hele dag actief zijn zodat je ook echt moe bentZ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Seven. het volgende:
Oh, nog een doel: 8 uur slaap per nacht. Nu is het probleem alleen, ik werk in wisselende diensten. Vroege dienst is om 6 uur opstaan (en ik ben géén ochtendmens), late dienst is om 17 uur beginnen. Wie advies heeft om tegen 22 uur in slaap te kunnen komen, ook meer dan welkom..
Is dat zonder recept te krijgen?quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hele dag actief zijn zodat je ook echt moe bentZ?
en heb je weleens melatonine geprobeerd?
ik gebruik het, en het werkt prima bij me.
veel mensen die in wisseldiensten werken, gebruiken het en hebben er baat bij
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Je kan je auto 3 straten verder parkeren, dan heb je qua lopen het effect alsof je met het OV gaat...
yup, van sleepzzz.quote:
Ik hoop dat Kruidvat in België dit ook in het assortiment heeft. Gelijk een doel om naartoe te wandelen, is zeker 20 minuten flink doorwandelen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup, van sleepzzz.
let op, geen melatomatine, maar melatonine.
neem 2/3 tabletjes voor je gaat slapen, ff lekker lezen, en ik word na een half uurtje altijd wel lekker moe
u serious..?quote:Op maandag 11 april 2011 00:21 schreef Seven. het volgende:
OK. Dan nog mijn eetgewoonten:
-Ik snack elke dag, meestal hartig (babybal, van die mini salami worstjes etc etc)
-eten doe ik 2 weken tijdens de middag in de bedrijfskantine (warme maaltijd of soep met broodje)
-dan een week magnetron maaltijden
-ik drink wel redelijk veel cola en van die koude koffie-dingetjes
-koffie altijd met melk en suiker
-en in het weekend maak ik meestal een pan soep waar ik dan het hele weekend op teer
-McDonalds kom ik bij vlagen twee keer per week, dan weer eens maand niet. Cheeseburger en 6 mcnuggets.
Wat is nu een makkelijke manier om te snoeien in het aantal calorieën? Ik dacht namelijk gewoon van alles nog maar driekwart te eten. Ik eet niet super ongezond of zo.
Goeie tip. Doe ik ook zelden. Ook op het lijstje van 'morgen nog aanschaffen'.quote:Op maandag 11 april 2011 00:51 schreef megamandy het volgende:
Water drinken. En ook tijdens het eten veel drinken waardoor je sneller vol raakt.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef Seven. het volgende:
Verder heb ik een bijzonder lange asscrack, daar stoor ik me wel mateloos aan. Het zal nooit helemaal verdwijnen want het stukje tussen mijn venusheuvel (wat een dom woord) en mijn navel is zeker 5 cm langer dan bij normaal gebouwde mensen, en dat resulteert in een bizar hoge navel
en een lange asscrack. Ik denk dat er aan die asscrack wel iets te doen valt door de boel steviger te maken.
Nou, die navel is nog niet zo heel erg opvallend, ik heb best mooi buikje en supersmalle taille dus dat is niet storend. Aan de achterkant is echter wel storend, vind ik zelf. En ik hoop dus dat ik er toch een paar cm af weet te trainen door simpelweg het principe buitengewone spierontwikkeling toe te passen. Lokale bodybuilding dus. Bovenkant ass vooral.quote:Op maandag 11 april 2011 01:28 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hoe denk je daar iets aan te doen?
Je kunt je navel toch niet naar beneden trainen?
Nee, maar mijn bilnaad wel.quote:
Vind havermout vies helaas ....quote:Op maandag 11 april 2011 13:03 schreef boskameel het volgende:
Je voeding kan nog beter. Vervang cruesli door havermout. Geen yoghurt meer.
Waarom geen yoghurt? Ongezoete yoghurt is m.i. prima.quote:Op maandag 11 april 2011 13:03 schreef boskameel het volgende:
Je voeding kan nog beter. Vervang cruesli door havermout. Geen yoghurt meer.
5 - 10 kilo is wel erg veel. Ik denk dat TS het er duurzaam vanaf wil. In mijn soep zit trouwens geen zout. En aangezien TS in Belgie woont is het handiger om lunch en diner om te ruilen. In andere landen dan Nederland wordt over het algemeen tussen de middag 'warm' gegeten.quote:Op maandag 11 april 2011 14:17 schreef Fok_Patrick het volgende:
Neem als ontbijt een bakje griekse yoghurt
voor lunch een salade met ei, tomaat komkommer e.d.
Als diner neem je vlees en groente.
Heb je tussendoor trek, kan je altijd fruit pakken of een gekookt eitje.
Heb je na de maaltijd nog honger, wacht dan eerst 20 minuten. Heb je dan nog steeds honger, neem dan iets van fruit o.i.d.
Laat alle koolhydraten vallen (brood, rijst, pasta, aardappelen, muesli etc....)
Elke dag minimaal 20 - 30 minuten wandelen, veel water drinken..
Laat absoluut de soep staan. Hierin zitten veel zouten, deze houden weet water vast in je lichaam, wat bijdraagt aan het gewicht.
Op deze manier kan je 5 - 10 kilo per maand verliezen, afhankelijk van de hoeveelheid beweging.
Van de zomer dus gewoon in bikini!
Ik ben ruim 2 jaar geleden zelf meer dan10 afgevallen (en heb ze er nog niet aangegeten) en mijn ervaring is dat als je niet intensief aan powerlifting doet je het beter een beetje rustiger aan doet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:29 schreef Fok_Patrick het volgende:
omdraaien kan natuurlijk altijd, het gaat meer om de juiste voedingsstoffen.
5 - 10 kilo per maand is niet gek hoor... ikzelf doe er makkelijk 25 per maand (doe intensief aan powerlifting) maar dat vergt erg voor discipline.
er zijn meerdere wegen naar gezonde soep maar goed daar gaat dit topic niet overquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Fok_Patrick het volgende:
Op zich is soep niet slecht, afhankelijk hoe het gemaakt word. Met een vers mergpijpje en veel groente is er niets mis mee, maar als je al blokjes boulion gebruikt, voeg je extra zout toe.
Meer voor het psychische deel van een dieet is het lekker als die 'waterkilo's' er meteen vanaf vallen.
Ja, ook nog. 4 dikke kletsers per dag. Zeer hoge dosis zei de huisarts. Maar ik ben er doorheen, even nieuwe halen zodirect.quote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef DarkElf het volgende:
ernstig vit D gebrek en je krijgt geen pilletjes?
maar goed; salade met vette vis eten en meer de zon in dus wandelen!
quote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef DarkElf het volgende:
ehm wat is er mis met soep?
Ja soep uit pakjes en zakjes bevatten veel zout maar zelfgemaakte niet hoor
(sowieso moet je als je gezond wilt eten zoveel mogelijk zelf maken vind ik persoonlijk).
Ik weet dat wel. Maar evengoed bevatten die minder calorieën dan wat je zelf op tafel zet.quote:Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus ook geen magnetronmaaltijden, die zijn juist ongezond!
Maar meer zout en minder goede voedingsstoffen. Gezond leven gaat niet alleen om de kcal.quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet dat wel. Maar evengoed bevatten die minder calorieën dan wat je zelf op tafel zet.
Ik wil niet persé gewicht verliezen. Ik wil slanker worden, dat zit 'm niet in kilo's . Als het goed is ga ik spieren kweken dus het zal wel 70 kilo blijven.quote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Stel prioriteiten. Wat wil je het eerst? Gewicht verliezen of stoppen met roken?
Want die twee gaan echt niet samen.
Ik ben nu 6 maanden gestopt met roken en ben in de eerste 5 maanden 3 kilo aangekomen. Nu ben ik weer een beetje op mijn eetgedrag gaan letten en ben ik zo 4 kilo kwijt.
Mijn punt is; Wat is belangrijker voor je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |