ja maar das alleen een youtube, ik gooi soulseek ff aanquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
dus, sinterklaas, heb je mijn emesen ding al ontvangen?
Met welk programma draai je?quote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat moet ik harder zetten
Ow ik gebruik SAM, dus ik durf het niet te zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vdj6 ik heb master al op zijn hardst staan!
Waarom 6? Doe gewoon 7 pro.quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vdj6 ik heb master al op zijn hardst staan!
fuuuuuquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik gebruik SAM, dus ik durf het niet te zeggen.
Ik denk dat die MP3 gewoon zacht is.
Ah, ik hoor je praten!Ook heel zacht.
Humor!quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dillinger escape plan, best een heel populaire band
maken muziek gebaseerd op dobbelstenen gooien en wiskune
Dit is hoe Pi klinkt!quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die ken ikquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is al een paar dagen zo. Centraal zodat er minder lutsers hier komen kijken en gaan zeiken over dat we offtopic bezig zijn of zo.quote:
mic maar uitgedaan, hoe is het nu?quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
Je stem is bijna niet te horen. De muziek is nu vele malen hoger dan de mic.
Net ff de tune van dat er geen DJ verbonden was, maar nu is alles wel okay.quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mic maar uitgedaan, hoe is het nu?
Dus bij hem wil je niet vooraan staan!quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GG allin dit
[ afbeelding ]
stond er om bekend te pissen en schijten op het publiek en regelmatig met mensen op de vuist te gaan
hij sneed zichzelf ook open en zoquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus bij hem wil je niet vooraan staan!
Wat is dat voor bloed op zijn kop?
Ach, hij heeft tenminste geleefd, zullen we maar zeggen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij sneed zichzelf ook open en zo
zijn grootste fans zijn degene die hem nog brieven stuurden uit het ziekenhuis
is na een paar jaar overleden aan een heroineoverdosis
Ik weet niet wie van die 2 ik het engste vind!quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
tiny tim, bekend wegens een liedje voor spongebob
haha, ja deze is best wel creepy, wil hem niet in een speeltuin tegenkomenquote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van die 2 ik het engste vind!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Onufriev het volgende:
Wat een kankermuziek, voor het eerst heb ik de radio maar uit gezet
Amiga?quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
contra88, gebruikt een commodore
quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF, 3 luisteraars, zo kan ik net zo goed stoppen
ja ik heb vanalles voorbereidquote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
Wel tof dat je toch van elke artiest wat ditjes en datjes weet!
OMG, how gay is that?quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
next: cutting pink with knives
gewoon raar...
Ik luister met best wel veel plezier dus graag!quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik heb vanalles voorbereid
hou er van obscure onzin te vinden
Maarja met dit luisteraantal is er niet zo heel veel aan, misschien een keer doen als ik meer mensen weet te krijgen
bij mijn shows doe ik iets waarvan ik verwacht dat het toegankelijk zou moeten zijn als 'opstarter'. tunen mensen gelijk al uitquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik luister met best wel veel plezier dus graag!
Mensen nemen het leven veel te serieus
Joh ik tune met soul, blues en electronische muziek uit, maar dit van jou kan ik dus wel waarderen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bij mijn shows doe ik iets waarvan ik verwacht dat het toegankelijk zou moeten zijn als 'opstarter'. tunen mensen gelijk al uit
quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
powerglove
metalband die geheel gewijd is aan het naspelen van gamemuziek op een veel te cheesy powermetal manier
ja dat is mijn doel van deze show, rare troep + feitjesquote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik tune eigenlijk nooit uit, niet dat ik veel kan hebben maar misschien hoor ik wel leuke liedjes die ik anders nooit had gehoord.
Gewoon een jailbait-naam!quote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
UNDER17
Vrouw van 40 die als een meisje van 12 klinkt
de naam van de band is mij onduidelijk
SRSLY?quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
coming up
silencer
zanger heeft zijn handen eraf gehakt en laten vervangen door varkenspoten... klinkt behoorlijk debiel ook
tis maar wat je leuk vind hehquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
coming up
silencer
zanger heeft zijn handen eraf gehakt en laten vervangen door varkenspoten... klinkt behoorlijk debiel ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen uitleg nodig
:')
Tering zeg, mono zou zomaar ook eens voorbij kunnen komen bij deze bandjesquote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
coming up:
[ afbeelding ]
geen uitleg nodig
Ranzig!!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
coming up:
[ afbeelding ]
geen uitleg nodig
ik ga dit sowieso nog een keer overdoen p een drukker tijdstipquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[23:20:34] <Zokunen> [ONZIN RADIO] Nu hoor je: Kola Kid - contra88 (er luisteren nu 3 mensen)
[23:35:29] <Zokunen> [ONZIN RADIO] Nu hoor je: Silencer - Death - Pierce Me (er luisteren nu 6 mensen)
dit snap ik even niet
Ik zou hem eerder bij dit uitzetten dan bij kola kid hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ga dit sowieso nog een keer overdoen p een drukker tijdstip
Experimentele shizzle!quote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Neroje het volgende:
Ik heb de radio net ook even aangezet...
Wat is dit allemaal?
je voldoet aan de verwachtingen, want dit is wtfmuziekquote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Neroje het volgende:
Ik heb de radio net ook even aangezet...
Wat is dit allemaal?
Ik kijk nooit op het roosterquote:
QFT, episch uurtjequote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef ToT het volgende:
De muziek dit uur is 1 grote paddotrip voor je oren!
Japansquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
coming up
dj sharpnel. een japanse travo die van snelle muziek houdt.
speedcorequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga maar doen.
www.onzinradio.nl/rooster
dan weet je ook wanneer je wel/niet moet luisteren
Zeker!quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Sta je daar nog steeds achter, nu je dit hoort?
Wat is er mis met even op het rooster kijken?quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige Fokkertjes hebben niet zo'n sterke maag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kunst NSFW:')
Ehm...quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef ToT het volgende:
Goh door deze muziek heb ik ineens zin om kippen te gaan neuken!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
next
[ afbeelding ]
passenger of shit.
maakt veel kunst over poep en kutten, maakt daarnaast aparte muziek.
ooit live gezien, poepsex visuals. Hij was onaanspreekbaar na het concertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kunst NSFW:D:D
![]()
Ah..dus dan heb jij zin om kippen te neukenquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging over kippen en ik hoorde een paar keer iets van fuck er in!
Zeker apart jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerlijk gezegt luister ik veel van deze muziek voor m'n lol. Heb een aparte smaak
OCCI in amsterdam heeft regelmatig dit soort feestjesquote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef mr-green het volgende:
serieus als je mij kan vertellen waar ik dit soort muziek live kan horen ga ik er ene keer heen
Jammer ik wilde haar over mijn date vertellenquote:
Date??? wat leukquote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jammer ik wilde haar over mijn date vertellen
iedereen aan de drugs of niet?quote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OCCI in amsterdam heeft regelmatig dit soort feestjes
Ik vertel het morgen wel op de SC aan iedereenquote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Date??? wat leuk![]()
Maargoed dit is best offtopic
Vertel!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vertel het morgen wel op de SC aan iedereen
Jouw UIquote:
Nopequote:
Geniaal hequote:
En dan mist hij het muziek gedeelte... lulligquote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
next:
MASONNA
probeert het uiterste in de muziek te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |