Peter R? Waar? Ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is het redelijk 50/50?? als je het al heel zwart wit zou willen zien.
Maar meer posten in de SC mensen dan hoef ik niet naar Peter R te kijken.
Nou, er zijn er toch al best aardig wat die zich hier wel hebben laten zien en aangeven dat ze redenen hebben om niet (of nauwelijks) (meer) in het topic te posten?quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En jij bent de spreekbuis van die hoop? Want er wordt telkens maar gesproken over zoveel mensen. Lekker makkelijk roepen dat je voor heel veel mensen spreekt die zich niet laten zien/er niet zijn.
SBSquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Peter R? Waar? IkPeter R. 'Kijkt u volgende week weer. Dan heeft u in ieder geval een alibi'
![]()
![]()
Simmu had gelijk. Ik moet niet meer aardig en nuancerend posten, want niemand ziet hetquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En jij bent de spreekbuis van die hoop? Want er wordt telkens maar gesproken over zoveel mensen. Lekker makkelijk roepen dat je voor heel veel mensen spreekt die zich niet laten zien/er niet zijn.
Ik heb jou nog nooit aardig en nuancerend zien postenquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Simmu had gelijk. Ik moet niet meer aardig en nuancerend posten, want niemand ziet het.
Ja sorry, ik was nog niet klaar, maar de telefoon ging en toen verzond ik hemquote:
QFT.quote:
Done!quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Opvoeding en keuzes mag die een TT wijzigen, Opvoeding en keuzes
Lijkt me iets opener en vriendelijker. Betere optie mag altijd
Ja maar dat zijn er niet meer dan het aantal dames dat dus de 'kliek' zou vormen daar dus tja. Wie krijgt dan zijn zin?quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, er zijn er toch al best aardig wat die zich hier wel hebben laten zien en aangeven dat ze redenen hebben om niet (of nauwelijks) (meer) in het topic te posten?
Nouja, als je het je niet meer kan herinneren is het waarschijnlijk voor mij belangrijker geweest dan voor jou. Laten we het er daar maar op houden. Verder steek ik hand in eigen boezem, en neem ik mij bij deze voor weer OUD breed te gaan posten, in plaats van alleen de SC omdat het zo lekker makkelijk is dat ik er altijd midden in kan vallen. Een goed begin begint bij jezelf, als het tegenvalt zit ik zo weer in de SCquote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Kim, ik heb me echt suf zitten piekeren over jouw voorbeeld over de dwarse buien, en ik kan het me werkelijk niet eens herinneren. Ik kan het me ook zo slecht voorstellen, dat het zo gelopen is, waarmee ik je post niet als onwaar wil wegzetten. Het komt me gewoon zo vreemd voor.
Betekent dat dat ik de dreumesmama was die zei dat haar dreumes zich nooit zo zou gaan gedragen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, als je het je niet meer kan herinneren is het waarschijnlijk voor mij belangrijker geweest dan voor jou. Laten we het er daar maar op houden. Verder steek ik hand in eigen boezem, en neem ik mij bij deze voor weer OUD breed te gaan posten, in plaats van alleen de SC omdat het zo lekker makkelijk is dat ik er altijd midden in kan vallen. Een goed begin begint bij jezelf, als het tegenvalt zit ik zo weer in de SC.
das actie reactie.... tja daar doe je weinig aan.. tis en blijft een openbaar forum.quote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef mefke79 het volgende:
...enne, dan nogmaals maar mijn verzoek: als je wilt dat de sc blijft lopen, dan is het wel zo fijn als daar ook niet telkens flauwe steken onder water worden gegeven. Maar goed, dat is mijn persoonlijke irritatiepuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |