quote:
eerst fipo maken tochquote:
quote:
tuuuuuuurlijk... ik geloof je meteenquote:
Ja post 299.... kwam uit de COS lievertquote:
quote:
ik ook van julliequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuuuuuuurlijk... ik geloof je meteen
Welterusten!quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn luiken willen niet meer open blijven, dus ik ga me nu maar verplaatsen naar mijn bed.
Truste allemaal, tot morgen![]()
![]()
![]()
Ja was een beetje laat, had daar voor zelf inderdaad niet door dat we al zo ver waren...quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja post 299.... kwam uit de COS lievert![]()
[..]
[..]
ik ook van jullie
Slaap lekker Ceetje droomquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn luiken willen niet meer open blijven, dus ik ga me nu maar verplaatsen naar mijn bed.
![]()
![]()
slaap lekker ceetje!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
trusten Ceetje slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
LOL!quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
jeetje... ik had gisteren eigenlijk vandaag niet meer willen zien... maar Geer en Karim zijn nu zo leuk dat ik het toch nog vandaag heb zien worden
dat is lievquote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
LOL!
Ja het stond ook niet in mijn planninge maar Geer en Karim en Jullie zijn zo leuk!
ik blijf die 2 cool vinden enh sherrie trouwens ook!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
jeetje... ik had gisteren eigenlijk vandaag niet meer willen zien... maar Geer en Karim zijn nu zo leuk dat ik het toch nog vandaag heb zien worden
mijn top driequote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik blijf die 2 cool vinden enh sherrie trouwens ook!!
Ik ook!quote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die twee zeker, ga liever voor Lau met sjer op 4
we zouden het nog bijna met elkaar eena zijnquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die twee zeker, ga liever voor Lau met sjer op 4
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zouden het nog bijna met elkaar eena zijn
quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo .... nog eentje voor je foute lijstje
Fout lijstje? Deze is pas fout:quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo .... nog eentje voor je foute lijstje
juist!!!quote:
toch goed dat er overeenstemming bestaat over de mannenquote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zouden het nog bijna met elkaar eena zijn
quote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch goed dat er overeenstemming bestaat over de mannen
quote:
Yeeh!! hebben ze ook al een volgorde?quote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De top 100 gaan we wel halen denk ik
quote:
komt goedquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De top 100 gaan we wel halen denk ik
quote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Yeeh!! hebben ze ook al een volgorde?
quote:
zoals ze staanquote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Yeeh!! hebben ze ook al een volgorde?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
en dat is er dus ook een MAcho of nachtzuster
ikke niet begrijpquote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
en dat is er dus ook een MAcho of nachtzuster
voordat de bom valtquote:
Lol! Ik ken er nog wel meer:quote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar heb ik de hele dag over lopen piekeren.... ik kwam er niet meer op
quote:
quote:
Die is zo ontzettend fout dat ie weer goed is, dat ben ik helemaal met je eens.quote:
je bent goed bezig!quote:
dat vind ik ook een tof nummerquote:
quote:
dit is een lied over een plant ... een groene plant ... een mooie plant ... een welriekende plantquote:Op maandag 11 april 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
is het ook, heb hem gelijk opgezet, buren niet blij
quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, die is leuk idd, kent u deze trouwens nog?
quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:
deze is wel heel voutquote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
staat er inquote:
Hebben bollo en kokje al gecapt zie ikquote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Niki.P het volgende:
Ze houden nu elkaars emmer vast aangezien de overige mannen slapen...
quote:
Sorry zat weer eens verkeerd...quote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Niki.P het volgende:
Ze houden nu elkaars emmer vast aangezien de overige mannen slapen...
quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben bollo en kokje al gecapt zie ik
ja maar het is ook verwarrend hoor.... ik zag doemaar voorbij komen in de COSquote:
staat er al inquote:Op maandag 11 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
super fout .... (verdrongen blijkbaar)
donequote:
Ja en ik ben het daar ook over mijn favoriete vakantie bestemming aan het pratenquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar het is ook verwarrend hoor.... ik zag doemaar voorbij komen in de COS
ja, ik verveel me nooitquote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben bollo en kokje al gecapt zie ik
was op de juiste plek, iemand kende dat nummer nietquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar het is ook verwarrend hoor.... ik zag doemaar voorbij komen in de COS
Dat was ik...quote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
was op de juiste plek, iemand kende dat nummer niet
ik zie hem niet hoorquote:
ik zie het..... weet zolangzamerhand niet meer wat COS en SC is.... gelukkig dat bepaalde personen blijkbaar al naar bed zijnquote:Op maandag 11 april 2011 00:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en ik ben het daar ook over mijn favoriete vakantie bestemming aan het praten
Jah, meestal hou ik me er wel een beetje aan, alleen soms lukt het niet helemaal...quote:Op maandag 11 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie het..... weet zolangzamerhand niet meer wat COS en SC is.... gelukkig dat bepaalde personen blijkbaar al naar bed zijn
onder ketchup songquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |