quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
Release Date: Summer 2011
Twee nummers:
http://soundcloud.com/blackholerecordings/allure-show-me-the-way-preview
http://soundcloud.com/bla(...)aturing-jeza-you-say
Allure
quote:
Ja, welke kansloze rukker vraagt er na zijn 14e nog iets voor zijn verjaardag?! Teh horror.quote:
Boeit het of je nog iets krijgt voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, welke kansloze rukker vraagt er na zijn 14e nog iets voor zijn verjaardag?! Teh horror.
Het zal wel aan mijn inmiddels respectabele leeftijd liggen
Die heb ik ook genoemdquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef FastFox91 het volgende:
Meestal vind ik albums niet zo goed. Zitten paar leuke tracks tussen die er boven uitsteken. Maar die ik veel heb gedraaid is Oceanlab - Sirens Of The Sea en Markus Schulz - Without You Near.
(@Dj_Day-V Sunlounger - Another Day On The Terrace is zeker ook wel een pareltje.)
ALs je mijn comments over A&B wel eens hebt gelezen, yepquote:
quote:
Alleen nieuwe nummers als ik die cover ziequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
![]()
en ja dat album van Allure, dat kan niet snel genoeg komen natuurlijk. (The Loves We Lost![]()
)
Ondanks alle comments heb ik het hier nog niet zo vaak over tatw zien gaan. Hoe vond je de guestmix van 4 strings?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef honda1990 het volgende:
[..]
ALs je mijn comments over A&B wel eens hebt gelezen, yep
Dat klopt inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ondanks alle comments heb ik het hier nog niet zo vaak over tatw zien gaan. Hoe vond je de guestmix van 4 strings?
Thanks. Zal het checken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Black-Hole het volgende:
Tip voor de liefhebbers van Anjunadeep; de Silk royal showcase podcast, vol met progressive, house en een beetje trance af en toe.
Mij bijzonder weinigquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:49 schreef needakill het volgende:
[..]
Boeit het of je nog iets krijgt voor je verjaardag?
Dank inderdaad. Ben de laatste twee podcasts aan het binnen halen op dit momentquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Black-Hole het volgende:
Tip voor de liefhebbers van Anjunadeep; de Silk royal showcase podcast, vol met progressive, house en een beetje trance af en toe.
Omdat ik daar woon.quote:Op zondag 17 april 2011 14:07 schreef needakill het volgende:
Ziet er best uit. Maar waarom in Sydney?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |