frituur aanzettenquote:
Doet me aan die rage van tig jaar geleden denken, toen iedereen opeens van die van plastic geknoopte sleutelhangers had.quote:
ik ben benieuwd!quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, mocht het lukken, no problemo. Laat het wel weten, vanavond ga ik niet meer meten
quote:
quote:
Hebben we nietquote:
Scoubidouquote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet me aan die rage van tig jaar geleden denken, toen iedereen opeens van die van plastic geknoopte sleutelhangers had.
je kan natuurlijk zelf naar arnhem rijden en je ding doen met die vissen en tegen de tijd dat je klaar bent voor transport ons even bellen en we komen voorgekacheld en hop naar deventer.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef babybel het volgende:
[..]
daar past ie zeker weten wel in...
alleen moet ik het aquarium ophalen inclusief inhoud, wat dus inhoudt dat ik daar nog even werk heb om de vissen in zakjes te doen e.d.
dat is ook de reden dat ik liever geen anderen vraag, omdat het wel eens even kan duren daar...
(waarop ik dus op het idee kwam om gewoon even de bijrijdersstoel eruit te slopen, dan hoef ik geen mensen "mee te slepen" zegmaar).
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou ook van verzinselwoorden
Coolquote:
Deze?quote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet me aan die rage van tig jaar geleden denken, toen iedereen opeens van die van plastic geknoopte sleutelhangers had.
Die hebben we hier ook nog liggenquote:
Ik heb een kleintje gekocht. Tempuraquote:
Ik zal er ook nog wel wat hebbenquote:
Sorryquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
Kap met posten over frituur. Nu heb ik weer honger.
Helicopters en weet ik wat meerquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal er ook nog wel wat hebbenIk kon dat niet echt
Alleen de ronde en de vierkante
quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef MPG het volgende:
Kap met posten over frituur. Nu heb ik weer honger.
Lekkerquote:
Dat vind ik dan weer niet lekkerquote:
Opeten!quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen haar dus wat moet ik met een kapsalon?
Ligt eraan, er zijn ooit acties dat je de tas er gratis bij krijgtquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef sararaats het volgende:
Even een vraag van algemeen nut:
Als je een laptop koopt, krijg daar dan een laptoptas bij of moet je die nog apart kopen?
Voor m'n verjaardag ga ik een laptop kopen.
Los erbij kopen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef sararaats het volgende:
Even een vraag van algemeen nut:
Als je een laptop koopt, krijg daar dan een laptoptas bij of moet je die nog apart kopen?
Voor m'n verjaardag ga ik een laptop kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |