Bizar is dat he, dat je altijd riep dat doe ik anders!! en stiekem toch veel dingen overgenomen hebt van je ouder(s)quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Morretje het volgende:
Isabel is nog erg jong (bijna 11 maanden) maar ik merk dat ik vaak uit frustratie reageer. Dat deed mijn moeder ook, en dat wilde ik juist pertinent niet.. Dus ik tvp eigenlijk om ideeën op te doen hoe beter daarmee om te gaan of andere manieren te vinden.
hoe zou je dat aanvallend bedoelenquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef leonieke het volgende:
Zeker niet aanvallend bedoeld, maar is het automatisch zo dat je tweede kindje allergisch gaat zijn? Of is het eerder ter bescherming?
Omdat je het kon interpreteren als een aanvalquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hoe zou je dat aanvallend bedoelenGezien ik allergisch ben is de kans groter, al heeft dit kindje eenzijdige belasting, en had Arwen dat tweezijdig.
BV is bewezen bij meerdere onderzoeken dat ze betere antistoffen krijgen. Nu is de kans dat het weer zo extreem allergisch wordt wel heel miniem.
En al verkleint het maar de kans met bijwijze van 20% wil ik tot het gaatje gaan omdat stukje extra bescherming te geven.
Met Arwen hebben opa's en oma's bijv. voor die 6 maanden al wetende dat ze al zware kma had.. aardbei gegeven, dat mag sowieso neit voor t eerste jaar.. en nu reageert ze er anafylactisch op.. misschien had ze het anders ook wel gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat je het kon interpreteren als een aanval(ik heb het tweede deel van de zin ook wel een paar keer herschreven
)
De BV begrijp ikIk heb Thomas ook een tijd BV gegeven, met de antistoffen in mijn achterhoofd. Maar wat bedoel je dan precies met "nog strenger zijn qua bijvoeding"? Ik vraag me namelijk af of het later starten met bijvoeding echt ervoor zorgt dat een kind allergisch is of niet.
Ah oké, ja dat zou ik persoonlijk ook niet doen (die aardbeien)quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Met Arwen hebben opa's en oma's bijv. voor die 6 maanden al wetende dat ze al zware kma had.. aardbei gegeven, dat mag sowieso neit voor t eerste jaar.. en nu reageert ze er anafylactisch op.. misschien had ze het anders ook wel gehad.
Maar ik wil daar wel echt gewoon duidelijk de controle op hebben. en echt 6 maanden uitsluitend BV. en onder begeleiding van de kinderarts ( die heeft dat destijds al toegezegd) met bijvoeding starten.
Zolang er inderdaad geen hele gekke dingen gebeuren, hebben wij gemerkt dat dat inderdaad het belangrijkst is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef leonieke het volgende:
Perfect zal het niet zijn voor de grote boze buitenwereld () maar het werkt voor ons en past in onze levensstijl en ik denk dat dat het belangrijkste is.
nou, als ik hier zeg: "laten we dit-of-dat eens proberen" kan ik pas op medewerking van sangdrax rekenen als ik bewezen heb dat het werkt. en aangezien het pas werkt wanneer hij het ook toepast zit je dan snel best klem en zit je met een strijd. never mind de familie die constant probeert er tussen te zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef Takkembah het volgende:
Maar door wie/wat/hoe voel je jezelf daarin niet ondersteund simmu? Zoals jij het beschrijft, doen we het hier ook.
Ik ben niet UP in hart en nieren, dus waarschijnlijk kan iemand anders een veel beter antwoord formulerenquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef leonieke het volgende:
WupWup waarom vind je UP zo'n prachtig gedachtegoed? Je kan je kind toch ook behandelen als persoon met gevoelens en behoeftes terwijl je gaat straffen en belonen? Ik zie niet in waarom deze niet gecombineerd kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |