Straatautomaten met sigaretten zijn al een tijdje verboden in Nederland, dus is het idd makkelijker om aan een wapen te komen in deze vergelijking.quote:Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef yvonne het volgende:
het scheelt niet veel of je kunt makkelijker aan een wapen komen dan aan een pakje sigaretten uit een straatautomaat.
Ik doe wel even mailtje naar vriend, kan hij het doorgeven aan zijn politiepapaquote:
Onlinequote:
Tja, dat is hetzelfde als de hele motief vraag. Deze jongen was gewoon ziek in zijn hoofd. Wat voor motief kan iemand nou hebben om willekeurig enkele mensen dood te schieten. Ik kan geen enkele bedenken.quote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef Stefan het volgende:
Wat zegt achtergrond. Mensen willen dingen in een hokje stoppen, zo van: zie je wel, niet mijn achtergrond, of iemand beschuldigen dat ze het niet hebben geweten terwijl het zo duidelijk was.
Kijk Falling Down met Michael Douglas nog eens, en vertel of achtergrond weten had uitgemaakt, of Elephant van Gus van Zant
Waarom? Los van het feit dat dit pure baldadigheid is is het hartstikke onmogelijk zonder een fashionable atoombom.quote:
Ik doe niet autoritair, ik neem niet alles over zomaar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doe je toch altijd heerlijk verheven en autoritair.
Mooi man.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |