quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Dan moet er toch ook nog een koppelteken achter grote?
We kunnen er ook gewoon 'het baby'tjes-topic van maken.
't Zal OUD niet zijn waarbij letterlijk alles een 'zware bevalling' is.![]()
Dan zou je er 'babytopic' van moeten maken. Het zijn ook geen dreumesjes, peutertjes en kleutertjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het maar meteen gedaan, is het netjes in stijl met het dreumes-topic etc etc.
Zeg!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou je er 'babytopic' van moeten maken. Het zijn ook geen dreumesjes, peutertjes en kleutertjes![]()
Leeftijd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:06 schreef Ssserpente het volgende:
Idd, wat ben je meegaand, BE!
Komt dat?
Lijkt me logischer de andere te sluiten. Daar zijn maar 2 reacties. In jouw topic babbelt men verder.quote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Dubbele sc topics door mijn schuld. Willen jullie deze sluiten:OUD SC waar afsluitingen moeten komen
Thanks!!!
Ja ik zie het nu. Vind ik ook goed!!quote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lijkt me logischer de andere te sluiten. Daar zijn maar 2 reacties. In jouw topic babbelt men verder.
Dat moeten de mods doen geloof ik, maar ik heb nog geen tijd gehad me erin te verdiepen en dat gaat vandaag en wrsch morgen ook niet lukken. Mss een van mijn collega's en anders moeten jullie even wachten.quote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef leonieke het volgende:
Dat reeksenknopje bij de baby's, kan dat ook voor de andere reeksen? Het is wel makkelijk om op die manier alle topics uit dezelfde reeks terug te vinden.
Geen probleem hoorquote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat moeten de mods doen geloof ik, maar ik heb nog geen tijd gehad me erin te verdiepen en dat gaat vandaag en wrsch morgen ook niet lukken. Mss een van mijn collega's en anders moeten jullie even wachten.![]()
wat ik zo zie gebeurd het automatisch als er een nieuw topic geopend is. Je kan aangegeven bij het openen van een nieuw topic of het gekoppeld moet worden aanhet vorige.quote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef leonieke het volgende:
Dat reeksenknopje bij de baby's, kan dat ook voor de andere reeksen? Het is wel makkelijk om op die manier alle topics uit dezelfde reeks terug te vinden.
Ik zal me er morgen even in verdiepen als ik niet op de mobiele layout zit (iPad) oké?quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat moeten de mods doen geloof ik, maar ik heb nog geen tijd gehad me erin te verdiepen en dat gaat vandaag en wrsch morgen ook niet lukken. Mss een van mijn collega's en anders moeten jullie even wachten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |