel langer als jij of Jesje niet LAPO pakken..
quote:Op maandag 11 april 2011 00:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nieuwe duurt altijd wel veel langer als jij of Jesje niet LAPO pakken..
oh.... klein konijntje met een vliegje op zijn neus ken ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die wel maaaar het lief klein konijntje niet
die is ook ECHT FOUT!!!quote:
quote:
klopt, volgende week het duitse lijstjequote:Op maandag 11 april 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is wel fout maar moet naar het Duitse lijstje
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:45 schreef Vultarian het volgende:
staat er al iets van milli vanilli in? die hebben ook wel wat foute nummers
quote:Op maandag 11 april 2011 00:45 schreef Vultarian het volgende:
staat er al iets van milli vanilli in? die hebben ook wel wat foute nummers
staat er bijquote:
die was het, was al aan het zoekenquote:Op maandag 11 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ook fout: Kelly Family - David's Song (Who'll come with me)
toch ook mooi dat we aardig unaniem zijn over foute nummerquote:Op maandag 11 april 2011 00:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
die was het, was al aan het zoeken![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ook fout: Kelly Family - David's Song (Who'll come with me)
ik denk echt niet dat ik mijn oogjes nog 2,5 uur open kan houden om je wakker te houden hoor Bol.... ben al vier uur aan hetquote:Op maandag 11 april 2011 00:52 schreef bollokus het volgende:
zit echt in een dubio het bezoek komt ongeveer over 2,5 uur aan.... moet ik nu de ogen sluiten of niet
helemaal mee eens, heb de cd al klaar gelegd voor in de autoquote:Op maandag 11 april 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch ook mooi dat we aardig unaniem zijn over foute nummer(zolang ze maar niet van Doe Maar zijn)
quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb de cd al klaar gelegd voor in de auto
ik zit nu helemaal in de lente, buena vista siocial club, tryo, manu chiaoquote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb de cd al klaar gelegd voor in de auto
Ik denk dat kokje en ik bezig zijn met een trip down memory lanequote:Op maandag 11 april 2011 00:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zit nu helemaal in de lente, buena vista siocial club, tryo, manu chiao
quote:Op maandag 11 april 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat kokje en ik bezig zijn met een trip down memory lane
buena vista mot ik er ook nog een van hebben,zijn op usenet nioet zo makkelijk te vindenquote:Op maandag 11 april 2011 00:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zit nu helemaal in de lente, buena vista siocial club, tryo, manu chiao
quote:Op maandag 11 april 2011 00:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
buena vista mot ik er ook nog een van hebben,zijn op usenet nioet zo makkelijk te vinden
beetje wel Kwam net Neil Diamond tegen in de kast. Sweet carolinequote:Op maandag 11 april 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat kokje en ik bezig zijn met een trip down memory lane
muzieksmaak zegt niets over leeftijd hoor.... ik kan ook naar Mozart luisteren en die is van ver voor mijn tijdquote:Op maandag 11 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
uik vind dart ook lekker, mijn muzieksmaak klopt ook niet altijd met mijn leeftijd, maar in de lente heb ik altijd dat soort muziek word er gewoon vrolijk van
quote:Op maandag 11 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
muzieksmaak zegt niets over leeftijd hoor.... ik kan ook naar Mozart luisteren en die is van ver voor mijn tijd
echt klasiek is maar zeldzaam b ij mijquote:Op maandag 11 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
muzieksmaak zegt niets over leeftijd hoor.... ik kan ook naar Mozart luisteren en die is van ver voor mijn tijd
Ik ben meer van de jaren 70 en 80quote:Op maandag 11 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
staan bij jullie deanimated emoticons ook stil
dat had ik vanmiddag keer F5 doet wonderenquote:Op maandag 11 april 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
staan bij jullie deanimated emoticons ook stil
ah ff F5-en ze bewegen bij mij nu ook weerquote:
ik vind daarom spotify zo gaaf. eerst had ik 500 gb aan muziek, toen ging het harde schijfje kapot en heb ik maar spotify genomen. nbu kun je gewoon luisteren waar je zin in hebtquote:Op maandag 11 april 2011 00:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de jaren 70 en 80
quote:Op maandag 11 april 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
the doors, vangalis, supertramp, E.L.O, Pink Floyd, Bowie, Stones, Madness
quote:Op maandag 11 april 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
doors
ben 3 jaar geleden naar een concert geweest in de hmh was wel niet de orginele setting maar wel super
heb een probleem, luister alleen muziek in de autoquote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind daarom spotify zo gaaf. eerst had ik 500 gb aan muziek, toen ging het harde schijfje kapot en heb ik maar spotify genomen. nbu kun je gewoon luisteren waar je zin in hebt
eh..... tv voor beweging.... 's ochtends Nederland in Bewegingquote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een probleem, luister alleen muziek in de auto
Thuis heb ik altijd rust en tv voor beweging
quote:Op maandag 11 april 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
the doors, vangalis, supertramp, E.L.O, Pink Floyd, Bowie, Stones, Madness
jup, het zat er voor mij ook niet in , maar het concert was wel gaaf!quote:Op maandag 11 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
the Doors in originele setting... die heeft zelfs mijn zus niet gezien
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh..... tv voor beweging.... 's ochtends Nederland in Beweging
ik luister altijd muziek, heb ook pas net tv en fatsoelijk internetquote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een probleem, luister alleen muziek in de auto
Thuis heb ik altijd rust en tv voor beweging
quote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en Bob Marley, enne the Stranglers.... 10CC,
quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, het zat er voor mij ook niet in , maar het concert was wel gaaf!
van bob vind ik echt gaaf dat kent echt iedereen van 0 tot 120 ..... dat is toch echt uniekquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neem een kat of een hond... gebeurt er genoeg in je huisquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben altijd alleen thuis, zie ik iets gebeuren
nee dat niet! , kan alleen liefde stralenquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
kon toch zijn dat je net als Jo een linkje na het hiernamaals had
vandaar al die dieren om mijn huisquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben altijd alleen thuis, zie ik iets gebeuren
zielig voor hetn beest, ben te weinig thuis, anders had hier allang een hond gelopenquote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neem een kat of een hond... gebeurt er genoeg in je huis
dat is zo, had ik eerst ook, maare nu issie altijd meequote:Op maandag 11 april 2011 01:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
zielig voor hetn beest, ben te weinig thuis, anders had hier allang een hond gelopen
daarom heb ik ook maar gesetteled met twee katten... ben meer een hondmens maar die op een apartementje 4 hoog in Amsterdam houden, met een 40+ werkweek vind ik nietsquote:Op maandag 11 april 2011 01:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
zielig voor hetn beest, ben te weinig thuis, anders had hier allang een hond gelopen
heb een vreselijke hekel aan katten. Haren kattenbak stinkt , te kleinquote:Op maandag 11 april 2011 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom heb ik ook maar gesetteled met twee katten... ben meer een hondmens maar die op een apartementje 4 hoog in Amsterdam houden, met een 40+ werkweek vind ik niets
als je zo'n kattebak regelmatig schoonmaakt ruik je er niks van hoorquote:Op maandag 11 april 2011 01:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een vreselijke hekel aan katten. Haren kattenbak stinkt , te klein
kwestie van goed schoonhouden... honden verharen ook... kattenbakken dagelijks verschonen, hondendrollen moet je hier in de stad ook achter je kont opruimen. En ach... die twee van mij zijn best wel knuffelaarsquote:Op maandag 11 april 2011 01:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een vreselijke hekel aan katten. Haren kattenbak stinkt , te klein
mijn ma is allergies voor katten vandaar dat ik alleen boerderij katten heb en geehn in huis, dat beest is trouwens wel gaaf die slaapt samen met een enorme stier en likt de baarden van de kalfjes.. echt supperquote:Op maandag 11 april 2011 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom heb ik ook maar gesetteled met twee katten... ben meer een hondmens maar die op een apartementje 4 hoog in Amsterdam houden, met een 40+ werkweek vind ik niets
Heb in het verleden voor katten gezorgd, iedere twee dagen verschonen, wat een dramaquote:Op maandag 11 april 2011 01:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je zo'n kattebak regelmatig schoonmaakt ruik je er niks van hoor
niet alle honden verharen, en ik wil ravotten met beesten, lekker het bos in, zwemmenquote:Op maandag 11 april 2011 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kwestie van goed schoonhouden... honden verharen ook... kattenbakken dagelijks verschonen, hondendrollen moet je hier in de stad ook achter je kont opruimen. En ach... die twee van mij zijn best wel knuffelaars
dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 11 april 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn ma is allergies voor katten vandaar dat ik alleen boerderij katten heb en geehn in huis, dat beest is trouwens wel gaaf die slaapt samen met een enorme stier en likt de baarden van de kalfjes.. echt supper
zwemmen zijn katten niet gek op neequote:Op maandag 11 april 2011 01:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet alle honden verharen, en ik wil ravotten met beesten, lekker het bos in, zwemmen
zou ik ook wel willen hoor.... ik wil al heel veel jaren een fox retriever... maar zolang ik in een apartement in Amsterdam woon en zeker 20 minuten met de auto moet rijden voordat ik een hond echt lekker kan laten uitrennen is dat voor mij gewoon geen optie. Eerder voor de hond dan voor mij hoor... hondenuitlaatservice zie ik dagelijks hier voor de deur staanquote:Op maandag 11 april 2011 01:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet alle honden verharen, en ik wil ravotten met beesten, lekker het bos in, zwemmen
maar tam krijgen lukt niet, het voordeel is ook dat ik niet hoef te voeren of verschonenquote:
trustequote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef superkokje het volgende:
maar ik ga jullie voor vandaag verlaten, morgen weer een mooie dag om te werken
kokkie see you next time ciaoquote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef superkokje het volgende:
ik heb er een gehad die er gek op was.... zodra het begon te regenen wilde die naar buiten en stond met haar bekje de regendruppels op te vangen. Begon te krabben als ik haar wilde afdrogen... sprong ook altijd bij mij in badquote:Op maandag 11 april 2011 01:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zwemmen zijn katten niet gek op nee
slaap lekker kokje... morgen gezond weer opquote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef superkokje het volgende:
toch doen ze hun werk blijkbaar niet goed genoeg... er zitten nog steeds muizen onder je stoel tochquote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar tam krijgen lukt niet, het voordeel is ook dat ik niet hoef te voeren of verschonen
aan bosrijke omgeving geen gebrek hier. Stadsparken zijn bosrijk. En woon 5min van echte bossen vandaan daarnaast nog een hele lange dijk, Dus alle mogelijk hedenquote:Op maandag 11 april 2011 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen hoor.... ik wil al heel veel jaren een fox retriever... maar zolang ik in een apartement in Amsterdam woon en zeker 20 minuten met de auto moet rijden voordat ik een hond echt lekker kan laten uitrennen is dat voor mij gewoon geen optie. Eerder voor de hond dan voor mij hoor... hondenuitlaatservice zie ik dagelijks hier voor de deur staan
deze komt ook niet binnen, maar de muizen zijn nu wel weg geloof ik.... och ja dat zijn van die dingen alss je in een hutje op de hei woontquote:Op maandag 11 april 2011 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch doen ze hun werk blijkbaar niet goed genoeg... er zitten nog steeds muizen onder je stoel toch
ik woon officieel in een park (ja mijn adres eindigd op 'park') maar hier in amsterdam houden ze van stenen parken....quote:Op maandag 11 april 2011 01:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
aan bosrijke omgeving geen gebrek hier. Stadsparken zijn bosrijk. En woon 5min van echte bossen vandaan daarnaast nog een hele lange dijk, Dus alle mogelijk heden
quote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik woon officieel in een park (ja mijn adres eindigd op 'park') maar hier in amsterdam houden ze van stenen parken....
en nu gaan slapen kokje
quote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik woon officieel in een park (ja mijn adres eindigd op 'park') maar hier in amsterdam houden ze van stenen parken....
en nu gaan slapen kokje
quote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
deze komt ook niet binnen, maar de muizen zijn nu wel weg geloof ik.... och ja dat zijn van die dingen alss je in een hutje op de hei woont
quote:Op maandag 11 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb jaren langs een spoordijk gewoond midden in de stad en mijn stadse katten wisten echt geen raad met de muisjes hoor
en je hebt mij zelf van de week nog pizza gegevenquote:Op maandag 11 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat weten de boerderij katten wel ze ze zitten ook altijd rond de graan silo, ik vind het echt zalig al die beesten zelfs een muis kan ik warderen, behalve als ze aan me eten komen
quote:Op maandag 11 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en je hebt mij zelf van de week nog pizza gegeven
als ik het geef is het geoorloofdquote:Op maandag 11 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en je hebt mij zelf van de week nog pizza gegeven
quote:Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik het geef is het geoorloofd![]()
![]()
maar jij bent ook een heul heul heul lievvvv muisje
quote:Op maandag 11 april 2011 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik knabbel niet aan jouw meel hoor... bak er gewoon een brood van voor je
ik ga zo ook even een guidotje doen hoor, de luikjes vallen bijna dicht ben bezig met het blaatste peukje bvoor bde aankomende 2 uurquote:Op maandag 11 april 2011 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm.... ik weet niet of het mij nog heel veel langer gaat lukken om wakker te blijven tot jouw familie er is hoor Bol.... kan wel morgen uitslapen maar nog anderhalf uur is wel lang
ik doe nog een laatste peukje mee... voor later veel gezelligheid met je familie...quote:Op maandag 11 april 2011 01:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ga zo ook even een guidotje doen hoor, de luikjes vallen bijna dicht ben bezig met het blaatste peukje bvoor bde aankomende 2 uur
dank je gaat wel lukken denbk ik, vind het wel gezellig, maar zal jou/jullie niet vergeten hoorquote:Op maandag 11 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik doe nog een laatste peukje mee... voor later veel gezelligheid met je familie...
quote:Op maandag 11 april 2011 01:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
dank je gaat wel lukken denbk ik, vind het wel gezellig, maar zal jou/jullie niet vergeten hoor
buiten op het balkon in de zonquote:
quote:
slaap welquote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgenochtend met nog net uitzicht op 't IJ.... trusten slaap
trustequote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgenochtend met nog net uitzicht op 't IJ.... trusten slaap
morgen bolquote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef bollokus het volgende:
nog snel even gespiekt of ze nog stonden ..........
quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Vultarian het volgende:
daar lijkt het wel op ja, de rest probeert voor te doen dat ze een leven hebben of zo
quote:
jammerquote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zo makkelijk laten we ons niet voor de gek houden
![]()
goeieavond
Lol, voeten omhoog en SC ftw.quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
![]()
pffff, net terug van m'n werk, heb het wel gehad voor vandaag
Ceetjequote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
![]()
pffff, net terug van m'n werk, heb het wel gehad voor vandaag
hahaha nee joh, je weet tochquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
Lol, was het weer zo? Kon je je niet inhouden?![]()
Honger...?quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hahaha nee joh, je weet toch![]()
ik had niet eens door dat we al zover waren
geen idee ben ook pas met de uitzending binnengevallenquote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog iets belangrijks gemist vandaag? Ik moet effe verstand op 0, blik op oneindig (ANTM dus)
het zal wel niet. Die opdrachten zullen ze wel tijdens een SL gedaan hebben, en voor de rest zal het wel hangen, liggen zijn geweestquote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
geen idee ben ook pas met de uitzending binnengevallen
echt, te lui om terug te gaan lezen vandaag, heb al vierkante ogen van de hele dag beeldscherm turen. 'dus nu effe een dom programma aangezet. En anders zien we het morgen wel in de daily hèquote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef jesje1982 het volgende:
k meende trouwens gelezen te hebben dat flip het geheim van jo geraden heeft maar of het zo is weet ik niet zeker
precies, k heb niet eens de streams aanstaanquote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt, te lui om terug te gaan lezen vandaag, heb al vierkante ogen van de hele dag beeldscherm turen. 'dus nu effe een dom programma aangezet. En anders zien we het morgen wel in de daily hè
Dan is er geen reden voor dat emoticon, wij zijn WEL gezellig.quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, k heb niet eens de streams aanstaan
das waarquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is er geen reden voor dat emoticon, wij zijn WEL gezellig.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Vultarian het volgende:
omg updates stonden op pauze, zitten jullie ineens heel de SC vol te kalken terwijl ik denk dat er niemand is![]()
hallooo
ik ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, k heb niet eens de streams aanstaan
Hi Vultarian.quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Vultarian het volgende:
omg updates stonden op pauze, zitten jullie ineens heel de SC vol te kalken terwijl ik denk dat er niemand is![]()
hallooo
lekker dank jequote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi Vultarian.![]()
Pak ook een bakkie cappucino.
ja wel spannend, ik kom nu boven mn eigen team te werken, dus ik moet ze nu gaan aansturen....en dat vinden sommige niet leukquote:
Superstoer. Even lastig wellicht om een nieuwe rol te vinden maar het gaat je vast lukken. Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja wel spannend, ik kom nu boven mn eigen team te werken, dus ik moet ze nu gaan aansturen....en dat vinden sommige niet leuklees die hadden zelf de functie gewild. dus dat is zal wel ff wennen zijn, voor hun maar ook voor mij
![]()
verder heb ik er ontzettend veel zin in
t komt vast goed! als het aan mij ligt wel in ieder geval. Mn handen jeukenquote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Superstoer. Even lastig wellicht om een nieuwe rol te vinden maar het gaat je vast lukken. Succes!
Dapper hoor, lijkt me iig een fijn gevoel dat ze jou hebben uitgekozen hiervoor, het gaat vast goed, weet zeker dat je niet op je mondje bent gevallen dus dat zit wel goed!quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja wel spannend, ik kom nu boven mn eigen team te werken, dus ik moet ze nu gaan aansturen....en dat vinden sommige niet leuklees die hadden zelf de functie gewild. dus dat is zal wel ff wennen zijn, voor hun maar ook voor mij
![]()
gaat vast helemaal goed komen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
neuh ben idd niet bepaald op mn mondje gevallen dus het komt echt wel goedquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dapper hoor, lijkt me iig een fijn gevoel dat ze jou hebben uitgekozen hiervoor, het gaat vast goed, weet zeker dat je niet op je mondje bent gevallen dus dat zit wel goed!![]()
yep ben kapot, en k doe nu rustig aanquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen lekker aan het bankhangen vandaag?
hier idem, lekker project runway kijken. Van die programma's waar je niet bij na hoeft te denken. SST kan me efffe niet boeien nu, ik word echt kriegel bij het horen van bepaalde stemmen (mo lau jo)quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
yep ben kapot, en k doe nu rustig aan
Heel veel plezier en succes iig.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh ben idd niet bepaald op mn mondje gevallen dus het komt echt wel goed
Ja!quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen lekker aan het bankhangen vandaag?
thanx gaat zeker lukkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel veel plezier en succes iig.
[..]
Ja!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedenavond!Er voor gezorgd dat iedereen voldaan naar huis ging vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |