Fysio's.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.
Wow, dat is dus echt wel pech hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.
Dat is de helft van mijn totale spelerssalarisquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wekelijkse uitgaven, gewoon even rekenen. Ik heb er 3, dus dat is maar 5400 per week.
quote:Robert Gessler verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Dutchess de 1-0 opleverde.
En wat heeft dat er mee te maken? Het gaat erom of je het kunt betalen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat is de helft van mijn totale spelerssalaris
Hahahahahaha ik wil je helemaal niet overtuigen. Als je maar weet dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik optimaal passen ga trainen met 5-5-0 en 2-5-3 en mijn keeper verkoop degradeer ik sowieso hoorZou ik het anders aanpakken, dan train ik niet optimaal en dan kan ik beter optimaal verdedigen trainen. Dus nee, je gaat me niet overtuigen vanavond
Zo bedoel ik te zeggen dat het voor mij niet zo weinig is als voor anderen. Kan ik het 2-wekelijks betalen? Tuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken? Het gaat erom of je het kunt betalen...
Moet je mn held maar niet op de bank zettenquote:Sébastien Guérin werd er bij Kluitje in gestuurd voor Joost Van Den Bosch, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Ja, doenquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Oeh weer een van den Bosch op de tl.
Dominiek Van Den Bosch (262278148)
Zal ik kijken of ik m kan kopen en verder trainen in passen? Lijkt mij gezien zn leeftijd wel de beste optie.
Dacht ik idd ook. Nou nog zien waar ik t geld vandaan haal.quote:
quote:Sébastien Guérin werd er bij Kluitje in gestuurd voor Joost Van Den Bosch, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Lees nou eens 3 posts terug...quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht ik idd ook. Nou nog zien waar ik t geld vandaan haal.straks ga ik nog winnen :
[..]
Helaas, valt nog mee met na een half uur al een rode kaart. Tot de volgende keerquote:Isaac Daatselaar van Dutchess sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Bjorn Gyssels stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 2-0.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Habork het volgende:
[..]
Helaas, valt nog mee met na een half uur al een rode kaart. Tot de volgende keer
4 dan...pffffquote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben ik terug bij mn eigen post....
Lolquote:
lmao waarom dat?quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Flappekz het volgende:
Note to self: bij alles dat ik post moet ik een quote van een post van Possie plaatsen.
Als ik een tijd afwezig ben geweest wel ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heey! Jij zou toch alleen dingen lezen waarin je wordt gequote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |