Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
misschien moet ik eens een shaggie van jou draaien 3/4 zware javaanse toch? ik denk als ik daar twee trekjes van neem ik meteen stop
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..
Zins wanneer?quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..
ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!
Ja wel hoor, had hem ook al heel snel gevonden...quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wist je niet dat Bollo al weken de gekroonde nummer 2 was
je moest wel lang zoeken he zo helemaal onder op die lijstquote:
je liegt.... stoute nikiquote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja wel hoor, had hem ook al heel snel gevonden...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
je moest wel lang zoeken he zo helemaal onder op die lijst
ahum... 10 en hoger hebben geen levenquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O, ik ben niet stout! Jij bent gewoon verslaafd samen met Mark!! De rest van ons niet!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O, ik ben niet stout! Jij bent gewoon verslaafd samen met Mark!! De rest van ons niet!
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum... 10 en hoger hebben geen levenen ik ben heel hard op weg om geen leven meer te hebben
heb jij de streams nog aanquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dooie boel in streamersland trouwens. De SSt-streams zijn boring en Opaatje heeft z'n stream al helemaal niet aan.. Ik denk dat we hier vanavond maar es vroeg gaan slapen..
Je zit nog in de ontkenningsfase, helpen we je wel door heen, als je zo even niet kan posten merk je het van zelfquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!
Die staan bij ons altijd aanquote:
dus ik heb nog een levenquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum... 10 en hoger hebben geen levenen ik ben heel hard op weg om geen leven meer te hebben
opaatje vandaag geen voetbalquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dooie boel in streamersland trouwens. De SSt-streams zijn boring en Opaatje heeft z'n stream al helemaal niet aan.. Ik denk dat we hier vanavond maar es vroeg gaan slapen..
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamenquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!
maar mij ga je wel voorbijquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |