Hij durft het inderdaad niet om het lang over Ajax te hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
Sjek heeft zo'n blik op ze kop alsof hij een opdracht heeft mee gekregen om maar kort over Ajax te mogen praten.
je moet gewoon een objectieve presentator hebben, kan Jack gast zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij durft het inderdaad niet om het lang over Ajax te hebben
Kan, denk dat ze ook veel mailtjes hebben binnen gekregen.. en zolang het op de publieke omroep is kunnen ze het niet maken en moeten ze nu waarschijnlijk compenseren..quote:
Kan nog herinneren dat we hier een opmerking maakte over Youri's trui, eind van de aflevering zei Jack tegen Youri dat er op internet werd gevraagd wat voor trui ie aan hadquote:
Ajax is tot nu toe ook nog slechts 15x genoemd! (en ik heb geturfd)quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
Jack die in elke zin wil benadrukken dat hij het liever niet over Ajax heeft.
nee want we zijn een plaats kwijt. Volgend jaar is 5e plaats weer goed dan.quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Maar ajax en twente zitten toch in de finale?? Dus ado heeft ook een plaatsing??
komt zeker door toerkijequote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee want we zijn een plaats kwijt. Volgend jaar is 5e plaats weer goed dan.
Klopt.. maar ik zie me zelf er in terug, best engquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
Die trainer van Twente.Ik vind dat zo'n dorpsidioot.
Als supporter mag dat, als trainer vind ik het wat triest worden.quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt.. maar ik zie me zelf er in terug, best engzeker met zo'n wedstrijd als vandaag van PSV zou ik ook als een malle daar staan schreeuwen en schelden..
True, dan wordt je automatisch in een voorbeeld rol geduwd moet je je gedragenquote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als supporter mag dat, als trainer vind ik het wat triest worden.
Ja.. dat duurde 25 minuten!..quote:Op zondag 17 april 2011 22:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een kut aflevering, gaat niet eens over Ajax!
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef rubbereend het volgende:
moet je maar niet op dat achterlijke kunstgras gaan voetballen
Dat klopt en dit is ook weer gezien dus er gebeurt weer niks.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
Meteen verdedigen..en als een ander het doet ..
En dit is gewoon rood, maar vleminx had 3 wedstrijden geleden al geschorst moeten worden maar is niks mee gedaan..
Volgens mij is dit niet beoordeeld.quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat klopt en dit is ook weer gezien dus er gebeurt weer niks.
Dat doet au hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, het mocht niet maar ik heb wel hardere ellebogen gezien, die Ajacied doet net of zn hoofd er bijna af is
Scheidsrechter had er vrij zicht op, dus heeft het vrijwel zeker gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |