Ja, volgens mij wel.quote:
Ze leek er echt opquote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee tochNatascha doet niet mee geloof ik
Die is iets psycho's aan het doen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee tochNatascha doet niet mee geloof ik
Oh ja, zo heette ze.quote:
Nee joh! Wat zeg je nu!quote:
Vermoedens!quote:
GAD-VER-DAMMEquote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef Franneh het volgende:
Spetters op mijn beeldscherm ik moest niezen.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik zat even niet te kijken en toen ik opkeek zag ik haar alleen aan d'r truitje trekken en nu al die reacties, maakt het best hilarisch. OMGGGGGG ZE TROK AAN HAAR TRUITJE WAUUWWW!
Soep aan het overkoken?quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens ik ga jullie verlaten, spam heel dit topic vol, want ik moet het einde missen
HUH :| Wat ga je doennnquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens ik ga jullie verlaten, spam heel dit topic vol, want ik moet het einde missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Cee het volgende:
Gelukkig heeft George Baker een liedje over haar gezongen.haha godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Cee het volgende:
Gelukkig heeft George Baker een liedje over haar gezongen.Dan gaat ze lekker naar het witte strand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Liekequote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef IbeBen het volgende:
Ze krijgt wel een knuffel van de presentatrice
Talentloze Lieke, joepi.quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef IbeBen het volgende:
Ze krijgt wel een knuffel van de presentatrice
Niet zo duidelijk of ie homo is, maar toch!quote:
Want ze janken allemaal?quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Franneh het volgende:
Je kan veel zeggen, maar ze hebben wel hart voor hun vak.
Nou ja, ze wilde een techniche jongen, zijn er nog tweequote:
Zelfgebakken door mevrouw Pheno zekerquote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Zelfgebakken appeltaart met geklopte slagroom
Nee, dat doe ikquote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Zelfgebakken door mevrouw Pheno zeker?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Zelfgebakken appeltaart met geklopte slagroom
quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat je kwijlde omdat Stefano in beeld kwam
Ja vandaar dat gejank heel de week al in de voorstukjesquote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
Godver en nu moet Isabelle dus kiezen tussen hem of Stefano. Succes, meid.
Die zit echt van: yeah, gotcha all!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Franneh het volgende:
Arme jongen. Wat een schatje met zijn scheelheid.
Zie post 84quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Franneh het volgende:
Isabelle heeft we een beetje teveel emotie?
Dat stond er net niet.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Franneh het volgende:
Zedriq vond ik leuker/aparter/bijzonder/interessanter
Shoot her!quote:
Nataschaquote:
Oh, ze geven al een samenvatting van wat komen moet? Of heb ik vorige week niet gekeken? jawel toch?quote:
Van wat nog moet komen, mag ik hopen. Anders zou ik ook onbewust een week geskipt hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ze geven al een samenvatting van wat komen moet? Of heb ik vorige week niet gekeken? jawel toch?
previewquote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ze geven al een samenvatting van wat komen moet? Of heb ik vorige week niet gekeken? jawel toch?
Irritant. Ik wil verrast worden.quote:
Stefano baalt dattie team roze is misgelopenquote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, Stefano, eens een keer een T-shirt dat niet gay-minded is!
Precies!quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef IbeBen het volgende:
Dat kon je zien aankomen, afgaande op de previews
Hoeftie hem niet eens voor af te zetten.quote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ja, Shaker, jij bent goed man! 50 cent voor je pet, dan kan ik er op stampen!
Nee, lijkt me een prima deal!quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeftie hem niet eens voor af te zetten.
Jij wil gewoon sowieso op zn hoofd stampen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeftie hem niet eens voor af te zetten.
Drie heldere lampjes voor jou.quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Jij wil gewoon sowieso op zn hoofd stampen?
Yup!quote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Lag die hond nou aan Stefano zn hoofd te likken?
Hij wilde wel anders, maar ja, bij een keuze kozen de dansers voor hun eigen veilige hoekje in plaats van bijvoorbeeld Rinus waar ze veel meer hadden kunnen leren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef IbeBen het volgende:
Het team van Rinus is sowieso wat one-sided. 4 klassieke dansers en een experimental. Enige stijlen die dan een beetje kunnen werken zijn klassiek en modern
Laurent vind ik wel tof. Isabelle is goed, maar stronteigenwijs en of ze onder druk kan werken betwijfel ik.quote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Misstique het volgende:
Ik ben denk ik vooralsnog voor Koen en Roemjana. Of Laurent.
Ja eens, maar Rinus had natuurlijk ook voor niet klassiek geschoolde dansers kunnen kiezen. Waar er inderdaad meerdere choreografen voor gingen verloor die geloof ik alle battlesquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij wilde wel anders, maar ja, bij een keuze kozen de dansers voor hun eigen veilige hoekje in plaats van bijvoorbeeld Rinus waar ze veel meer hadden kunnen leren.
Vrij onbekende man en een oubollig bekendstaande stijl.quote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja eens, maar Rinus had natuurlijk ook voor niet klassiek geschoolde dansers kunnen kiezen. Waar er inderdaad meerdere choreografen voor gingen verloor die geloof ik alle battles
Nou, zo onbekend is hij nou toch ook weer niet en van danasers mag je toch wel verwachten wie wie is in hun wereldje.quote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij onbekende man en een oubollig bekendstaande stijl.
Ik ken de anderen beter dan hem, maar goed, ik zit ook niet in de balletwereld, dus dat zal niet helpenquote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou, zo onbekend is hij nou toch ook weer niet en van danasers mag je toch wel verwachten wie wie is in hun wereldje.
Het is wat.quote:
Ik kende alleen de choreografen van so you thinkquote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de anderen beter dan hem, maar goed, ik zit ook niet in de balletwereld, dus dat zal niet helpen
Dat heb ik weer met de kandidaten, d'r kwamen er wel heel veel vandaan, logisch. Gelukkig is virgil weg. Zelfs hiphop is maar matig als je anderen zietquote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik kende alleen de choreografen van so you think
Ik wil ze wel, maarjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa net als jouw lekkere hamburgerrr met kaasssssquote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Doe er wat aan....ik weet het: PARTYSNACKS!
Dan hebben ze meer tijd, en de choreografen al helemaalquote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Misstique het volgende:
Volgens mij hebben ze het een stuk makkelijker bij SYTYCD
Ja en die had ik zelf gemaakt he! Niet uit de diepvries ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik wil ze wel, maarjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa net als jouw lekkere hamburgerrr met kaasssss
Ik vond het net een mcdonald burgerquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja en die had ik zelf gemaakt he! Niet uit de diepvries ofzo
quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vond het net een mcdonald burger.
Colorblind van de Counting Crowsquote:
Toen ik vorige week hoorde dacht ik dat er nog wel een streek in zou zitten, dat Dan bijvoorbeeld alle dansers van de on-hold bank ook als 'wisseldansers' aanbied ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het kunnen wisselen van danser trouwens een kutstreek.
Een stuk minder, maar dat is al een tijdjequote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Misstique het volgende:
Doen ze niet meer aan reclames op RTL5?
Het valt op he?quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Misstique het volgende:
Idd jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Misstique het volgende:
Zelfs dan nog vind ik het stom maar dat zou wel beter zijn dan jouw slechtste danser omruilen voor de beste van je grootste concurrent.quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Toen ik vorige week hoorde dacht ik dat er nog wel een streek in zou zitten, dat Dan bijvoorbeeld alle dansers van de on-hold bank ook als 'wisseldansers' aanbied ofzo
quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef Franneh het volgende:
@Ibe, dan hoop ik dat die ene schele blinde neger nog terug komt.
Ik kijk eigenlijk alleen maar op zondasgavond.quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een stuk minder, maar dat is al een tijdje
Ik kijk alleen SYTYCD UK en dit op het moment. En vrijdags soms nog wat, maar dat is meer voor de gezelligheid dan voor het 'talent'quote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen maar op zondasgavond..
Oh, hoe is SYT UK? Downloadable?quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk alleen SYTYCD UK en dit op het moment. En vrijdags soms nog wat, maar dat is meer voor de gezelligheid dan voor het 'talent'
Ik heb de eerste liveshow gemist, dus dat moet ik nog doenquote:
Ik zag al dat ze aardig bezig was iets te verrekken, maar wat de neuk moet dat voor trick dan zijn? "Ik maak van vijf vier dansers"-trick?quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Misstique het volgende:
Breek armen, enkels en dump ze op de grond.
Ik neem aan dat daar een flip uit moest komen ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag al dat ze aardig bezig was iets te verrekken, maar wat de neuk moet dat voor trick dan zijn? "Ik maak van vijf vier dansers"-trick?
Yo-yo-jonas down in de wallevis.quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag al dat ze aardig bezig was iets te verrekken, maar wat de neuk moet dat voor trick dan zijn? "Ik maak van vijf vier dansers"-trick?
Wat een flippo die shaker.quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar een flip uit moest komen ofzo
Team Latin Love?quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Misstique het volgende:
Team Emo, Team Neger, Team Prima Ballerina en nu nog twee namen voor de andere teams.
Team Samba en Team Allez!quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Misstique het volgende:
Team Emo, Team Neger, Team Prima Ballerina en nu nog twee namen voor de andere teams.
Ook leuke.quote:
Nuke them from orbit, it's the only way to be sure.quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
Glee en Justin Bever. Als je denkt dat je alles gehad hebt?
Ik ken geen nummervan hem, dat is het mooie. Maar ik hoor zo veel over die gast dat ik hem nu al zat benquote:
Oh. Nou dat lijkt me nu ook weer niet echt gepast hequote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef Franneh het volgende:
[..]
Als dat zo was, mocht je me afschieten.
Of 1 van je hamburgers maken voor me.quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Oh. Nou dat lijkt me nu ook weer niet echt gepast he
Ik had toch al gezegd dat je dan langs moet komennnnnn, dan maak ik er 1 voor jequote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
Of 1 van je hamburgers maken voor me.
Als ik weer mag wie weetquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik had toch al gezegd dat je dan langs moet komennnnnn, dan maak ik er 1 voor je
Je weet niet wat ie in de late uurtjes doet.quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Misstique het volgende:
Ik zou het ook vreemd vinden als hij de vibratie in Charlene zou voelen. Dan is hij wel héél erg nauw betrokken bij z'n dansers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |