Neenee, jij moet de volgende keer weer zelf BBQ'en, ipv het de kinders te laten doenquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh dat was een cacao brand:D
http://www.nu.nl/binnenla(...)ofabriek-wormer.html
Mijn opa kwam uit Middelharnis en daar spreken ze meneerse.quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me niet meer herinneren dat jij Zeeuws sprak![]()
Ik ben voor zover ik weet 100% Noord-Hollander. Ook mijn opa's en oma's kwamen daar allemaal vandaan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook kwart Fries, dus ik mag dat zeggenEn zeg nou zelf, rare jongens die Friezen
haha okeequote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier hebben ze een eigen toaltien.
Al strerft het wel uit hoor.
Zover waren we heul nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, jij moet de volgende keer weer zelf BBQ'en, ipv het de kinders te laten doen:
Kinderen veroorzaakten Drentse heidebrand
Spreek het dan ook eens!quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik praat heus wel Limburgs hoor! Alleen kan ik ook ABN.
Ja en I like itquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het ook dommakend.
Sallands/Twents is veel beter te doen.
indeed!quote:
Nae jung. Det kinse vergaete!quote:
Ik ook, ik heb ze regelmatig aan de telefoon ennehm..ennehm..die zijn niet zo slimquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het ook dommakend.
Sallands/Twents is veel beter te doen.
Sallands ook denk ik?quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef babybel het volgende:
[..]
haha okee
hier praten ze vooral plat, althans, het volk dat ik ken
lijkt wel een beetje op twents/achterhoeks zegmaar
ik kan `t goed verstaan, maar niet spreken/typen..
OMG hebben ze de Veluwe naar Drenthe verplaatst?quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, jij moet de volgende keer weer zelf BBQ'en, ipv het de kinders te laten doen:
Kinderen veroorzaakten Drentse heidebrand
ik ging ieder jaar naar Beerze op vakantie, en na een week kan ik niet eens meer normaal proat'nquote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Sallands ook denk ik?
Plat proaten doe ik al rap, moar typ'n is wat aanders.
Ik heb sowieso wel gevoel op dat gebied. Ik ben in de buurt van A'dam opgegroeid, en als ik daar weer een dag rondloop praat ik weer Amsterdams.
ik ben een mixjequote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben voor zover ik weet 100% Noord-Hollander. Ook mijn opa's en oma's kwamen daar allemaal vandaan.
Nee, Drenthe heeft de Veluwe geannexeerdquote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG hebben ze de Veluwe naar Drenthe verplaatst?
Limburgers zijn net Amerikanen: alles buiten hun landsgrenzen is een vlekje ergens op de kaartquote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG hebben ze de Veluwe naar Drenthe verplaatst?
Drenthe mag dat, want Drenthequote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Drenthe heeft de Veluwe geannexeerd![]()
..
Zolang ze Zwolle met rust laten vind ik alles best, we zitten hier wel op de doorgaande route!quote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Drenthe heeft de Veluwe geannexeerd![]()
..
een mixje van wat?quote:
Da ligt hier ook heul niet zo wied weg.quote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ging ieder jaar naar Beerze op vakantie, en na een week kan ik niet eens meer normaal proat'n
Halfbloedje!quote:
Nee joh, die vinden dat heel NL Amsterdam isquote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Limburgers zijn net Amerikanen: alles buiten hun landsgrenzen is een vlekje ergens op de kaart.
Ik heb de laatste tijd echt de WE ontdekt als mijn overhemdesuplieer.quote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen t-shirt kopen bij h&m wat esteetje had gezien
En ook ff naar WE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |